Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Betaalbare luxe in de Costa del Sol, dat biedt het prachtige MAC Puerto Marina Benalmádena. Dit mooie 4-sterrenhotel ligt in de gezellige badplaats Benalmádena. In het hotel wordt je compleet in de watten gelegd. Op het mooie zonneterras werk je aan je zomerkleurtje onder de Spaanse zon. Als het te warm wordt, neem je een verkoelende duik in het zwembad. Maar ook het strand ligt op slechts een steenworp afstand vanaf het hotel. Geen wonder dat MAC Puerto Marina Benalmádena zo'n geliefde keuze is!

Voorgaande vakantiegangers zijn zeer te spreken over Mac Hotel Puerto Marina. Dit luxe hotel is de ideale uitvalsbasis voor een vakantie in het zonnige Andalusië. Veel vakantiegangers geven zelfs aan dat het hotel voor herhaling vatbaar is. De ligging is perfect om de omgeving te verkennen en het eten is er heerlijk. Zo zeggen Ronald en Jaqueline: “Geweldig gezellig goed hotel. Heerlijk eten. Erg uitgebreid. Goed vriendelijk personeel. Mooie schone ruime kamers. Ideale liggen tussen Benálmadena en Torremolinos direct op de boulevard.” Het personeel staat voor je klaar om een heerlijke vakantie te bezorgen en niets is te veel gevraagd. Mac Hotel Puerto Marina heeft alles wat je nodig hebt voor een heerlijke vakantie.

De ligging

Dit mooie hotel heeft een fijne ligging direct aan de promenade. Daarbij ligt ook het centrum van Benalmádena op slechts 200 meter vanaf het hotel. Ook sta je zo met je voeten in het strand, het is namelijk slechts 100 meter lopen tot aan het zandstrand. Vanaf de luchthaven in Malaga is het maar 15 kilometer tot aan het hotel. Je bent dus ook snel op je bestemming, hoe ideaal is dat?

Het hotel en faciliteiten

Het Mac Hotel Puerto Marina is de 4 sterren meer dan waard! Het hotel heeft een mooi zwembad, dat wordt omgeven door een zonneterras. Op het zonneterras kan je gratis gebruik maken van zowel de ligbedden als parasols. Hier kom je helemaal tot rust! Tegen de betaling van borg maak je gebruik van de badhanddoeken service. Ook is er een apart kinderbad. Tijdens je verblijf maak je gebruik van de fitness faciliteiten van Mac Hotel Puerto Marina. Wil jij liever lekker ontspannen tijdens de vakantie? Ook dan zit je helemaal goed bij dit hotel. Tegen betaling maak je gebruik van de wellnessfaciliteiten, waaronder een binnenzwembad, sauna en stoombad. Trakteer jezelf tegen betaling op een ontspannen massage, het is immers vakantie! Qua animatie zorgt het hotel ook wekelijks voor live muziek. Bij de receptie staan de medewerkers gedurende het gehele verblijf klaar om je te helpen. Hier is het ook mogelijk om gebruik te maken van de bagageruimte. Zowel in de openbare ruimtes als op de kamers is er gratis WiFi beschikbaar. Tegen betaling is er in het hotel ook een kapper aanwezig.

De kamers

Bij MAC Puerto Marina verblijf je in een comfortabele tweepersoonskamer. De kamers zijn voorzien van aan airconditioning, ventilator, telefoon en televisie. Tegen betaling kan je gebruik maken van het kluisje en van de minibar. In de ochtend geniet je lekker van een kopje koffie op het terras dankzij de koffie- en theefaciliteiten. Het terras of balkon is voorzien van een zitje. De badkamer is uitgerust met een bad, föhn en toilet.

Het verschil in kamers

Dit kamertype is te boeken met zeezicht, zwembadzicht en met zicht op de patio. De voordeelkamer zijn scherper geprijsd, maar kunnen qua faciliteiten afwijken van de standaardkamers.

Eten en drinken

In het Mac Hotel Puerto Marina kan je kiezen uit verblijf op basis van logies, logies & ontbijt en halfpension. Het hotel beschikt over een buffetrestaurant waar je geniet van heerlijke maaltijden. Bij de twee bars kan je terecht voor een heerlijk verkoelend drankje. Heb je tussendoor trek gekregen? Dan is er ook een snackbar aanwezig.

Goed om te weten

De ligbedden en parasols op het strand zijn tegen betaling. De airconditioning is centraal geregeld. De toeristenbelasting is niet inbegrepen in de prijs en dient bij het hotel betaald te worden. Sommige faciliteiten kunnen gesloten zijn in verband met het weer, seizoen, bezetting of onderhoud.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

538 Reviews over Mac Hotel Puerto Marina

• 6CJ05-01-2023

Aardig maar wij gaan weer naar Riu Nautilus

Kamer was goed,maar de badkamer verschrikkelijk, wij zijn over de zeventig, en dan iedere keer in bad stappen om te douchen is waardeloos , geen thermostaatkraan, waar door het water koud was en dan weer gloeiend heet, vieze douchekop klein straaltje, geen steunen aan de muur,85 procent oudere in dit hotel, dus renovatie is wel op zijn plaats anno 2023. Inloopdouche de oplossing.

• 9w.van Leeuwen16-10-2022

Mooi Hotel, vriendelijk personeel

Eigenaar, 05-11-2022

Geachte heer van Leeuwen,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recente verblijf in Mac Puerto Marina te beoordelen. We zijn erg blij dat je genoten hebt van je vakantie aan zee. We hopen je heel snel weer te zien.

