Hotel Ibersol Alay

34 reviews over Hotel Ibersol Alay in het Nederlands

Aanrader

De poorter
17-1-2018

We begrijpen niet dat er,negatieve kritiek is op dit hotel! Niets op aan te merken alles krijgt van ons zeker,een 8 op 10 !! Enig minpuntje zeker in de zomer is het zwembad te klein, maar de meesten zullen wel,in de zee gaan zwemmen!

Een tegenvaller!

Forier
28-10-2017

Personeel heel onvriendelijk. Eten ok. Hygiëne niet ok. Kamers worden niet dagelijks gepoetst. Lavabo wordt gepoetst, bed wordt niet dagelijks opgemaakt. Na 3 dagen propere handdoeken gevraagd. Niet gekregen, de vuile handdoeken worden gewoon terug opgehangen. Na 5 dagen eindelijk propere handdoeken gekregen. Bij aankomst was badkamervloer niet gepoetst overal lagen zwarte lange haren op de vloer.

Dit hotel nooit meer!

Coninckx
20-3-2017

Wij zijn er 1 week verbleven en blij dat het niet langer was De kamer is klein en niet gerieflijk. Op tv geen Nederlands zenders. Badkamer zeer klein. Handdoeken worden 1a2 per week verwisselt. Kamer maar half gepoetst en terass al helemaal niet. Het eten niet lekker en niet veel verse groenten

Preisdaler

Prima, volledig gerenoveerd hotel!

Nina
18-1-2017

Als je niet beter weet lijkt het hotel -vooral door al het wit- bijna op een ziekenhuis :-)

Ik logeer hier voor 13 dagen, ben kennelijk zowat de enige Nederlander, want er verblijven hier heel veel Scandinaviërs [thuis is het min zoveel graden]. Als je dus 'verlegen' zit om een babbeltje met Nederlanders, dán moet je nú hier niet zijn.

Voor de rest is het hotel prima; eten is goed [mocht wat warmer], en de koffie vind ik niet écht super, maar zal wel Spaans zijn :-)

Wél prettig is dat -ook in de hotelkamers- overal wifi is. Kun je altijd appen, skypen en uitzendinggemist bekijken.

Benalmádena is in deze tijd van het jaar nagenoeg uitgestorven, veel zaakjes zijn dicht, maar er zijn wel terrassen met open haard die geopend zijn. Heerlijk voor warme choco of cappuccino.

PS.: volgende keer naar de Costa del Sol boek ik Triton of Siroco.

PS.: volgens de dames van de receptie moet je naar Carihuela want daar is 'the Dutch getto'; wél, daarvoor ben ik nu ook weer niet naar Spanje gekomen!

Super hotel met prachtig uitzicht.

de franse lelie
18-11-2016

Wij vonden dit hotel super. Mooie kamer in de hoogbouw met zeezicht. Lekker uitgebreid ontbijt. Wij hadden half pension en het buffet viel ook enorm mee. Er was afwisseling genoeg. Het eten was zeker warm genoeg. Alle dagen verse handdoeken en om de 2 dagen werden de lakens ververst. Geen overlast van Engelsen tijdens ons verblijf. Prijzen in de bar en restaurant vallen enorm mee. Personeel erg vriendelijk en voldoende kennis van Engelse en Franse taal. Nog maar zelden in zo een rustig hotel zonder nachtlawaai verbleven. Was natuurlijk geen hoogzomer. Het grootste deel van de gasten waren Noren. 's Avonds wel weinig animatie in het hotel. Kortom een super verblijf gehad. Voor herhaling vatbaar.

zeer goed

Fam Smeers
17-6-2016

We zijn net thuis van een geweldige vakantie in het mooie vernieuwde hotel Alay.

De kamers waren volledig vernieuwd, het eten was goed en zeker voldoende keuze.

Enig minpuntje was dat ze het aan de receptie niet allemaal de engelse taal machtig zijn. Iedereen deed zijn best om je te helpen waar nodig was. Kortom voor ons een zeer geslaagde vakantie, we gaan er zeker nog eens terug

Prima hotel voor een aatal nachten

h.hoorn
27-5-2015

De kamers van dit hotel zijn ietwat gedateerd, maar voor een aantal nachten kun je er prima verblijven. Personeel is erg attent. Ontbijt is prima! Ligging is dichtbij zee en de winkeltjes en restaurants!

Geen 4* en

A Hoogers
30-10-2014

Dit hotel is het start en eindpunt van een 7 daagse rondreis door Andalusie. De gloriedagen van het hotel zijn wel voorbij. De eerste dag zaten we in het lage gebouw. Afgezien dat de airco het niet doet (terwijl het wel aardig warm was) was de kamer gedateerd maar wel ok. Op dag 7 verbleven in toren (hoogbouw). Deze kamers zijn kleiner, gehoriger en nog gedateerder. Werderom deed de airco het niet met warm weer. Overnachten in de kleine benauwde kamer is dan uitdagend, ook omdat er best veel straatgeluid is als je het raam open laat staan. Ontbijt was ok, personeel ook prima.

Zeker aan te bevelen voor een paar nachten

an_petitjean
23-9-2013

Hotel was bijlange na niet zo slecht als sommigen hier beweren. We verbleven er ook bij het begin en het einde van een rondreis. De kamers waren zeker in orde, de buitenschrijnwerkerij kan nog opgeknapt worden, maar wie valt er over zoiets? Het ontbijt en diner waren niet erg uitgebreid maar wel zeer smakelijk, zeker in vergelijking met wat sommige hotels op de rondreis boden. Zeer centrale ligging, kort bij zee, promenade, jachthaven.

leuk hotel beetje gedateerd

h.weijdema
26-5-2013

Wij zaten in het lagere gebouw, uitzicht op zee en de haven.

Gezellig haventje met winkeltjes en restaurantjes.

Aardig personeel, ze hielpen je direkt als er iets was.

Het restaurant was niet uitgebreid,het ontbijt was prima het diner iets minder.

De kamer van ons was ruim met een koelkastje, de airco deed het nog niet.

De kamers werden iedere dag"schoon gemaakt"met de franse slag.

De dames maakten zich er makkelijk vanaf.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibersol Alay in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibersol Alay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibersol Alay scoort een 7.04 uit 10 op basis van 35 reviews.