Appartement La Fonda

7,9

15 reviews over Appartement La Fonda in het Nederlands

W. Flohr
5-9-2018

Mooi appartement. Netjes en ruim. Voldoende keuken gerei. Waterkoker. Broodrooster. Keramische kookplaat. Grote koelkast met vriezer.om de 2 dagen schone handdoeken. 2x per week verschoning van het bed. Supermarkt en bakker om de hoek. Bushalte bijna voor de deur. Veel restaurantjes. Let wel op. Op zondag is het kantoor gesloten. De sleutel mag dan in de brievenbus. Kluishuur is gratis maar je moet wel borg betalen. Die krijg je terug als je uitcheckt. Als je op zondag weggaat lever dan de kluissleutel op zaterdag in . Op zondag kunnen ze de borg niet terug betalen omdat er niemand op kantoor is.

Fantastische plek

Naam Naam
17-4-2013

Hotel la Fonda in Benalmadena Pueblo is heerlijke plek om even bij te tanken; op terras bij opkomende zon ontbijten met uitzicht over de stad en de zee: wat wil je nog meer.. Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Thu Apr 11 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel La Fonda

Sleeuwen
15-9-2012

Hotel is in 2011 volledig gerenoveerd en ziet er mooi uit. Goed opgeknapt. Mooi stadje fijn zwembad. Prima uitvalsbasis.

Maar... de kamers zijn erg gehorig. Je hoort iedereen thuis komen en zelfs wc geluiden. Dat viel ons erg tegen.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ligging Schattig

Henny
6-6-2009

Het hotel is tijdelijk gesloten daardoor geen zwembad en andere facilteiten.

Gereisd Met partner in mei 2009
2008

mooi gelegen karakteristiek hotel

Els Happel
15-10-2008

Bij het ontbijt konden we heerlijk buiten zitten op het grote terras met uitzicht over de hele omgeving en de zee. De kamer was goed maar had iets groter gekund. Erg mooi was het moorse tegelwerk in de badkamer. Het hotel heeft prachtige patio's en ook de ingang van het hotel is een plaatje met meer dan 50 moorse lampen aan het plafond. Erg sfeervol. Ook mooie galerijen rondom. Waar je wel op moet letten is dat ze de tegelvloer op de galerijen insmeren met een soort rode boenwas. Bij regen geeft dat rode spetters op je kleding die er moeilijk uitgaan, dus let op dat je dan niet in de plassen stapt.

Gereisd Met partner in oktober 2008
2007

Hotel La Fonda ligt in het oude deel van Benalmádena, op

Stijn Breton
25-10-2007

Hotel La Fonda ligt in het oude deel van Benalmádena, op een berghelling. Het ontbijtterras en sommige kamers hebben een mooi uitzicht over het stadje en het naastgelegen Torremolinos, hoewel dat wel gedeeltelijk verpest wordt door betonkolossen en bouwkranen. De kamers zijn ruim maar zeer eenvoudig en hard aan renovatie toe. De matrassen en kussens zijn versleten en beschadigingen en vervuiling geven een idee van vergane glorie. Af en toe hangt er een rioollucht op de binnenplaats. Het hotel heeft wel een paar sfeervolle binnenpleintjes, met een zwembad op het grootste. Het is moeilijk om er met de auto te komen (veel smalle straatjes met eenrichtingsverkeer) en je moet je auto op een aantal minuten lopen betaald parkeren. Geen aanrader door de slechte bedden en slordige staat van onderhoud van het hotel.

Gereisd Familie in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij verbleven in het (typisch Spaans) hotel La Fonda op de

Fam. Swolfs Aartselaar
25-10-2007

Wij verbleven in het (typisch Spaans) hotel La Fonda op de tweede verdieping in een ruime kamer met een grote badkamer, airco en ijskast. Het ontbijtbuffet (kaas, vlees, fruit, yoghurt,...) was eenvoudig doch voldoende. pluspunten: Rustige ligging in het autoluwe dorp. Aan restaurantjes geen gebrek! negatief puntje: schoonmaken is niet hun sterkste kant en waarschijnlijk ook niet de meest favoriete bezigheid. De kamer + badkamer werd "zuinig" zuiver gemaakt doch kregen we dagelijks propere handdoeken zonder er echt om te vragen. Het ontbijtterras kon zeker een keertje meer zuiver geborsteld worden... Ondanks dit minpunt een hele fijne vakantie gehad, vol rust en zon. Voor herhaling vatbaar binnen een jaar of vijf!!

Gereisd Met partner in september 2007

Wij verbleven met kerst/oud en nieuw 2006/2007 in een van

Frans en Willeke
11-1-2007

Wij verbleven met kerst/oud en nieuw 2006/2007 in een appartement van La Fonda. Positief: ligging in hoofdstraatje van het echte Spaanse dorp. Appartement: zeer eenvoudig maar voldoende. Groot balkon. Schoonmaak: zeer matig, misschien beinvloed door de feestdagen. Service: absoluut onpersoonlijk en matig vanuit het Hotel la Fonda. Omgeving: geweldig en rustig. Huurauto een must. Vriendelijke dorpsbewoners. Aan de kust, de berg af en even rechtsaf: Merador La Perla: geweldig strandrestaurant, goed eten en supergoedkoop. Zo lang het duurt, want de bulldozer komt binnenkort langs door de bouw van weer een walgelijke hotelgigant. Kust: richting Torremolinos afschuwelijk lelijk massatoeurisme maar als je goed zoekt nog een enkele leuke plek. Prachtige natuur op de berghelling van Baldamena Pueblo, oa vijvers met kikkers en prachtige planten in volle bloei. Voor de rustzoekers, wandelaars en individualisten die niet op luxe gesteld zijn: super!

Gereisd Met partner in december 2006
2006

In nov 2006 hebben wij gebruik gemaakt van een studio bij

Miranda & Peggy
26-11-2006

In nov 2006 hebben wij gebruik gemaakt van een studio bij La Fonda in Benalmadena. Benalmadena Pueblo is zeer de noeite waard en met de bus is alles in de omgeving goed bereikbaar. De studio viel ons echter tegen. De ruimte is erg klein, maar belangrijker: - geen balkon/terras - ramen met tralies - uitzicht op een bouwval, die niet lekker rook - éénmaal schone handdoeken is de enige service die we hebben gekregen (geen schoonmaak dus) - zwembad erg koud, brrrrr en nog eens in de schaduw ook, dus een duik of lekker zonnebaden zat er niet in.

Leuke tips: - Benalmadena Costa - Stad Malaga - Bezoek dorp Migas - Mooie stranden - Goed eten en drinken voor weinig

Gereisd Anders in november 2006

goed apartement met een echten spaanse indruk resteurant

quinten esmeyer
4-6-2006

goed apartement met een echten spaanse indruk resteurant goed en niet zo deur

Gereisd Anders in juni 2006

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • BalsportenBasketbal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Fonda in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Fonda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.