Hotel Villa Montana

Meer hotelinfo

2 reviews over Hotel Villa Montana

• 9Fam. Ligtvoet29-07-2009

Perfecte locatie voor mindervaliden

Villa Montana is een perfecte locatie voor mindervaliden. De aanwezige eigenaars zijn verpleegkundigen en hebben kundige verzorging en verpleging geleverd. Het zwembad is voorzien van een zwembadlift zodat ook mindervaliden hier gebruik van kunnen maken.

De kamers werden iedere dag volledig gereinigd. Het eten was afwisselend en smakelijk.

De omgeving is mooi, schitterend uitzicht vanuit de villa op de middellandse zee. De villa is een uitstekend uitvalspunt voor de rest van de omgeving. Je bent zo aan de costa's en in de omgeving zijn talrijke natuurgebieden zodat je je vertier af kunt wisselen. Ook Malaga en Marbella liggen binnen een korte autorit zodat je ook daar kunt genieten van de vele bezienswaardigheden en winkels.

• 9Fam de Weerd19-06-2009

Prachtige Villa in rustige omgeving

Wij zijn 12 dagen op vakantie geweest in Villa Montana. Deze luxe villa is uitgerust met zwembad, airco op de kamers en mooie ruime badkamer. Tevens worden er appartementen en studio's verhuurd waarvan 2 met een aangepaste badkamer. Het complex is ook geschikt voor minder validen. De vriendelijke eigenaren (nederlanders) zorgen dat alles naar het zin is en zorgen voor heerlijke maaltijden. Onze zoon van 2,5 jaar heeft zich prima vermaakt in de tuin en heeft er heerlijk gezwommen in het zwembad. Het zwembad kon ook afgezet worden met hekken voor de veiligheid. Kindermeubilair was ook aanwezig. Een huurauto is wel een aanrader, in de omgeving is veel te zien en te doen. Torremolinos en Fuengirola liggen op 10 minuten rijden, het strand op 5 minuten. Het wiite dorp Benalmadena Pueblo ligt een stukje bergopwaards en heeft leuke restaurantjes en mooie uitzichten.

Met jonge kinderen

0 tips over Hotel Villa Montana