Hotel Mac Hotel Puerto Marina

Hotel Mac Hotel Puerto Marina
8,6

26 tips over Hotel Mac Hotel Puerto Marina

johndiemeer40, 12-4-2016
Ga eten in de haven eten bij Toro, heerlijk spaanse gerechten vriendelijk personeel, mooie locatie
Pieter , 26-2-2016

De grote boulevard naar links leidt naar Torremolinos, probeer ook eens de kleinere naar rechts (begint na het aquarium en de Super Sol) met leuke terrasjes.

Er is een prachtig park op ca 10 minuten loopafstand.

simonklok, 17-7-2015

kijk ook eens in het achterland super mooi.

aanrader is Gibraltar we zijn er geweest.

en Marbella is ook leuk. [super mooie jachten in de haven]

We hebben een aantal aanbieders voor Mac Hotel Puerto Marina voor je op een rij gezet:

simonklok, 17-7-2015
ga het achterland eens in super mooi
Lili, 9-7-2015
Neem een waterkokertje mee.
marc bultinck, 30-10-2014
alles wat je maar wenst in de buurt op wandelafstand

Ludo Steenwinckel, 26-10-2014
Breng deze periode van het jaar (oktober) een spuitbus mee, om de vliegen uit je buurt te houden :-)
frank_22, 16-10-2014
Malaga en Bologna zijn leuke steden, Sevilla vond ik tegen vallen, de grensovergang spanje/gibraltar was zeker een attractie op zich. Je rijdt daar via de startbaan de grens over. Ook een bezoek aan het oude gedeelte van Marbella is de moeite waard. De boottrip vanuit de haven bij het hotel leverde inderdaad dolfijnen op. Ook dit was de moeite waard.
Danny, 16-8-2014
De uitstap met de bus naar Malaga( in Malaga neem je de hop onn-hop off bus en je ziet alle bezienswaardigheden voor € 18 pp, busticket voor het openbaar vervoer inbegrepen als dit besteld via host(ess) van de touroperator).
matthys, 6-7-2014

Het hotel lig zeer goed gelegen dicht bij de haven.

Het 3 verdiep zou ik aanbevelen.