We hebben een aantal aanbieders voor Benalmádena voor je op een rij gezet:

Dagen regen987863113899

Reviews over Benalmádena

Eddy Blokken
    24-7-2019

Er is heel wat te zien in en in de buurt van Benalmadena. Je hebt er de mooie Puerta Marina, het gezellige Torremolinos ligt op wandelafstand, je kan naar Benalmadena Pueblo met het openbaar vervoer, met zijn mooie witte huisjes en kasteel. De wekelijkse markt in Fuengerola is ook een echte aanrader evenals de markt in Torremolinos. Je kan verder nog naar Marbella en Puerto Banus, Gibraltar, Malaga, Mijas, ...... Wij hebben ons hart verloren in Andalusië.

Ben van Tilburg
    6-3-2019

Benalmadena is geweldig. Het stadje Mijas is heel mooi, de eet tentjes langs de boulevard geweldig. Het hotel is fantastisch. De haven is een aanrader. Huur een auto en ga een dagje naar Gibraltar. Pas op voor zwervers die zich voordoen als parkeerwacht. Torremolnos en Malaga en Marbella zijn ook heel leuk. Mooie streek

Gereisd Met partner in februari 2019

Prima plek om een paar wintermaanden te zijn.

J van Dam
    13-12-2018

In december is het erg rustig. Prima wandelboulevard. Ontzettend goed en goedkoop Openbaar Vervoer, trein en bus. Bijna geen Nederlanders, voornamelijk Engelsen. In de nabijheid genoeg bezienswaardigheden.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed ok

Joan
    13-10-2018

Veel hoogteverschillen, niet gemakkelijk voor mensen die niet goed te been zijn De Romeinse opgravingen stellen niks voor, de moeite niet. Kasteel Bil-Bil, gesloten en is dus geen kasteel... Het kasteel in Pueblo is tevens geen kasteel...maar een naar een kasteel uitzicht proberen te bouwen ter ere van ...Columbus? Malaga, museum van Picasso, geen waw gevoel, eveneens het geboortehuis. Gelukkig goed weer, goed hotel en een mooie haven op wandelafstand. De verschillende andere steden zijn te bereiken met de bus.

Top locatie in mooie omgeving

Marlie Hansma
    5-9-2018

Wij hebben appt Artemarina gekozen dit jaar in Benalmadena. Super leuk en klein appt complex op een top locatie.3 minuten lopen naar het strand ..je kan vanaf het appt alle kanten op..keuze uit 2 boulevards en de haven puerto marina .appt was netjes en rustig gelegen.busverbinding ook goed te doen.tripjes naar stad Malaga voor een prikkie.genoeg keuze uit diverse restaurants en barretjes.leuke winkeltjes.kortom..prima

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Benalmádena scoort een 7,8 uit 10, op basis van 541 reviews