Hotel Siroco ****

Weer vandaag16°-2°

535 reviews over Hotel Siroco in het Nederlands

Super Hotel!

Sylvia, 15-2-2018

Een heerlijk hotel dicht bij het strand. Een straat verder de bushaltes die je naar Malaga brengen

Ook het eten was erg goed en veel keus!

In 1woord een heeeerlijke vakantie!

Winter, 5-2-2018

Heel goed hotel,behulpzame mensen en heerlijk eten.
Hotel Direktie, Hotel Management, 16-2-2018

Geachte heer Winter ,

Wij waarderen uw opmerkingen en de tijd die U heeft besteed. We zijn blij dat je ons hotel leuk vond en je van je vakantie genoten hebt.

We verheugen ons u opnieuw te mogen begroeten in het Best Hotel Siroco.

Het Management team

Best Siroco

Geeske, 30-1-2018

Hotel heeft elke dag een ander buffet en ontbijt , zeer veel keuze in allerlei gerechten ! Van vis tot vegetarisch !

Alleen de airco deed niet na 3 dagen stond hij pas aan na veel zeuren ! ( of ze doen pas aan in juni als echt heet wordt! Maar je hebt de airco echt wel nodig als tegen de 28 Gr wordt eind mei!

Hotel Direktie, Hotel Management, 8-2-2018

Geachte heer Geeske,

Dank u voor uw vriendelijke opmerkingen over uw vakantie in ons hotel en de tijd die u daar doorbracht. Wat de airconditioning in de winter betreft, deze is gecentraliseerd en daarom in de wintermaanden is dit moeilijk. We zullen uw notities doorsturen naar ons hoofdkantoor voor verbeteringen.

We hopen u snel weer te zien in ons hotel.

Met vriendelijke groet

Het management team

We hebben een aantal aanbieders voor Siroco voor je op een rij gezet:

Fantastisch hotel met goede service.

Fam van der Zwaag, 26-1-2018

Op 14 januari voor de tweede keer in dit hotel verbleven, echt top allemaal. Goede service, mooie kamers en heel goed eten. Het was gezellig druk in deze periode en we hadden ook prachtig weer, van 17 tot 22 graden met heel veel zonneschijn. De warme buffetten werden steeds aangevuld en het eten was heet, zoals het hoort, de keuze was enorm en naast de gewone buffetten had je ook een Chinees, Mexicaans, Turks en Sushibuffet als extra. En alles was heerlijk.

Zeker de 4 sterren waard en wij gaan zeker snel weer terug. We hadden volpension en elke maaltijd was weer een feest.

Complimenten aan de koks, om steeds weer nieuwe verrassingen te bereiden.

De drank is ook betaalbaar, 1,60 voor een glas wijn of bier van de tap. En Cava bij het ontbijt was ook erg lekker.

Er komen hier veel Spanjaarden en dat is altijd een goed teken. Kortom, een hotel om ook in de winter te bezoeken.

De winkels en terrasjes zijn bijna allemaal open en de bus rijdt net zo regelmatig als in het voor en hoogseizoen.

En lekker lang licht, om half 7 begon het pas te schemeren. Het enige minpuntje zijn de harde bedden en de weinige kastruimten, maar verder is alles helemaal TOP.

Hotel Direktie, Hotel Management, 31-1-2018

Beste familie Van der Zwaag,

We waarderen ten zeerste de goede opmerkingen van uw tweede verblijf in ons hotel en stellen deze steeds zeer op prijs. Ik zal uw opmerkingen naar de verantwoordelijke van het restaurant en zijn chef-kok doorsturen en ze feliciteren met het goede werk in de buffetten en de themadagen Chinees, Mexicaans enz...

We hopen U snel weer te zien.

Beste wensen

Het Hotel management

geen 4 sterren waard

Ton, 24-1-2018

Poetsen doen ze hier niet graag.

Onze kamer waar we 2 uren op moesten wachten was echt smerig. Onder het bed lagen de stofpluizen nog en ook de badkamer zeer smerig.

In de kleerkasten ook zeer veel stof en vuil.

De direktie, Hotel Management, 26-1-2018

Beste Heer Ton,

Wij nemen nota van uw opmerkingen over de netheid van de kamer om dit met het hoofd van de afdeling te bespreken. Wij betreuren het dat uw verblijf in ons hotel u niet beviel. Wij staan steeds tot uw beschikking

Met Beleefde groet

Het Hotel Management

hotel geen 4 sterren

jokke, 14-1-2018

kamers zeer slecht geïsoleerd, ik dacht de eerste avond dat er iemand anders in onze badkamer was. standaard kamers zeer klein.

het eten was vorig jaar ook beter.

bij het ontbijt gekleurde Cave niet te drinken.

personeel wel vriendelijk, maar o zo rap verleid als er een dame aan de bar kwam.

