Hotel SENTIDO Benalmadena Beach

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Benalmadena Beach voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel SENTIDO Benalmadena Beach

• 9Michel19-09-2019

Wij komen net terug van een 14-daags verblijf in dit hotel. In deze periode vierden we onze 40ste huwelijksverjaardag, waarvoor we letterlijk en figuurlijk in de bloemetjes werden gezet. Het hotel ligt vlak aan de boulevard alsook aan het strand. Winkeltjes zijn er genoeg in de buurt.

• 9Cindy10-09-2019

Geweldig hotel

Geweldig hotel, prima ligging, leuke omgeving. Enige minpunt vond ik de ramen in zwembad, deze zouden wat vaker schoongemaakt kunnen worden.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8van Woensel26-08-2019

Perfecte ligging.

Het hotel ligt echt perfect. Aan de boulevard en strand en vlakbij de haven waar veel winkels, bars en restaurants zitten. Via een trap met hek, waar alleen gasten in kunnen ben je zo op de boulevard en op het strand. Ontbijt is goed en uitgebreid. Kamers zijn goed en je hebt een mooi balkon met lekkere ligstoelen. Als je zeezicht boekt heb je de hele dag een hoop te zien. Een minpuntje vond ik dat er voor de hotelgasten echt veel te weinig strandbedjes waren waar je gratis gebruik van kon maken. Als je na 10 uur kwam had je geen plek meer. 15 bedjes voor een hotel is een beetje weinig. Verder niks mis mee. Ik vond persoonlijk Benamaldena wel erg druk.

• 9Manon25-08-2019

Hier word ik nou blij van

Prima hotel, nieuw, schoon, rustig gezellig, fijne kamer, goede bedden, keuze in kussens. Wij hadden balkon en uitzicht op zee, fantastisch. Ontbijt, diner (buffet en live cooking) in het hotel is lekker en veel keuze. Dagelijks andere dingen/thema. Keuze om buiten te eten met uitzicht op zee. Snackbar bij de pool ook lekker eten. Vriendelijk personeel. Gratis ligbedden op het zand strand, het hotel ligt direct aan zee (trapje af,) Op een enkeling na, geen handdoekje leggen bij het zwembad. Rustig publiek in het hotel (zelfs de kinderen) Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Sentido.

• 8dhr. José09-08-2019

Dient zich aan te passen , of voor ons nooit meer

Zeer mooie accomodatie, nieuw dus proper. Personeel te weinig, maar het aanwezig zeer vriendelijk. Eten wordt niet aangevuld, dus laatkomers moeten het stellen met hetgeen overblijft.

• 9Karin03-08-2019

Super vakantie!

Mooi hotel, goede ligging, 3trappen af vanaf het zwembad en je bent bij de boulevard en het strand. 10 min lopen en je bent bij een mooie haven met leuke restaurantjes. Het eten in het hotel was prima wij waren all inclusief , ontbijt was lekker en gevarieerd in de middag kun je vanaf de kaart bestellen, dit was erg lekker. Het buiten zwembad is schoon, er worden geen handoekjes gelegd, als dit wel gebeurde werden de handdoeken weggehaald. Er waren ook bedjes aan Het strand beschikbaar gratis voor sentido gasten.

• 9Freerk Veenstra08-07-2019

Fantastisch!

Zeer vriendelijk personeel, nette kamers en goed eten. Dit hotel is een voorbeeld voor hoe je het graag aantreft om lekker te kunnen ontspannen in je vakantie. Bedankt voor een heerlijke 10 dagen. 🌝

• 7José Bourgeois28-05-2019

Niet voor herhaling vatbaar !

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Maar met te weinig, of de organisatie blijft in gebreke. Het is niet normaal dat er slechts met 2 personen de eetzaal moeten bedien. Afruimen, tafel schoonmaken, eventueel morsen opkuisen,, enz... Over de kamers weinig commentaar, het hotel is pas nieuw. er is weinig variatie bij het eten. En ben je wat later dan worden geen vernieuwde soorten bijgeplaatst; Parking voor een wagen : € 12 per dag ! Om terug te komen op de personeelsbezetting : in de bar 1 persoon voor de bediening, in de beach bar hetzelfde. Hebben veel managers en verantwoordelijken gezien, maar zoals gezegd geen werkenden.

• 7Sylvie20-04-2019

Goed hotel met enkele verbeterpunten

Volledig gerenoveerd hotel, het personeel werkt keihard en is vriendelijk, maar ze zijn met te weinig waardoor de service niet 100% kan zijn. Keuken is prima maar voor de ‘all in’ wordt er te veel uitgesloten (zelfs geen cocktail). Mooie kamer met fantastisch zeezicht (alle kamers trouwens) maar nog hier en daar wat kinderziektes na grote renovatie. Goede ligging vlakbij haventje en op wandelafstand van Arroyo de la miel ( kleine klim), stad waar ook de trein richting Malaga vertrekt.

Met oudere kinderen

• 6Lecok bernard17-04-2019

Betere hotels aan de costa del sol

Vernieuwd hotel met veel mankementen Vriendelijk personeel maar veel te weinig waardoor all-in af te raden is

0 tips over Hotel SENTIDO Benalmadena Beach

2 vragen over Hotel SENTIDO Benalmadena Beach

• Petra, 12-02-2019

aantal traptreden tot de boulevard

Weet iemand misschien hoeveel traptreden het is naar de boulevard?

• J. Brusselaars, 17-07-2018

Al klaar?

Is dit hotel inmiddels al klaar voor de vakantie, of staat alles nog in steigers???😩

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV