Appartement MS Alay

7,6

6 reviews over Appartement MS Alay in het Nederlands

Dronken engelsen

petertje, 27-4-2015

Wijnjaren hier van 1 tot 15 april,mooi appartement wij hadden kamer 306 op de hoek,een heerlijk balkon aan de drukke straat dus zat te zien.wij hadden bij touroperator geboekt en bij aankomst bleek het zwembad leeg dat was jammer,leuke haven Puerto marina..grote nadeel er komen op vrijdag hordes Engelsen aan die een weekend komen zuipen en feesten.Wij zaten op de etage met 30 meisjes dus de hele dag herrie..in de nacht komt alles thuis dus weer veel herrie ,gelukkig zaten wij op de hoek maar zelfs daar hoorden je het..de volgende dag lag er nog een dame op de gang haar roes uit te slapen..Jammer ,zo'n mooi complex en dan dit toelaten..gaan we maar niet meer heen..

Fantastische plek!

Maud Heinsma-Kelderhuis, 16-10-2013

Mooi appartement met balkon, zwembad, vriendelijk personeel, schoon, mooie omgeving. Makkelijk per bus overal heen. Uitgaansmogelijkheden. Lidl in de buurt. Goedkoop.

Goed appartement

Dick, 18-6-2013

Dit appartement is schoon, goed ingericht, wel met een klein balkon. Wel heb je nogal last van een Engelse invasie in het zwembad, Mensen, hoe zielig kun je zijn, om 8 uur ochtends handdoek in de ligstoelen leggen om zo verzkerd te zijn van een stoel. En verder om zes uur 's-avonds met hun zatte kop teveel lawaai maken. Wij hadden een kamer aan de zwembad kant, aan straatkant is het redelijk rumoerig. Appartement werd elke 2 dagen schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken, goede airco aanwezig. Behulpzaam en vriendelijk personeel

Uitstekend appartementencomplex!

Nathalie Brendel, 14-8-2012

Ruime kamer, van alle gemakken voorzien. Bedden slapen uitstekend, dagelijkse schoonmaak en personeel aller vriendelijkst.

Halverwege de week sloot de deur van de ijskast niet meer afdoende en de wc-bril zat los. 's Ochtends gemeld en 's middags verholpen.

Zeer centraal gelegen vlakbij de gezellige haven/boulevard met tientallen restaurants & winkeltjes en het brede zandstrand. Wij zouden er zo weer naar toe gaan.

Een aanrader!

moderne appartementen

v_noordeloos, 3-8-2012

Moderne appartementen schoon en ruim.Schoonmaak iedere dag behalve in het weekend.Ook iedere dag schone handdoeken.Mooi groot zwembad en een kinderbadje. Bij het zwembad is een barretje voor drinken en kleine snacks. Bij het zwembad zelf was het erg rustig.Het personeel bij de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam. Eén nadeel van deze appartementen zijn, dat ze aan een drukke doorgaande weg liggen en dit gaat dag en nacht door en wordt je vaak wakker vanwege de feestgangers (ook spanjaarden) die van de discotheek afkomen (boven aan de weg). Dus oordopjes zijn een uitkomst. Maar we vinden het zeker de moeite waard om terug te komen omdat het zeer centraal gelegen ligt.

geweldig

anoniem, 28-6-2011

ligging vlakbij de haven en de boulevard van benalmadena

het appartement was ruim en schoon. schoonmaak elke dag en de handdoeken werden elke dag gewisseld. supermarkt om de hoek. balie personeel was erg vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor MS Alay voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement MS Alay in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement MS Alay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement MS Alay scoort een 7.55 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: