Hotel San Fermin

Meer hotelinfo

14 reviews over Hotel San Fermin

• 2018
    7Eddie31-10-2018

Leuk voor een keer, maar daar blijft het bij!

Kamers zijn eenvoudig en gedateerd. Alleen 1 houten stoel om op te zitten en maar 1 nachtkastje. Koelkast moet je huren, zou gewoon standaard op de kamer moeten staan. Personeel vriendelijk als je ze aanspreekt, maar als je hotel binnenloopt wordt je niet begroet. Komt erg ongeinteresseerd over. Erg veel lawaai in de avond, ook op de gang met deuren die hard dichtvallen. Jammer dat je pas na half 11 kunt zwemmen! Ontbijtbuffet was prima, ieder dag hetzelfde, maar wel veel variatie.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8familie T.28-07-2018

Heel goed te doen.

Goed, net hotel. Alles ruim opgezet, goede ruime eetgelegenheid. Kamers met toilet en ligbad wat eenvoudig en klein. Douchen in de badkuip is alleen geschikt als je nog soepel bent, en ook het uit en in bad stappen niet geschikt voor minder valide. Koelkast is een gemis op de kamer. Over het huren ervan werd niets aangegeven. Kamers zijn schoon met iedere dag schone handdoeken. Bed zou wat meer keren verschoond mogen worden want ik denk dat het helemaal niet is verschoond tussendoor. (1 week). Receptiepersoneel zijn niet allemaal even vriendelijk. Mooi om te zien is dat er ook veel ouder personeel in dienst is. Het personeel werkt hard maar efficiënt werken hebben ze nooit geleerd in Spanje. Het zwembad is mooi en ruim met heerlijk koel zoet water. De tuin en de zeer grote echte grasmat is heerlijk verkoeld. Ziet er schittert uit. Grote palmbomen die verkoeling geven en het is allemaal goed onderhouden. De bezoekers zijn variabel.

• 2017
    8Simone en Jurian31-08-2017

Prima hotel

Prima hotel met vriendelijk personeel. Kamers worden dagelijks schoongemaakt (niet altijd even goed). Kluis en koelkast op de kamer tegen betaling. Gratis WIFI die prima werkt! Airco op de kamer. Ontbijt was elke ochtend hetzelfde, maar genoeg variatie. Avondeten elke avond anders (wel veel vis). De toetjes vonden wij iets minder. Ontbijt van 7:30 tot 10:30 en avondeten van 19:30 tot 22:30. Veel Engelsen en Spanjaarden in het hotel. Amper Nederlanders gehoord (behalve de barvrouw) Bushalte dichtbij, net als een supermarktje en het strand. Hotel ligt op een steile helling. Je moet dus wel goed te been zijn wil je dit hotel boeken! Minpuntjes: niet altijd even goede schoonmaak (maar wel elke dag nieuwe handdoeken en het bed opgemaakt), kleine ontbijtruimte waardoor je, als je na 10 uur beneden kwam, in de rij moest staan voor het ontbijt. Ligbedden bij het zwembad €2,- Tips: kabelbaan bij Tivoli, markt in Fuengirola, Malaga, haven Benalmadena, de la paloma park.

• Oude reviews

7patrick19-04-2012

leuk hotel

leuke tijd gehad en schotse vrienden leren kennen. De tuin bij het zwembad is mooi.

• 8Linda en Franky30-09-2011

Aanrader !!

Net terug van een heerlijke week in Benalmadena. Rustig hotel (buiten vakantieperiode) dat vooral bezocht werd door oudere spanjaarden. Lekkere buffetten (zowel ontbijt als avondeten). Nette kamers. Mooie tuin. Op een 500m van het strand gelegen (klimmetje naar het hotel is een kuitenbijtertje, maar na 200 stappen is het steilste stuk voorbij). Mojito's zijn er super (en slechts 3 euro !!). Benalmadena zelf is toeristisch maar oergezellig (haven is een aanrader). Centraal gelegen en uitstekende uitvalbasis voor verschillende uitstappen. Komen er zeker terug want één week was veel te kort !!

• 7coronadoro27-06-2011

het hotel ligt veer van het strand

het zwembad was goed weinig ligstoelen het eten redelijk kamers matig geen goede bedden

• 7Franciska17-06-2009

goed hotel

goed hotel, uitgebreid ontbijt, 10 min. lopen van strand, heuvel af. Leuke promenade en een mooie, gezellige haven met winkeltjes.

• 7jolanda plasmans16-05-2009

NOOIT MEER

IK kom net terug van San Fermin (9 mei) Het water in zwembad was ijskoud. Het hotel ligt tegen een berg en is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, of mensen met kleine kids, kinderwagens rollators enz. Er is een kinderclub maar er wordt totaal niks voor kinderen gedaan!!! Ook veel lawaai van engelsen en spanjaarden, die in hotel verblijven. Het eten, ik pas me vrij snel aan, en ben al veel op vakantie geweest, maar dit sloeg echt alles!! Elke dag hetzelfde ontbijt, gebakken ei, ik kan geen gebakken ei meer zien!!! En avondeten bestaat uit 1 soort aardappelprodukt dus of patat of gebakken aardappels of wat dan ook, 1 soort groente!! en 1 soort vis of kueze uit twee soorten vlees....of spagetti met saus zonder groente of gehakt!!! Nee voor dit geld kan je 10 keer mooier zitten, en beter! NIet doen vooral niet met kids!!!! En vergeet als je wel gaat je berg schoenen niet, het is echt verschrikkelijk klimmen!!!!

Met jonge kinderen

• 7Monique20-04-2008

Ik ben net terug van een weekje San Fermin. Ligt ongeveer 5 minuten lopen van het strand en op een heuvel dus als je niet zo goed ter been bent niet ideaal. Mooie tuin met zwembad, moet 2 euro per x betalen per ligbed (Let op: de ligbedden zijn niet allemaal van goede kwaliteit. Ongeveer 10 minuten lopen naar de haven. Service in het hotel was goed en eten ook, zat altijd wel iets lekkers bij! Laatste dag werden we pas om 21.00 uur opgehaald maar tegen een kleine bijbetaling mochten we de kamer tot die tijd houden.

• 8Trudeke30-07-2007

Wij zijn in mei 2007 2 weken in hotel San Fermin geweest. Kamer was netjes, werd goed schoongemaakt. Het eten was meestal lekker. Personeel vriendelijk en attent. Het zwembad was de eerste week nogal koud, maar de tweede week was het water lekker van temperatuur. In het weekend was het moeilijk om een parkeerplaats voor je huurauto te vinden. Eventueel kon het wel op een betaalplek. In de buurt van het hotel bevindt zich een heel mooi park, waar de plaatselijke bevolking's avonds ook gaat wandelen. In de bergen van Andalusie kun je mooie wandeltochten maken.

0 tips over Hotel San Fermin

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand400 m
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Golfbanen, Hiken