Appartement P&V Benalmadena Principe

Appartement
Hotel aan zeeWeer vandaag19°12°
Appartement P&V Benalmadena Principe
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Benalmadena Principe voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fijne lokatie

M.looijen,
21-4-2017

Pierre Vacance Benalmadena Principe is een goed appartementen complex vlakbij de Boulevard. Met een mega super market in de buurt.Trein station op 20min. Afstand (te voet)

Kenmerken

21-4-2017

Heerlijke week gehad !

René
21-11-2016

We zaten op 6e verdieping, mooi uitzicht ! Ruim balkon.

Mooie centrale hal, gaf een nette en schone indruk.

Appartement was keurig schoon bij aankomst.

Meubels mogen hier en daar vervangen worden....

De bedden vonden wij vrij hard, ook misten we een lekker dekbed....ouderwetse dekens zijn niet meer van deze tijd.

Prima verblijf

Pos
3-5-2016

Mooi 2kamer appartement. Wasmachine en droger ideaal. Heerlijk zwembad. Op vierde dag nieuwe handdoeken, schoon beddengoed. Geen schoonmaak.

nooit meer

ramadan
17-1-2016

personeel was erg vriendelijk en behulpzaam -aan de balie-, de zwembad was goed maar de kamers waren slecht. echt geen 3 sterren waard. fineer tafels waren stuk de randen waren kaal, de bank-slaapbank- was niet te gebruiken.de stoelen waren ook hier en daar stuk, vooral de fineer randen.

Tegenvaller

Ton Hagenaars
10-10-2015

Centrale hal binnenkomst erg mooi en gangen naar appartement prima.

Bedden,vaatwasser, magnetron en wasmachine met droger waren oke.

Appartement was niet schoon, veel stof en vies toilet. Badkamer was vies, bij de kranen was het verchroomde er zelfs af. Geen stofzuiger dus vieze bekleding stoelen, bank en tapijt. ook waren de meubelen beschadigd. overal zaten de lampenkappen los. zelf maar schoongemaakt.

in keuken was weinig keukengerei zoals schalen en gardes etc.

De stoepen in omgeving lagen vol met hondenpoep, op zondagavond kwam de gemeentereiniging met hoge druk schoonmaken.

Strand en strandstoelen prima in orde

De haven en omgeving van Benalmadena was mooi.

Ook de kabelbaan ( teleferico ) is de moeite waard op 10 minuten lopen van appartement

Algemene indruk voor ons was een tegenvaller, appartement zeker geen 4* waard.

Complete, nette appartementen

Tomajeuk
30-4-2015

Deze appartementen liggen op 200 meter van de boulevard en het strand. Ze zijn compleet met wasmachine, vaatwasser, grote koelkast/vriezer. Slaapbank in de woonkamer is oke. In het zwembad mag niet veel (balletje gooien, voetballen). Grote supermarkt op 5 minuten loopafstand waar zelfs verse vis te krijgen is.

Prima appartement

Silvia
3-3-2015

Ruim en schoon appartement, goede ligging.

Helaas geen zon op ons balkon.

Er zat nog geen water in het zwembad, jammer want het was een paar dagen erg warm.

Na 4 dagen hadden wij nog geen schone handdoeken, appartememt niet schoongemaakt. Na klagen uiteindelijk aan het einde van dag 5 werd dit gedaan.

Wifi erg duur.

We werden op een avond om iets voor 23 uur wakker gebeld door de receptie (volgende ochtend vroeg op ivm excursie) niet netjes, zeker niet met een mededeling die pas belangrijk is voor over ee paar dagen (vertrektijd van de bus naar het vliegveld)

Nette ruime appartementen

simonjorieke
5-8-2014

In februari 10 dagen hier geweest. Net appartement, met keuken en bank en ruime slaapkamer en balkon. Bank zat alleen niet, is een slaapbank.

Ook rolluik waardoor extra donker.

Vriendelijke receptie.

Op loopafstand van een bakkertje en ook goedkoop in diverse restaurantjes om te ontbijten.

Zwembad was nog in de maak.

Wifi was erg duur dus niet gedaan.

Mooi ruim appartement

J van der Kraats
21-6-2014

Appartement is ruim en heeft een groot balkon. Goede bedden (harde) en keuken voldoet aan verwachtingen. Tijdens periode van 11 dagen werd het appartement 3 x schoongemaakt en werden linnengoed en handdoeken vervangen. Ligt centraal, dicht bij het strand, kleine supermarkjes, banken en restaurantjes. Enige minpuntje was de badkamer, die niet zo schoon was en veel kalkaanslag had. Even naar beneden gegaan, chloor en kalkverwijderaar gekocht en de badkamer zag er weer als nieuw uit. Zonder extra kosten mochten wij het appartement tot 5 uur aanhouden.

goede plek

fam. lentjes
15-4-2014

app pv principe in maart 2014 bezocht. hulpvaardige bezetting receptie .

bewoond app 712 aan zonnige zwembadzijde langste zijde . groot balkon. inrichting is oke . keuken voorzien van alle apparaten. goede bedden en veel schemerlampen . schoonmaak en wisseling lakens en hand

doeken elke 3 of 4 dagen . zwembad was nog niet gereed . bakker en pinnen beneden . grote supermarkten op veelal korte afstand , geopend tot

21.30 uur , zondags gesloten . naar centrum lopen bergje op ongeveer 25

minuten . in centrum ligt een prachtig wandelpark (met toiletten !) bus en treinvervoer goed geregeld . eetgelegenheden te over met redelijke prijzen.

lange wandelpromenade naar carihuela/torremolinos .

wij hebben eigenlijk geen aanmerkingen , wifi niet gebruikt dus ook geen weet van kosten . in alle gangen ligt super modern tapijt en liften zijn oke .

. tijdens ons verblijf was bezetting matig , dus weinig liftgebruik .

onze ervaring is dus heel goed en komen zeker terug . elly henk arnhem

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement P&V Benalmadena Principe in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement P&V Benalmadena Principe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.