Géén boekingskosten

SpanjeAndalusie (Costa del Sol / de la Luz)Benalmádena

8.6FantastischScore uit 535 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+69/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 535 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Betaalbare luxe in de Costa del Sol. Dat biedt het prachtige MAC Puerto Marina Benalmádena. Dit mooie 4-sterrenhotel ligt in de gezellige badplaats Benalmádena. In het hotel wordt je compleet in de watten gelegd. Op het mooie zonneterras kan je aan je kleurtje werken en genieten van het zonnetje. Als het te warm wordt, dan kan je een verkoelende duik nemen in het zwembad. Maar ook het strand ligt op slechts een steenworp afstand vanaf het hotel. Geen wonder dat MAC Puerto Marina Benalmádena zo'n geliefde keuze is!

De ligging

Dit mooie hotel heeft een perfecte ligging direct aan de promenade. Daarbij ligt ook het centrum van Benalmádena op slechts 200 meter vanaf het hotel. Ook sta je zo met je voeten in het strand, het is namelijk slechts 100 meter lopen tot aan het zandstrand. Vanaf de luchthaven in Malaga is het maar 15 kilometer rijden tot aan het hotel. Je bent dus ook snel op je bestemming, hoe ideaal is dat?

Hotel en faciliteiten

Het MAC Puerto Marina hotel is de 4-sterren meer dan waard! Bij de receptie staan de medewerkers gedurende het gehele verblijf klaar om de gasten te helpen. Hier is het ook mogelijk om gebruik te maken van de bagageruimte. In de openbare ruimtes als op de kamers is er gratis WiFi beschikbaar. Tegen betaling is er bij het hotel ook een kapper aanwezig. Op het zonneterras kan je gratis gebruik maken van zowel de ligbedden als parasols. Hier kom je helemaal tot rust! Rondom het zonneterras ligt een mooi buitenbad, ideaal voor een verkoelende duik. Bij het zwembad kan je tegen een borg de badhanddoeken huren. Dat scheelt flink wat ruimte in je bagage! Mocht het een dagje minder lekker weer zijn en je wilt toch zwemmen, dan zit je hier helemaal goed. Er is namelijk een verwarmd binnenzwembad (verwarmd tussen 01/11 t/m 31/03). Voor de kleinste vakantiegangers is er ook een speciaal kinderbad (30 cm diep).

De kamers

In het MAC Puerto Marina verblijf je in comfortabele tweepersoonskamers. De kamers zijn voorzien van aan airconditioning, ventilator,  telefoon en televisie. Tegen betaling kan je gebruik maken van het kluisje en van de minibar. In de ochtend kan je lekker genieten van een kopje koffie op het terras dankzij de koffie-& theezetfaciliteiten. Het terras of balkon is voorzien van een zitje. De badkamer is uitgerust met een bad, föhn en toilet. De beschikt over twee eenpersoonsbedden.Verschil in de kamers Dit kamertype is te boeken met zeezicht, zwembadzicht en met zicht op de patio. De voordeelkamer is dezelfde kamer maar scherper geprijsd.

​Sport en entertainment

In het hotel kan je in vorm blijven dankzij de fitnessfaciliteiten. Wil jij liever lekker ontspannen tijdens de vakantie? Ook dan zit je helemaal goed bij het MAC Puerto Marina. Dit mooie hotel biedt namelijk verschillende wellness faciliteiten aan, waaronder een sauna en stoombad. Trakteer jezelf op een heerlijke massage (tegen betaling), het is immers vakantie! Voor de gezelligheid zorgt het hotel ook wekelijks voor live muziek.

Eten en drinken

In het MAC Puerto Marina kan je kiezen uit verblijf op basis van logies, logies & ontbijt en halfpension. Het hotel beschikt over een buffetrestaurants waar je geniet van heerlijke maaltijden. Bij de twee bars kan je terecht voor een heerlijk verkoelend drankje. Heb je tussendoor trek gekregen? Dan is er ook een snackbar aanwezig.

Goed om te weten

De ligbedden en parasols op het strand zijn tegen betaling. De 6 drankjes in de minibar zijn gratis, daarna is het tegen betaling.De airconditioning is centraal geregeld.

Bekijk de beschikbaarheid

541 Reviews over Mac Hotel Puerto Marina

• 9Ronald en Jaqueline jansen29-03-2022

Geweldig hotel

Geweldig gezellig goed hotel. Heerlijk eten. Erg uitgebreid. Goed vriendelijk personeel. Mooie schone ruime kamers. Ideale liggen tussen Benálmadena en Torremolinos direct op de boulevard. Alleen het weer viel erg tegen. Maar daardoor maakte we elke middag gebruik van de sauna/ stoomkabine en binnenzwembad. Kortom: hotel is een aanrader.

• 8Bianca Seibels11-08-2020

Fijne week in fijn hotel!

Wij zijn hier een weekje geweest. In Spanje moet je een mondkapje op. Dit in combinatie met de warmte is killing. Hotel staat hier natuurlijk buiten. Vanwege corona zat het hotel niet vol wat goed uit kwam vanwege de vrij kleine faciliteiten. Water van het zwembad was te warm en je eten (weinig keuze) werd opgeschept en je zitplek voor je bepaald. Je moest constant via buitenom opnieuw naar binnen (éénrichting) als je nog iets te eten wou halen. Eten was niet geweldig en half pension het geld niet waard in deze tijd dan, daarvoor weet ik niet. Dat gezegd hebbende was alles brandschoon, sfeer gemoedelijk, vriendelijk personeel, top wifi overal, super ligging en een heerlijke koele kamer met airco waar je niet ziek van wordt. Een kwartier van het vliegveld vandaan, wat wil je nog meer. Alle winkels/restaurants waren open en behalve mondkapje geen 1,5 mtr afstand?! Al met al zeer tevreden! Ps voor kinderen is er niks behalve ontspanning.

• 9Rinus van Oudenaarde26-02-2020

Geweldig hotel!

Prachtig hotel, vlakbij de pittoreske ,sprookjesachtige haven gelegen. Alles even keurig, iedere dag kamer verschoond, geweldig eten, magnifieke service. Kleine maar goed verzorgde (Technogym) fitness en heerlijk zwembad. Een aandachtspunt vonden wij de wachttijden in de bar. We zouden er zo weer heen gaan😊

• 9theo12-12-2019

voor herhaling vatbaar

het is mooi hotel met ook Nederlandse ontvangst aan de balie. Kamers prima met gratis 6 drankjes uit de koelkast. Ontbijt en diner met volop keus en wordt prima bijgevuld. Diner in twee partijen om 1800uur en 1945 uur. Drankjes Nederlandse prijzen. Vanuit dit hotel met bus prima naar Malaga te gaan

Geachte heer Theo,

Bedankt voor je positieve feedback op Zoover.

We zijn blij dat je je verblijf bij ons positief hebt gewaardeerd.

• 9Gerrit en Truus Zomer28-11-2019

Fantastische week gehad

Prima hotel met vriendelijke en behulpzame mensen

Geachte heer Gerrit,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons op Zoover te beoordelen.

Ons belangrijkste doel is om onvergetelijke herinneringen te creëren en we zijn erg enthousiast om te weten dat we het hebben bereikt.

• 9Marjo08-11-2019

We voelden ons er erg verwend.

Een hotel met een geweldige service en uitstekende ligging aan de zee bij de moderne haven van Benalmádena.

Geachte cliënt,

We zijn blij om te zien dat je genoten hebt met ons. Wij zullen uw opmerkingen naar onze afdelingen sturen!

We kijken ernaar uit u binnenkort te verwelkomen.

• 8Janny Aalberts19-09-2019

Voor ons fantastisch

Het is overal gezellig druk

Javier Martin, E-commerce, 22-09-2019

Dear Janny,

Thank you for staying at MAC Puerto Marina and for sharing your positive feedback.

We are happy that you have enjoyed your stay.

• 9Wilma pieters11-09-2019

Voor de 2e maal dit hotel bezocht. Erg vriendelijk personeel ruime keus bij de bufets en mooie schone kamers en altijd plek bijhet zwembad. Badhanddoekenservice goed geregeld en de spa is prachtig. Konen zeker terug

Dear Wilma,

thank you for staying with us and for sharing your lovely feedback.

We are truly happy that we have lived up to your previous experience at MAC Puerto Marina and hopefully we can host you again also in the future.

We remain at your full disposal,

• 8W.visser10-09-2019

Geweldig

Zeer goed en net hotel met een uitstekende keuken. Veel variatie zowel het ontbijt als diner.

Dear W.visser,

thank you for spending your holiday at MAC Puerto Marina.

We are happy that you liked our buffet restaurant both for breakfast and dinner. We have done some changes at this area and there are more to come.

• 8Harry17-08-2019

Fantastisch hotel.

Schoon,lekker eten,goede bedden Mooie kamers ,vriendelijk personeel

Dear Harry,

Thank you for staying at MAC Puerto Marina and for sharing your positive feedback about its services and facilities.

We are pleased to know that your holiday was enjoyable. Hopefully we will have the opportunity to host you again in the future.

Hotel Mac Hotel Puerto Marina info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (5)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)