Hotel Holiday Village

5 reviews over Hotel Holiday Village in het Nederlands

Never nooit meer

Nathalie heemeijer
8-9-2016

Eftalia holliday village is mijn grootste nachtmerrie! Vies smerig zaakje hier. Personeel heel erg onvriendelijk en geen entertainment in het hotel alleen op het strand.

2008

Heerlijke vakantie!

van heijningen
12-9-2008

Wij zijn net terug van 8 dagen holiday palace (appartement) met 1 kind van 3 jaar. Alles was perfect, super mooie zwembaden en het appartement is ook super. Het all inclusive was wat minder want het eten zag er heel mooi uit maar het smaakte niet lekker :( koud/smaakloos, dus s'avonds ergens anders gegeten .... voor kinderen een ideale vakantie en voor ons dus ook :) Zeker voor herhaling maar dan niet all inclusive! wel adviseren wij een auto te huren want het ligt niet echt centraal.

2007

Ik ben hier samen met mn vriend 8 dagen geweest.

De eerste keer die berg en al die trappen op lopen is het ergste, daarna wen je er aan. De ligging van het hotel vonden wij prachtig, erg mooi uitzicht! Onze (hotel)kamer was netjes. En de service is prima.

De minpunten vonden wij de bedden, die waren erg hard en het eten, hier zit inderdaad niet zo heel veel variatie in. Maar op zich smaakt alles wel.

Als je niet al te veel eisen hebt kun je je prima vermaken in dit hotel.

2006

Wij lagen in Holiday Palace

Patrick
      19-8-2006

Wij lagen in Holiday Palace. Vergeven van de engelsen en animatie op hun maat. Hotel heeft last van mieren op de kamers en uitwerpselen van duiven op de terrassen. De lunchpakketten bij vertrek zijn het vernoemen niet waard (droog verpakte boterhammen zonder beleg, pakjeskoffie e.d.). Voor alles dient er waarborg te worden betaald (100 euro bij aankomst, 10 euro afstandbediening tv, 15 euro handdoeken voor op de ligzetels). Om je middagmaaltijd te gebruiken dien je naar de beach club te gaan. Te voet is dit al gauw 20 minuten, tussen 10:00 uur en 18:00 uur rijdt er wel een hotelbus maar daarbuiten kan je het trajekt tot beneden volledig tevoet doen (met kinderen 's avonds bij terugkeer een hele klus wanneer deze vermoeid zijn). Geef mij in het vervolg maar een hotel meer centraal gelegen zodat je 's avonds een rustige wandeling kan maken.

Accomodatie is top. 5 zwembaden.

Holiday Palace ****

Het complex bestaat uit 2 hotels (H. Palace en H. Village). H.V. ligt aan de weg aan het strand. H.P. ligt bovenaan de heuvel. In H.V. logeren uitsluitend Engelsen, in H.P.naast Eng. ook Belgen, Spanj.,... De kamers zijn ruim (appart. met kitchinette) en aparte sl.kamer. Slechts weinigen in H.P. hadden de AI-form., dus helemaal niet druk in restaurant (ook niet zo groot). Eten: goed, keuze wel niet zo uitgebreid, dranken enkel uit de machine. 's Middags eet men aan het strand in de beachclub (wel druk!, de gasten van de 2 hotels eten hier!) Pluspunten: 5 zwembaden (= kinderparadijs), busje brengt gasten van H.P. naar beachclub en terug, ligging is zeer mooi maar afgelegen vh centrum (Benalmadena), je moet wel best over een auto beschikken om de streek te verkennen (Marbella, Ronda,...

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Village in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Village scoort een 5 uit 10 op basis van 8 reviews.