We hebben een aantal aanbieders voor Benalup (Casas Viejas) voor je op een rij gezet:

Reviews over Benalup (Casas Viejas)

Wij zaten in casa Puerto de los Chinos, wat een prachtig

fam.uit Heemskerk
    18-8-2007

Wij zaten in casa Puerto de los Chinos, wat een prachtig huis met zwembad, lekker ruim, alleen het meubilair was hier en daar stuk, of de voorgangers zijn er wat woest mee omgegaan?? Ligt afgelegen, auto is nodig, omgeving is echt super!!!! Heerlijk rustig !!! Gezellig dorpje, vriendelijke mensen, mooi stuwmeer. Prachtige stranden ongeveer 40 min.rijden `s Avond een hoop honden geblaf. Terrein wordt goed bewaakt. Naast huis prachtige paardenstallen en weiland tegenover met paard en veulen. Prachtig om naar te kijken! Kortom een vakantie waar weinig toeristen komen. Lekker rustig !!!

Gereisd Familie in augustus 2007

Wij zijn 1 week in Benalup geweest

fam. uit Heemskerk
    18-8-2007

Wij zijn 1 week in Benalup geweest.Casa Puerto de los Chinos(Casa Rural)vanaf 6 aug.2007. Schitterend huis met zwembad !!! Heel veel ruimte,meubilair kan wel wat gerepareerd worden, maarja je weet nooit wie hiervoor in het huis heeft gezeten! wel wat afgelegen van Benalup.`s avonds hoor je ontzettend veel honden gejank !!! Boerenland, wel prachtig met paarden stallen ernaast, weilanden er om heen prachtig !!!! Benalup is een heel mooi dorpje met stuwmeer, mensen zijn ontzettend aardig !!! Kortom een prachtig vakantie bestemming, die niet toerisch is, heerlijk rustig !!! Auto nodig om de omgeving te verkennen! Prachtige stranden etc.

Gereisd Anders in augustus 2007
Benalup (Casas Viejas) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 8 reviews