Reviews over Bormujos

Leuke appartementjes

Lieve
    19-6-2012

Hier geslapen tijdens een rondreis door andalusie. Mooie apartementjes, ruim, maar kaal ingericht. Weinig servies en bestek, maar dit niet nodig gehad. Vanwege de rondreis kregen we ontbijt in naastgelegen cafetaria. Zeer klein en beperkt buffet, pas vanaf 9u en vol bejaarde, brutale spanjaarden. Erg slecht dus. Ligging van hotel is prima, je bent snel in sevilla.

Mooi maar!!!

Guus
    5-10-2011

Mooi appartement gelegen in een drukke omgeving. het ontbijt was uiterst minimaal het enige verse wat er te krijgen was, was de koffie, het diner was ook zeer matig soepje, stukje vlees of vis zonder smaak en futloos gekookte groente met als hoogte punt het toetje een warme appel.

Prima appartement dichtbij Sevilla!

Nicole van der Steen
    19-8-2010

Mooi, ruim en schoon appartement op 10 minuten rijden naar hartje Sevilla. Ligt vrijwel direct aan de snelweg maar geen last van auto's e.d. Heerlijk zwembad en ligbedden. Aardige ontvangst bij de receptie. Bestek en servies is minimaal maar met wat creativiteit kom je een heel eind.Parkeerkelder was gratis. Goede prijs/kwaliteit-verhouding.

absoluut slecht eten

Bruno R. van Maurik
    1-11-2009

Hotel gebouwd voor de expo van 92 in een van de slaapsteden van Sevilla. De kamers (studiotjes) zijn in orde behalve de airco die het af laat weten, en dat bij 32 graden. Geen bijvulling van de vendingmachines naast de lift, dus je kunt alleen iets te drinken krijgen als de bar open is. Slechte bediening in het restaurant en zeer slechte kwaliteit van het voedsel, het warme buffet is koud onder de 40 raden, en het koude buffet is warm rond de 25.

In de recpetie zijn het ook geen echte "lichten". Het zwembad is heel smerig!

Parkeren is niet echt een probleem. Het hotel ligt op zo'n 10 km. van de binnenstad va Sevilla en met een taxi kost rond de 18 euro. In de nabijheid is weinig te doen behalve een winkelcentrum.

Een 4 wordt voor mij 2 sterren

Bruno R. van Maurik
    26-10-2009

Hotel special voor de expo '92 gebouwd in de rand gebieden van Sevilla. De kamers (studiotjes) zijn redelijk schoon. De airco werkte niet, de vendingmachines naast de liften waren leeg en werden niet bij gevult, dus je kon alleen iets drinken of water aan de bar krijgen zo lang deze open was. Het eten is uitgesproken slecht, weinig variatie, koud wat warm moet zijn, opgebakken frieten, uitgedroogde macaroni met slechts een tomatensausje, niet goed door gebakken vis, etc. Ook de bediening is van zeer laag niveau, maar dit komt door de onervarenheid van deze zeer jonge staff.

Het zwembad was buiten werking met 30 graden buitentemperatuur en had een rare kleur met iets drijvend groenigs op de oppervlakte. Op loopafstand een winkelcentrum voor enig vertier 's avonds. vlakbij het hotel is een bushalte van het openbaar vervoer van Sevilla. Niet echt een aanrader.