Reviews over Benalup (Casas Viejas)

nog niet te toeristisch

norbertjozef,
    24-6-2017

Over deze streek (La Janda) is er nog niet zoveel te vinden. Ik was daar in Mei en in die periode is het seizoen van de "atun almadraba": zeer lekkere tonijn (iets duurder) maar een echte aanrader. HET restaurant hiervoor is "El Campero" in Barbate. Op historisch gebied is de site van Baelo Claudia tegen Tarifa zeker een aanrader. Typisch: de staatsstoeterij" La Yeguada de la Cartuja" tegen Jerez en "A Campo Abierto" tegen Medina Sidonia. De Cortijo Los Monteros zelf is een reusachtig domein (dat ze bescheiden "El Jardinillo = het tuintje" noemen. Dat "tuintje" is wel meerdere vierkante kilometer groot en omvat zelfs een kleine arena, waar jongeren soms komen trainen. De keuken is zeer lokaal getint, maar uitstekend: vooral hun "arroces" zijn super. Ik was gecharmeerd door de vlotheid waarmee de keuken mijn wensen met de glimlach voldeed en dit alles aan een democratische prijs. De kamers liggen apart en zeer rustig. Het sanitair is wat rustiek, maar functioneel.

oase van rust met veel "couleur locale"

norbert mathys,
    16-6-2017

Zeer gemoedelijke sfeer en een vlaamse dame (Eva) die zeer actief is en veel tips kan geven. Uitstappen naar Gibraltar, Tarifa, Medina-Sidonia, Jerez en Cadiz en ook de Atlantische stranden (Chiclana, Barbate enz) zijn perfect doenbaar . Niet te erg toeristisch uitgebuit en dus ook nog democratische prijzen.

Leuke plek voor een golfvakantie bij goed weer!

Els,
    7-3-2013

Leuk hotel voor een golfvakantie. Bij slecht weer en wanneer het terrein weinig toegankelijk is, echter weinig alternatieven. Wegens de besparingen is de kwaliteit van het eten jammergenoeg achteruit gegaan. Het is echter nog steeds lekker en genoeg. Jammer dat teppanyaki weggevallen is. Prijs/kwaliteit gezien nog altijd heel goed golfhotel!

Fantatisch, meer dan klant vriendelijk

Anton Bouman,
    3-4-2012

Prima golfbaan, vriendelijk personeel, goed eten, mooie kamers

Betere all inclusive niet gehad

Rob,
    9-1-2012

De prijs kwaliteit is ongekend, vanaf het moment dat je binnen stapt wordt je in de watten gelegd, zeer vriendelijk personeel en uitstekend eten en drinken, vindt de klein schaligheid heerlijk en een zeer goede Spa en golfbaan maakt het compleet.

Benalup (Casas Viejas) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 8 reviews