Hotel Mac Hotel Puerto Marina

Hotel aan zeeWeer vandaag16°10°
Hotel Mac Hotel Puerto Marina
8,5

Omschrijving
Voor een zonnige vakantie ga je naar Hotel Mac Puerto Marina in Benalmádena. Verkoeling vind je in het zwembad, waar altijd wel een plekje vrij is. 's Avonds kun je aanschuiven voor een lekker diner in het restaurant. Je zit vlak aan de kust van Andalusië, waar de steden Torremolinos, Málaga en Marbella aanraders zijn voor een uitstapje.

We hebben een aantal aanbieders voor Mac Hotel Puerto Marina voor je op een rij gezet:

517 reviews over Hotel Mac Hotel Puerto Marina in het Nederlands

Prima hotel

Willeke,
2-12-2018

Het was een prima hotel, personeel was erg vriendelijk, de kamers waren schoon.

Het eten was lekker en gevarieerd, zowel het ontbijt als diner. Er was een ruime keuze aan vlees,vis, groente, salades, vegetarisch en de toetjes waren ook heerlijk.

Ook bij het ontbijt was er veel keus .

Het lag vlakbij de boulevard en de gezellige haven.

Je kunt vanuit Benalmadena ook goed met het openbaar vervoer alle kanten op.

Voor herhaling vatbaar in de lente of zomer

T'Syen,
1-12-2018

Goed hotel maar we hadden pech met het weer, 2 hele dagen gietende regen en er was niks om de kinderen mee bezig te houden .

Leuk!

Estefanie,
26-11-2018

Het was leuk, zeker waard!

Vakanties.nl

een goed hotel, lekker eten en schone kamers

j.b.albers,
11-11-2018

we kregen een welkom drankje we kwamen om 10.30 uur ging allemaal vlot bij de bali om 12 uur kregen wij de kamer . Het hotel is netjes en schoon personeel vriendelijk alles zag er keurig uit het eten was goed en dicht bij het strand we hebben lekker gewandeld mooie stranden en genoeg te zien

Heel goed verblijf

Staljanssens,
10-11-2018

alles binnen wandelafstand of openbaar vervoer

Terug voor herhaling vatbaar

Tore De Vestele,
6-11-2018

Voor de 3e keer hier geweest en terug zeer tevreden. Heel vriendelijk personeel, mooie kamers met uitstekende matrassen.

Klein minpuntje is dat het eten toch wat achteruit is gegaan maar nog altijd lekker.

Zeker een aanrader om gezellig te genieten.

Barbara Surinova, E-commerce, 9-11-2018

Dear Tore,

Thank you for returning to MAC Puerto Marina for the third time!

We are happy that we have lived up to your previous experience and hope to host you for many years to come. We will work tirelessly to improve in any possible aspect, so your honest feedback about our culinary offer is highly appreciated.

Best regards,

Barbara Surinova

Assistant Manager

Goed hotel

Monique,
5-11-2018

Het is een heel fijn hotel met een goede ligging. Matrassen zijn stevig maar dat vinden wij juist fijn. Kamers zijn wel wat gehorig.Airco werkt prima. Badlakens verkrijgbaar 10 euro borg per stuk. Kluis 2 euro per dan en 10 euro borg voor de sleutel.Ontvangst is met een drankje in de lobby van het hotel.Ontbijt en avond eten zijn goed, voldoende keuze. Warme gerechten in de avond zijn ook warm en dit maak je niet vaak mee. In december en janauri wordt er het e.e.a. opgeknapt aan het hotel. Dit gaan wij daarna zeker bekijken. Enige nadeel vind ik douchen in bad.Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.Prijzen voor drankjes zijn oke.

Javier Aguilar, E-commerce, 9-11-2018

Dear Monique,

First of all we wish to thank you for choosing our hotel for your recent holiday.

We are happy that you found the hotel and your room comfortable, which will be enhanced even more next year with tea & coffee making facilities. Hopefully you can enjoy it during your next stay as well as the new Spa.

We remain at your full disposal and truly hope to welcome you back soon.

Best regards,

Javier Aguilar

General Manager

zeker voor herhaling vatbaar

Harrie,
11-10-2018

Perfecte ligging, goede service, kamers netjes, alleen de bedden zeer hard

van Steekelenburg,
7-10-2018

Fantastisch hotel,super vriendelijk personeel en heel erg schoon. Mooi schoon zwembad. Badkamer keurig schoon. Helaas zelf een zeer nare ervaring gehad met uit bad stappen.Met vleeswond afgevoerd naar ziekenhuis. Directeur heeft niets van zich laten horen, personeel wel. Vooral Barbara en Nina waren ontzettend meelevend,hulde aan hen.

Javier Aguilar, E-commerce, 10-10-2018

Dear Guest,

Thank you for sharing your feedback about MAC Puerto Marina.

We are happy that your overall impression is positive despite the unexpected circumstance which did not allow you to enjoy the holiday how you were longing for. I was being informed on daily basis about your progress by my team and knew that you were in very good hands. Hopefully you are feeling already better.

We remain at your full disposal and hope to see you in the future.

Kind regards,

Javier Aguilar

General Manager

Topvakantie hier gehad.

Sandra Bollen,
13-9-2018

Echt een Tophotel. Eten en verlblijf en service helemaal geweldig. Dikke pluim voor het gehele personeel.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mac Hotel Puerto Marina in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mac Hotel Puerto Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.