Spanjaarden hebben hier wel voordeel.

en er waren veel Spanjaarden met het nodige lawaai (amai).

verder opgepast als men iets van drank in promotie neemt aan de bar.

was de geldigheid datum reeds vervallen.

als je dan de bar man er attent op maakt is het precies grote paniek, volgende dag terug reclame vervallen bier.

groetjes

jos en gaby

Het Management, Hotel Management, 23-1-2018

Beste Sir Jokke,

Wij waarderen de tijd die nodig is om uw opmerkingen achter te laten. Wij verontschuldigen ons voor de geluiden van andere klanten die u niet goed laten rusten. Houd er rekening mee dat onze kamers een hotelgrootte hebben van 4* en dat we ook de grootste en meest complete premium kamers hebben. Wat onze promoties betreft, geven wij onze klanten altijd producten van topkwaliteit.

Groeten

Goed maar ...

Ivo, 6-12-2017

Tijdens ons verblijf van 20 tot 25 november 2017 waren er renovatie werken bezig, van 's morgens tot 's avonds laat waren ze constant bezig met drilboren en kappen met hamer en beitel, voor de rest een goed hotel, we hadden geboekt via touroperator maar dat gaan wij nooit meer doen, waarschijnlijk kregen ze daar kamers omwille van de renovatie werken, ze hadden ons dat mogen zeggen dan waren we daar niet gegaan, bedankt touroperator dat is al de 3 de maal dat we geen goede vakantie hadden. Best Siroco wel nog touroperator nooit meer.

Beste Gast,

Dank u voor het kiezen om een paar dagen in dit deel van de Costa del Sol door te brengen en shet doorsturen van uw indrukken door middel van Zoover. We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf bij ons en goede herinneringen aan uw vakantie over te houden.

We hopen het genoegen te krijgen om onze diensten opnieuw aan te bieden een volgende keer.

Het Management Team

"het was aan de Costa del Sol"

Reizigers, 9-11-2017

Fantastisch hotel, goed service en een heerlijke plek om uit te rusten of actief te zijn. Meestal gaan wij op pad om het mooie achterland van Andalucía te bezoeken, maar door een blessure kon dit nu niet. Heel erg geboft met het weer en 5 dagen in de strandstoel aan de zee uitgerust. Een keer met de bus naar de markt geweest. Vriendelijke mensen en ja er is voor een ieder wat wils.

Geachte gast,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel Best Siroco.

Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen.

Met vriendlijke groet.

Fantastisch hotel! Mooie ligging!

Eveliene, 21-10-2017

Mooi hotel, wij stonden versteld van de grote kamer, het zeer grote bed en het te mooie uitzicht!

Personeel werkt hard en zijn vriendelijk. Het eten is goed en vers, voldoende keus en het belangrijkste: niet ziek van geworden!

Zwembad ook dikke prima en zo bij t strand via een trap en een leuk steegje.

Hotel staat wel op een berg, niet echt handig voor mensen met rolstoel. Ligging was voor ons perfect, binnen paar minuten bij de jachthaven. Tip: ga naar de dolfijnen kijken, wij hebben ze gezien! Op maandag schijnt een goede dag ivm de vissers die dan niet op zee zijn.

Geachte gast

Bedankt voor deze zeer positieve omschrijving van uw vakantie in Best Siroco. Namens al ons personeel bedankt voor uw vriendelijke woorden.

Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten

leuke vakantie

john, 24-9-2017

eten was gezellig men zorgt bijna elke dag voor een thema zelf de bediening is dan aangekleed maar niet alleen leuk alles (goed warm voor ons Hollanders belangrijk) maar ook smaakvol.

heb elke dag met plezier gegeten. kamers zijn netjes en goed schoon.

avonds zijn er bij de bar shows ja wat zal ik daar over zeggen laat ik het leuk houden soms erg goed en soms niks aan maar dit vind echt zo n persoonlijke smaak.

naar het strand is de weg onderdoor en dan 200 meter naar beneden een soort pad met trappen (leuk) niet hinderlijk.

kortom een prima vakantie en een leuk hotel.

Ik zou zeggen staat voor 7.7 is het waard.

(kindvriendelijk niet beoordeeld hadden geen kinderen bij ons)

Hotel Direktie, Hotel Management, 26-9-2017

Beste John,

We zijn blij dat u ons hebt gekozen om uw vakantie door te brengen aan de Costa Del Sol en we zijn verheugd te weten dat u een aangename vakantie hebt gehad, dat u de maaltijden en thema-diners perfect vond en de schoonmaakdienst goed bevindt.

We hopen u in de toekomst weer te zien.

Met vriendelijke groeten

Het management team

We hebben een aantal aanbieders voor Siroco voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Siroco in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Siroco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Siroco scoort een 7.72 uit 10 op basis van 536 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: