Appartement Mediterra

AppartementWeer vandaag29°23°
Appartement Mediterra
9,7

11 reviews over Appartement Mediterra in het Nederlands

Dit appartement is een absolute aanrader !

Edwin & Hilde
24-5-2018

De familie Bunt heeft een luxe appartement in de verhuur.

Het ligt in een prachtig , rustig complex tw. Mediterra in Benalmadena.

Het ontbreekt aan niets :

Twee ruime slaapkamers, twee badkamers waarvan een met jacuzzi, zeer royale keuken en living.

Niet te vergeten een ruim balkon met ligbedden.

Twee flat screens met NL zender staan ter beschikking.

Er heerst een serene rust op het complex , ideaal als men de rust zoekt.

Vanwege de ligging is wel een huurauto noodzakelijk.

Heerlijke vakantie

Fam. Michels
4-8-2016

Wij hebben erg genoten van onze vakantie in dit zeer mooi gelegen appartement. Alles is aanwezig, wifi, Nederlandse tv zenders, een zeer mooie en uitgebreide keuken met alle toebehoren, een washok met wasmachine en droger, twee zeer ruime slaapkamers met een twee persoonsbed en grote t.v, en een grote huiskamer aangrenzend aan wederom een groot en mooi balkon met werkelijk schitterend uitzicht op zee.

Alles is heel netjes en schoon net zoals de omgeving waar het appartement in ligt. Er zijn drie zwembaden die bij elkaar liggen waar je heerlijk kan zwemmen en liggen op bedjes met parasol en wat wij erg fijn vonden is dat ze hier geen handdoekje leggen kennen. Er is altijd nog plaats is onze ervaring.

Luchtbedden en speeldingen mogen niet in de zwembaden, dat was een beetje jammer maar wel begrijpelijk omdat de meesten mensen van hun rust willen genieten.

Een oplossing zou kunnen zijn om dat in 1 van de grote zwembaden toe te staan maar mogelijk moet dat in overleg gebeuren met alle eigenaren en als dat niet gewenst is houd het natuurlijk op. Verder was alles top en hebben we ook nog leuke en nuttige tips gehad van de eigenaar om de streek te verkennen. Daarbij is een auto erg handig, ook vanwege de ligging van het appartement en het toch net te ver is allemaal om te voet te doen.

Al met al een grote aanrader dit appartement waar wij zeker nog eens terug willen komen.

Super!

Fam. Jongbloets
10-8-2015

Super appartement! Van alle gemakken voorzien, luxe, mooi ingericht, 3 (!) flatscreens met alle Nederlandse zenders, prima werkende WiFi, fijne zwembaden, rustig gelegen.

Wel een auto nodig.

Wij hadden eerst een week in het drukke La Carihuela en daarna heerlijk een week in appartement Mediterra.

Een aanrader!

geweldig appartement

myrthe67
28-7-2015

Dit appartement is rustig gelegen maar van meer dan alle gemakken voorzien! Een echte aanrader! Bedden prima, mooi en schoon sanitair, keuken compleet, heerlijk terras, mooie zwembaden. Prima onderhouden complex! Zeker voor herhaling vatbaar. Wel een auto nodig, maar dat wisten we van te voren! De ligging/rust vergoed die kosten meer dan voldoende.

Niet twijfelen! Doen!

Gaetano & Geesje
23-6-2015

Van 12 tot 19 juni 2015 hebben wij van dit mooie appartement mogen genieten! Appartement was super schoon en enorm ruim. Echt alles is aanwezig van Senseo, strijkijzer, speelgoed, bubbelbad, wasmachine en droger, Nederlandse tv, airco/verwarming tot parasol etc. Zwembad op het complex is heerlijk. Verhuurder heeft ook handige tips voor restaurants en supermarkt. Wij zijn vanuit het appartement ook naar Malaga, Sevilla en Marbella geweest. Auto is wel nodig! Verder super appartement en super service!

Gaetano & Geesje

Prachtig appartement!

Eddie en Lot
27-5-2015

Wij hebben een super fijne vakantie gehad in appartement mediterra. Het complex ligt op een mooie rustige locatie, maar wel dicht bij het centrum van benalmadena, het appartement zelf is erg schoon, en van alle gemakken voorzien, met 2 grote flatscreen tv's met Alle Nederlandse zenders, Wifi, een grote jacuzzi in de badkamer en en grote keuken met alles erop en eraan. Het appartement is erg kindvriendelijk, wij waren met ons gezin met een baby met 6 maanden, en zelfs daar is aangedacht. Van kinderstoel tot ledikantje!! Op het complex zijn ook 4 zwembaden aanwezig waaronder 1 speciaal voor jonge kinderen. Wij hebben een zeer geslaagde vakantie gehad en gaan zeker snel terug. Mvg Eddie en lot

geweldig appartement !

jack en anita van dijk
1-2-2015

appartement Mediterra in Benalmadena is mooi gelegen,modern

en smaakvol ingericht,van alle gemakken voorzien,dichtbij stadje

en strand en toch heerlijk rustig gelegen met een mooi zeezicht,

zeer voor herhaling vatbaar (heel redelijke huurprijs ook)

fantastisch appartement op super locatie!

bart en charlotte
29-10-2014

Heerlijke vakantie gehad afgelopen week, in een prachtig appartement met zéér goede uitvalswegen!.

Prettig ontvangst en rondleiding bij aankomst.

Appartement is werkelijk van alle gemakken voorzien, en ziet er fris en schoon uit!.

Het complex ligt er ook keurig bij, met een prachtige tuin, diverse zwembaden en fitness mogelijkheden.

Het bed vond ik zelf heerlijk liggen, maar dat is natuurlijk maar net wat je gewend bent!.

Fijne lange avonden gehad op het ruime terras met uitzicht op de ondergaande zon!

Kortom een top vakantie en tot volgend jaar!

Bart en Charlotte

Super appartement!

Jane
28-10-2014

We zijn er een weekje geweest in de herfstvakantie! Was echt heerlijk echt genieten! Het appartement is lekker ruim en goed ingericht. En er is ook een mooi zwembad aanwezig! We komen zeker nog een keer terug!!!

Het appartement is ruim, luxe ingericht met degelijke meubels, fijne grote keuken en heerlijke jacuzzi in de grote badkamer. Twee flatscreens, WiFi, groot terras met loungeset en eettafel. Uitzicht op zee, mooie tuinen rondom.Gelegen op de eerste verdieping met parkeergarage en lift. Kinderbed en kinderstoel aanwezig en een washok met wasmachine en droger. Ideaal! De bedden hadden te weinig/geen vering en vonden wij daarom te hard. De eigenaar wil dit in de toekomst verbeteren heb ik begrepen.

De zwembaden waren prachtig, netjes en schoon. Wel wat aan de koude kant eind sept/begin okt, maar het was te doen. Toen wij er waren, was alleen het grootste zwembad en peuterbadje open. Er waren echter niet veel andere gasten op het complex, dus we hadden alle ruimte!

Benalmádena (en de rest van de costa) is heel toeristisch, maar het appartement zit op een zeer rustige plek, heel fijn. Een auto is dan wel zeer wenselijk, want je kunt bijv. geen boodschappen doen of uit eten op loopafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mediterra in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mediterra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mediterra scoort een 9.66 uit 10 op basis van 11 reviews.