Géén boekingskosten

Hotel Playabonita

SpanjeAndalusie (Costa del Sol / de la Luz)Benalmádena

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Playabonita voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 90 reviews

• Sportfaciliteiten

101 Reviews over Playabonita

• 10Francis en Leo23-10-2019

Uitmuntend

Playabonita is overgenomen door de Palladium keten. Palladium heeft het gebouw onlangs volledig gerenoveerd en dat is goed te merken. De accommodatie heeft nu een frisse, moderne uitstraling. Superschoon. Alle kamers hebben zeezicht. Vanuit de kamer waan je jezelf op een cruiseschip. De buffetten zijn zonder meer uitstekend te noemen. Volop variatie! Alhoewel Palladium wat verder van het centrum af ligt, hoeft dit geen probleem te zijn. De bus stopt bijna voor de deur. Een ritje centrum (haven) kost Euro 1.55. Dit hotel heeft een 4 sterren status. In onze ogen doet het zeker niet onder voor een 5 sterren resort in Turkije.

• 9Josephdb21-10-2018

Prima

Prima hotel. Vanuit het hotel zijn met trein of bus alle nabijgelegen steden zo je daar behoefte aan hebt gemakkelijk bereikbaar. Reisorganisatie staat hier ook voor je klaar. Eten in de vorm van buffet. Veel keuze in groente en fruit. Het is wel grootschalig.

• 7a smit15-10-2018

mooi hotel goede prijs kwaliteits verhouding

goed hotel niets te klagen

• 8STRUYF Albert10-10-2018

Wij waren voor de tweede maal in het Playa Bonita hotel ..een heel mooi gelegen hotel wel wat afgelegen .maar de bus stopt op een paar meter van het hotel dus alles goed bereikbaar ..lekker eten ..heel goed ontbijt alles is aanwezig lekkere broodjes en vers gebakken eitjes ,geen synthetische rommel , wij haďden All in dus de buffetten waren niet zo uitgebreid maar alles was lekker en afwisselend..je kon ook zelfs laten bakken vis of vlees ..pannekoekjes enz ..de frietjes worden ook vers gebakken .. wij gaan zeker nog terug ...personeel ook heel vriendelijk ...alleen de kamers alles is aanwezig en proper maar wel gedateerd, en de TV daar mochten ze wel eens nieuwe aanschaffen ..maar een hele mooie vakantie gehad ,je gaat trouwens niet om op je kamer te zitten...

• 8Mark26-08-2018

Top hotel, direct aan het strand.

Prima hotel, direct gelegen aan het strand. Klein nadeel is dat je net te ver van de stadjes zit, maar wel prima bereikbaar met de taxi. Taxi's zijn goed te betalen en ze rijden niet onnodig om. Overigens wel een kleine supermarkt op loopafstand. Hotelmedewerkers zijn erg vriendelijk en servicegericht. Er is een prima animatie team aanwezig die met name in de avond de kinderen vermaken met een kinderdisco.

• 8Alisha04-08-2018

Super tevreden, wij komen zeker terug!!!

Wij hebben een heerlijk vakantie gehad! Hotelkamer prima, bedden liggen goed. Airco is haast niet nodig, door de mooie liggen van het hotel is het in de avond heerlijk. Wij lieten vaak de deur open van het balkon ( je kon dan heerlijk t geluid horen van de zee )

Wij hebben alleen ontbijt erbij genomen en dat wat prima te doen! Lekkere verse broodjes! In de middag haalden we een pizza of aten we bij de beach bar van het hotel.

Zwembad is genoeg, 2 leuke glijbaantjes en een gezellige animatieteam!! Onze zoon van bijna 9 heeft het goed naar zijn zin gehad! :)

Wij komen zeer zeker nog een keer terug.

• 7Fam. Poort01-08-2018

Kan prima zijn, maar wees bewust. Lekker weekje!

Verbleven obv logies en ontbijt. All-in ter plekke bijboeken peperduur, niet aan te raden. Vooral Engelsen, Duitsers. Niet veel NL's. Pluspunten: ligging tov strand is top, heerlijk uitzicht vanuit de hotelkamer. Ontbijt is ok, meer niet heel bijzonder. Omgeving is rustig. Personeel is vriendelijk en doet zijn best. Aandachtspunten: het hotel ligt afgelegen tov het centrum. Lopend met jonge kinderen niet te doen. Echter, taxi's goed betaalbaar, bestellen bij receptie. Voor < € 10 (enkele trip) brengen ze je naar de boulevard (centro commercial) of de jachthaven (Porto Marina). Aldaar heb je tientallen barretjes en restaurants. Zwembad is in mijn ogen te klein voor het het aantal bezoekers, en het aantal ligbedden net te kort. In de buurt zijn 2 kleine supermarktjes, aldaar water, crackers/stokbrood en kaas voor overdag gehaald. 's Avonds lekker uiteten. Al met al een prima vakantie, echter het hotel is wat mij betreft geen aanrader.

• 7Sandra03-12-2017

Niet supergoed maar ook zeker niet slecht

Hotelkamer met gedateerde inrichting, verkalkte douchekop en een kleine lekkage in de badkamer, maar superschoon en met een prachtig uitzicht en goeie bedden. Ontvangst is zakelijk (soms wat kortaf) maar wel vriendelijk. Eten is redelijk tot goed, hangt er vanaf welke kok werkt. We hadden dagen met lekker smaakvol eten maar ook dagen met flauwe smakeloze gerechten. Fruit was soms rijp, soms nog hard en zuur. Wel veel variatie, elke dag naast een basisopstelling, veel verschillende (Spaanse) gerechten. Op zaterdag hadden we een Halloweenbuffet waar veel aandacht aan was besteed. Zwembad is prima, genoeg ligbedden maar wij zaten in het naseizoen. Nadeel is dat het zwembad niet direct vanuit het hotel bereikbaar is, je moet buitenom. Buiten chips was er geen eten bij de bar verkrijgbaar. Strand is prachtig maar niet van het hotel. Bij een zelfstandig ondernemer kun je strandbedden huren voor 5 euro per dag. Animatieteam doet haar best maar is een beetje amateuristisch, voor kleine kinderen wel erg leuk. Bediening in de bar is erg aardig en kan goed Engels. Bediening in de eetzaal kan nauwelijks Engels maar is wel erg aardig. Hotel ligt in een rustige omgeving wat voor ons een pluspunt was. Er zijn twee restaurantjes in de buurt (geen gebruik van gemaakt, wij hadden AI) maar vonden de prijzen aan de hoge kant. Er is ook een supermarktje met van alles, zelfs kleine souvenirtjes. Bushalte voor de deur en treinstation op 10 min. lopen. Als je naar Arroyo de Miel wilt in Benalmàdena (dichtbij de kabelbaan) kun je het beste met de trein ( 3,60 retour) Als je naar Parque Paloma (duivenpark, erg mooi om even doorheen te wandelen en iets te drinken bij de kiosk) en het strand wilt kun je het beste de bus pakken (3,10 retour) Naar Malaga ook het beste per trein (5,40 retour) Wij hebben een fietstoer met gids geboekt in Malaga (dan moet je uitstappen bij het eindstation Alameda), erg leuk om te doen. Naar Fuengirola kan ook met de trein, net zo duur als naar Benalmàdena. (Malaga is naar verhouding veel goedkoper met de trein dan naar Arroyo de Miel maar dit zal wel met een starttarief te maken hebben) Via touroperator excursies de Caminito del Rey geboekt, hoogtepunt van onze reis, prachtig natuurgebied waar je bovenin de kloof op een tegen de rotswand aan gemonteerde brug loopt. Gids was geen vriendelijke man die slecht zijn talen sprak maar wij bleven een beetje in de achterhoede en dan had je weinig last van hem. Tip, maak zelf een lunchpakket bij het ontbijt want het lunchpakket van het hotel is niet veel bijzonders. En neem flesjes water mee en toiletpapier voor deze excursie. Kortom een heerlijke vakantie gehad, veel gezien, prijs/kwaliteitverhouding van het hotel is redelijk goed te noemen.

• 5R. De Clercq18-10-2017

Verre van goed

Playabonita is zeker geen 4 sterren waard, zéér afgelegen , verouderd hotel ! Volledig afgestemd op Duitsers en Engelsen. . Het eten was niet gevarieerd , alle dagen in all inn hetzelfde .Bij aankomst zéér bot ontvangen aan de receptie .De eerste twee vakantiedagen géén enkele persoon gezien van de touroperator Hostessen ter plaatse!!! Rond Playa Bonita is er Niets te beleven . Voor alles moet men de bus nemen .Nooit nog gaan we daarheen, Nooit. Onze volledige vakantie daar , willen we zo vlug mogelijk vergeten !!!!

• 1Chelsey28-09-2017

Vreselijk

Duur, ligt helemaal uit de buurt van alles... Niks in de omgeving. Voor alles is een taxi of de bus nodig. Daarom is all-inclusief bijboeken in het hotel zo vreselijk duur... Nooit meer

Hotel Playabonita info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)