Eerlijk, Rose Doblas Adjunct-directeur

• 8Bianca21-08-2022

Voor herhaling vatbaar

Vriendelijk personeel! Goed ontbijt met genoeg keuze . Kamer waren oke ,heerlijk bed en was er koel. Redelijk ruime badkamer met ligbad/ douche. Zwembad was simpel maar met genoeg ligbedjes en parasols, barretje waar je wat kon eten en drinken . Als je het hotel uit loopt is daar een koffie tentje waar je heerlijk koffie kunt drinken eventueel ontbijten . Ook zat daar voor de kinderen een speelland bij die in de avond open is . Als je de straat oversteekt zit je gelijk in de haven van benalmadena dus een top een toplocatie . Taxi's op 200 m afstand . Genoeg heerlijke restaurants. Strand ook op loopafstand waar je voor weinig geld strandbedjes kan huren met een parasol. Wij komen er zeker nog eens terug

Eigenaar, 17-09-2022

Beste Bianca,

We willen u bedanken voor het delen van deze mening over uw recente verblijf in Hotel Mac Puerto Marina. We zijn verheugd dat u genoten heeft van uw verblijf en zijn het ermee eens dat ons attente personeel een sleutelrol speelt in de algehele ervaring van onze gasten. Het hele team werkt heel hard om ervoor te zorgen dat we een service van hoge kwaliteit en een andere en onvergetelijke ervaring bieden. We zijn ook blij dat u onze bevoorrechte locatie naar uw zin heeft gevonden.

We hopen je heel snel terug te hebben.

Met de beste wensen, Rose Doblas Adjunct-directeur,

• 9Ronald en Jaqueline jansen29-03-2022

Geweldig hotel

Geweldig gezellig goed hotel. Heerlijk eten. Erg uitgebreid. Goed vriendelijk personeel. Mooie schone ruime kamers. Ideale liggen tussen Benálmadena en Torremolinos direct op de boulevard. Alleen het weer viel erg tegen. Maar daardoor maakte we elke middag gebruik van de sauna/ stoomkabine en binnenzwembad. Kortom: hotel is een aanrader.

Eigenaar, 17-09-2022

Beste Ronald van Jaqueline,

Het is altijd leuk om te weten dat onze gasten naar huis zijn teruggekeerd met geweldige herinneringen aan hun vakantie en we zijn erg dankbaar voor de tijd en moeite die u heeft besteed aan het delen van uw persoonlijke ervaring in het Mac Puerto Marina hotel, met ons en met iedereen. lezers van dit portaal.

In de hoop u snel weer te mogen verwelkomen,

Eerlijk, Rosa Doblas Adjunct-directeur

• 8Bianca Seibels11-08-2020

Fijne week in fijn hotel!

Wij zijn hier een weekje geweest. In Spanje moet je een mondkapje op. Dit in combinatie met de warmte is killing. Hotel staat hier natuurlijk buiten. Vanwege corona zat het hotel niet vol wat goed uit kwam vanwege de vrij kleine faciliteiten. Water van het zwembad was te warm en je eten (weinig keuze) werd opgeschept en je zitplek voor je bepaald. Je moest constant via buitenom opnieuw naar binnen (éénrichting) als je nog iets te eten wou halen. Eten was niet geweldig en half pension het geld niet waard in deze tijd dan, daarvoor weet ik niet. Dat gezegd hebbende was alles brandschoon, sfeer gemoedelijk, vriendelijk personeel, top wifi overal, super ligging en een heerlijke koele kamer met airco waar je niet ziek van wordt. Een kwartier van het vliegveld vandaan, wat wil je nog meer. Alle winkels/restaurants waren open en behalve mondkapje geen 1,5 mtr afstand?! Al met al zeer tevreden! Ps voor kinderen is er niks behalve ontspanning.

• 9Rinus van Oudenaarde26-02-2020

Geweldig hotel!

Prachtig hotel, vlakbij de pittoreske ,sprookjesachtige haven gelegen. Alles even keurig, iedere dag kamer verschoond, geweldig eten, magnifieke service. Kleine maar goed verzorgde (Technogym) fitness en heerlijk zwembad. Een aandachtspunt vonden wij de wachttijden in de bar. We zouden er zo weer heen gaan😊

• 9theo12-12-2019

voor herhaling vatbaar

het is mooi hotel met ook Nederlandse ontvangst aan de balie. Kamers prima met gratis 6 drankjes uit de koelkast. Ontbijt en diner met volop keus en wordt prima bijgevuld. Diner in twee partijen om 1800uur en 1945 uur. Drankjes Nederlandse prijzen. Vanuit dit hotel met bus prima naar Malaga te gaan

Geachte heer Theo,

Bedankt voor je positieve feedback op Zoover.

We zijn blij dat je je verblijf bij ons positief hebt gewaardeerd.

• 9Gerrit en Truus Zomer28-11-2019

Fantastische week gehad

Prima hotel met vriendelijke en behulpzame mensen

Geachte heer Gerrit,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons op Zoover te beoordelen.

Ons belangrijkste doel is om onvergetelijke herinneringen te creëren en we zijn erg enthousiast om te weten dat we het hebben bereikt.

• 9Marjo08-11-2019

We voelden ons er erg verwend.

Een hotel met een geweldige service en uitstekende ligging aan de zee bij de moderne haven van Benalmádena.

Geachte cliënt,

We zijn blij om te zien dat je genoten hebt met ons. Wij zullen uw opmerkingen naar onze afdelingen sturen!

We kijken ernaar uit u binnenkort te verwelkomen.

• 8Janny Aalberts19-09-2019

Voor ons fantastisch

Het is overal gezellig druk

E-commerce, 22-09-2019

Dear Janny,

Thank you for staying at MAC Puerto Marina and for sharing your positive feedback.

We are happy that you have enjoyed your stay.

Best regards,

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (5)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)