Aparthotel Vistamar

36 reviews over Aparthotel Vistamar in het Nederlands

Bagger hotel, hoogstens 2 sterren

Bert,
12-2-2018

Zeer gehorig, je hoort de buren snurken en praten en hun krakende bedden.

Vreselijke omgeving vanwege de bebouwing, wel vlakbij strand (ca 300 m)

Interieur zwaar verouderd, zitbank en keuken aan vervanging toe.

Geen Nederlandse TV zenders, zoals BVN

Harde matrassen

Bagger internet op de kamers (die ook nog niet gratis is)

Restaurant is een kippenhok, Ontbijt is redelijk

Veel van het inventaris in de keuken ontbreekt.

Betalen voor de garage (€ 10 per dag)

Servicegerichtheid hangt van de medewerker af

Gereisd met partner in februari 2018

Zeer klantonvriendelijk personeel - Never again !

Marleen De Jonghe
22-9-2016

Enige pluspunt is de ligging, maar verder zeker geen 4 sterren waard. Hotel was overbooked op 18 september en de onvriendelijke dame aan het onthaal wou ons laten betalen omdat ze onze reservering niet had. Na uren wachten bleek het een fout van hen. We kregen een kamer naast de receptie (dus dag en nacht lawaai) met zicht op muur van ander hotel. Het zetel bed zat onder de vlekken. De airco werkte goed maar maakte verschrikkelijk lawaai. WiFi betalend maar dan nog niet perfect. Alle zetels aan zwembad vol vlekken en tot op de draad versleten en doorgezakt. Minigolf overgroeid met onkruid. Speelzaal leeg! Geen info aan onthaal. Documentatie ligt in achterkamer maar niemand spreekt erover. Bij aankomst dienden we onze bagage in een achterkamer te zetten waar iedereen in kon. De reisorganisator beloofde ën matras voor het zetelbed omdat de originele matras veel te dun was, maar die hebben we nooit gezien. Conclusie : blijf uit dit hotel weg!

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Dit hotel nooit meer

Abdel Ben Hammouch
9-8-2015

Het hotel is gelegen op een bergtop en bereikbaar via een steile helling; hetgeen een ware beproeving is ! Absoluut het slechtste hotel dat wij hebben meegemaakt in meer dan 20 jaren. Verouder hotel met hele slechte service. Diner is absoluut niet aan te raden in dit hotel en zelfs gevaarlijk (koud eten daar waar het warm buffet betreft!!). Kamers (2-kamer appartement) is zeer klein en dagelijkse schoonmaak is beperkt tot verschonen linnengoed, Wifi was niet mogelijk en norse nukkige medewerkers. Alles was een deceptie, qua service, ligging en accommodatie. Waardering volgens boekingssites is 4 sterren, echter 2 sterren zou al een overwaardering zijn. Dit nooit, nooit meer. Wij raden dit hotel echt iedereen af. Wil je een goed hotel, goede ligging, service en voorzieningen, boek dit hotel dan zeker NIET.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

prijswaardig

tveeuwijk
24-7-2014

Nette kamers,schoon en ruim zwembad.Personeel over het algemeen vriendelijk.Kleine klim naar de receptie of je moet via de garage met lift gaan.

Tegenvaller is dat je soms lang moet wachten eer er een eettafel vrij is, dit vooral bij het diner.Van hotel naar de haven is een pittige wandeling maar naar het park bijvoorbeeld is goed te doen.De zee/strand ben je ook zo.

Gereisd met vrienden in september 2013

Het appartement ligt op een heuvel aan de kust, maar je kunt via de parkeer garage naar binnen. Kamers zijn royaal goede bedden , op de hoogste verdieping is het balkon omringd met een muur , dus geen uitzicht.

Zwembad is vrij klein en niet erg veel lig bedden. Naar het strand is het een stukje lopen wel goed te doen. Grote supermarkt ligt op 500 meter ( DIA)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Erg schone appartementen

Pytsje
27-9-2013

Leuke appartementen met een fijn balkon, goede bedden, moesten een beetje wennen omdat ze harder waren als bij ons. Het was er rustig, geen mensen die met deuren sloegen of luid pratend. Het personeel aardig en de handoeken elke dag nieuw. De bedden 1x per week verschoond. Het ontbijt was wat eentonig en het brood droog. Maar misschien is dat gewoon in Spanje. 1x een maaltijd gehad en die was prima evenals de wijn. Kortom een goed hotel. Er werd veel gepoetst en de borden werden meteen weer opgeruimd!

Gereisd met partner in september 2013

Heerlijk!!!

MHB
18-9-2013

Een frisse, schone en correcte accomodatie.

De service van het receptiepersoneel was voortreffelijk ( hulp bij een interne verhuizing naar een rustiger gelegen kamer.

Prachtig balkon, schoon sanitair, maar wel echt Spaanse bedden, beetje hard, maar geen enkele minuut nachtrust daardoor gemist.

De ligging van de accomodatie was ook naar wens, dichtbij een supermarkt en enkele minuten lopen naar het strand.

Een wandeling naar de haven was ongeveer 45 min, maar over de boulevard was dat echt geen straf.

Wel jammer dat de WiFi niet gewoon gratis was, maar dit is gemakkelijk op te lossen door een bezoek aan de naastgelegen BK! :o)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

redelijk/goed hotel

Theo en Marjo
3-5-2013

Mooi hotel,ligging wat ver van de haven 3 kw te voet.Van de -promenade naar receptie een overkomelijk klimmetje,maar door de garage geen probleem.Minpunt gemiddeld 20 min.wachten tot er een tafel vrij is ,regelmatig bij t ontbijt maar altijd bij het diner het geval.Vriendelijk personeel ,schone moderne kamers,zwembad in orde.Wel veel ouderen maar dat heeft zeker ook zijn charme en een saaie hotelbar.Toch prima naar onze zin gehad.

Gereisd met vrienden in april 2013

goed toeven voor 55+

ter Huurne
21-6-2012

heel fijn, als gepensioneerde, hier te zijn.

de ligging van het hotel is perfect, dicht bij het strand, openbaar vervoer dichtbij, het centrum van Benamaldena op loopafstand.

jammer, dat personeel alleen de Spaanse taal machtig is, een enkeling kan een beetje Engels of Duits.

Het eten is kwalitatief goed, maar mag wel wat meer variatie. na een week wil je echt wel eens wat anders zien.

de wijn,(zit bij de 55+ prijs) is zeer matig, zowel de witte als de rode.

kan absoluut beter!!

Gereisd met partner in mei 2012

Leuk voor 1 keer

Dennis
7-4-2012

Afgelopen week met school op studiereis geweest en dit hotel hadden we als overnachtingsplek. Bij aankomst op de luchthaven van Malaga hadden we leuke en goede verwachtingen over het hotel en na het lezen van de recenties op Zoover was de hoop erg groot dat alles tip top zou zijn maar schijn bedriegt.. De kamers waren niet goed schoon gemaakt, handdoeken werden bij ons 2x vergeten en de vloeren werden niet tot nauwelijks schoon gemaakt.

Het eten in het restaurant zag er vanuit het buffet er erg lekker uit, maar na het opgeschept te hebben bleek het erg zout te zijn en werd je bijna gedwongen wel de fles water te openen waar je €3 voor moet betalen. De desserts waren wel goed al hadden ze wat kouder gemogen.

Het personeel was verschillend, de ene was vriendelijk, de andere was chagrijnig.

Dit hotel is zeer geschikt voor gepensioneerde, gezien de ligging en de activiteiten rondom het hotel.

Gereisd met vrienden in maart 2012

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Vistamar in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Vistamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.