Hotel Fairplay Golf & Spa

Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag34°21°
Hotel Fairplay Golf & Spa
3,4

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fairplay Golf & Spa voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Fairplay Golf & Spa in het Nederlands

Leuke plek voor een golfvakantie bij goed weer!

Els
7-3-2013

Leuk hotel voor een golfvakantie. Bij slecht weer en wanneer het terrein weinig toegankelijk is, echter weinig alternatieven. Wegens de besparingen is de kwaliteit van het eten jammergenoeg achteruit gegaan. Het is echter nog steeds lekker en genoeg. Jammer dat teppanyaki weggevallen is. Prijs/kwaliteit gezien nog altijd heel goed golfhotel!

Gereisd Met partner in oktober 2012

Een zinkend schip in de Spaanse crisis! VERMIJDEN!

CH
30-9-2012

Wij zijn daar geweest in oktober 2010; toen was het een schitterend vijfsterrenhotel met alles erop en eraan! Dit jaar in juli 2012 gingen wij terug en we zijn erg geschrokken : de service is helemaal niet meer hetzelfde; alleen het ontbijt is nog even lekker.Verder hadden wij geen keuze van restaurant voor het avondeten : de teppan yaki was heel de week gesloten(kok ziek zeiden ze!!)en in de Asia kreeg je steeds hetzelfde keuzemenu voorgeschoteld! De casa club is hervallen tot bistrokeuken (spaghetti in miniporties!!) enz........Bij de touroperator zijn ze zich van geen kwaad bewust en bieden ze het zelfs nog steeds aan dezelfde dure prijzen aan! Iemand die de 5*kwaliteit gewoon was raden wij ten stelligste af om er nog heen te gaan!!!!

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Fantatisch, meer dan klant vriendelijk

Anton Bouman
3-4-2012

Prima golfbaan, vriendelijk personeel, goed eten, mooie kamers

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Betere all inclusive niet gehad

Rob
9-1-2012

De prijs kwaliteit is ongekend, vanaf het moment dat je binnen stapt wordt je in de watten gelegd, zeer vriendelijk personeel en uitstekend eten en drinken, vindt de klein schaligheid heerlijk en een zeer goede Spa en golfbaan maakt het compleet.

Gereisd Met vrienden in december 2011

golf en rust

Angelika Winterberg, Nederland
23-11-2011

prima 5* hotel, met prima service. 3 heerlijke restaurants m.n. het Asia restaurant is erg goed. Kamers ruim en fraai. Het AI is uitstekend. Hotel ligt op een heuvel aan een golfbaan die niet al te moeilijk is. Publiek heeft een goed niveau en speelt meestal golf. Vooral gasten uit Duitsland en Nederland. Wellness moet snel gerenoveerd worden. Een absolute aanrader voor een week niet langer want Jerez de la Fr. ligt 45 min verder en Sevilla bijna anderhalf uur om even te ontsnappen.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Viel tegen

Tineke
4-10-2011

Op aanraden van vrienden naar Benalup gegaan. Het viel ons voor een 5 sterren hotel niet mee. De restaurants serveerden meestal slechts 3 keuze menu's en vaak hetzelfde als de vorige keer. Er was s'avonds niets te beleven. Nooit live muziek zoals in de brochure vermeld stond. Wel hadden we mooie kamers met een prachtig uitzicht en de golfbaan naast de deur was super.

Gereisd Met vrienden in september 2011

Om naar terug te keren

Marian
26-6-2011

Het is een heerlijke plaats om vakantie te vieren. Echt vieren want het is een feest om daar te zijn. Vriendelijke mensen een mooie prive golfbaan en ee heerlijke spa. De kamers zijn prima en in verschillende prijsklasse. Een golf-buggy huren voor je hele verblijf is een extra luxe die bijna iedereen erbij neemt. De restaurants zijn héél goed. Wel een tijd afspreken maar dit loopt goed. La Casa vonden wij ( en mede gasten) voor het avondeten geen succes was erg gehaast maar de laatste dag hebben we de lunch nog een keer geprobeerd en dat was weer goed.De bar was ook gezellig en in de baan wed een verfrissing gebracht. Alles was echt inclusief, en de service top!!!!! Een plek om naar terug te gaan. Het uitzicht op de rijstvelden!!!!was ook bijzonder. In de omgeving zijn ook nog leuke uitstapje te maken. Al is vertoeven bij het zwembad ook heerlijk. Zo is er voor iedreeen wel wat. en rust want het is geen "familiepark" Dus hou je van rust,luxe en verwennerij is dit een prima plek!!

Gereisd Met partner in juni 2011

Droomvakantie

Judith en Kelvin
21-7-2010

We hebben 11 dagen overnacht in een villa in het Fairplay hotel. We hebben al heel wat goede/luxe hotels bezocht, maar dit hotel overtrof onze verwachtingen. Mooie, luxe, grote en zeer schone villa, met prachtige tuin, interieur en zwembad. De service was van A tot Z prima. Vriendelijk personeel. A la carte Restaurants heel erg goed, met name La Table en Asia. Spaanse restaurant kan nog beter worden, de sfeer is er in ieder geval prima. Zeer uitgebreid ontbijt met goede kwaliteit. De ligging van het hotel is niet ideaal voor veel bezichtigingen in de omgeving (Sevilla is aanrader maar 150 km rijden), het hotel biedt echter alles om een fantastisch ontspannen vakantie te hebben. We komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

benalup voor de derde keer

herman vransen
31-1-2010

Voor de derde keer bij dit hotel. Wellicht door de crisis maar het was allemaal minder dan de vorige twee kker. Meerdere restaurants gesloten, rond kerst minder programma dan het jaar daarvoor. Golfbaan bij regen geen buggy! Prijs/kwaliteit voor het kerstdiner € 107,00 was belachelijk! Mensen welke niet voor het kerstdiner had gekozen aten praktisch hetzelfde wat wij aten. Maar mensen zijn uitermatig vriendelijk, accomondatie is prima. Kom zeker nog wel terug hier, maar nuiet met de kerst!

Gereisd Met partner in december 2009

Echt heel goed

Andy en Sjoukje
13-9-2009

Super 5 steren hotel met een prachtig golfbaan. Hotel kamers waren schoon, mooi en zeer compleet. Minibar elke dag gevult. Service heel goed. Ontbijt en lunch op buffet basis. Diner in een van de drie restaurants heel goed met de Spaanse en Asia ons favouriten. Ook prima strand en yachtclub in Barbate. Tip huur een buggy voor een week voor 105 euro. Die kan je gebruiken de hele week ook voor rondrijden op het hotel complex. Top vakantie gehad bij een top hotel.

Gereisd Met partner in Sun Sep 13 2009 18:05:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Gras, Kosten, Kunstgras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fairplay Golf & Spa in Benalup (Casas Viejas), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fairplay Golf & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.