Hotel Holiday Polynesia

5 tips over Hotel Holiday Polynesia

gd, 5-8-2015
niet aan te raden vr kinderen die kleiner zijn dan 1m20 ,
AM Hage, 10-5-2014
Huur een auto en ontdek de omgeving. Vooral Mija Puebla is een aanrader en de local markt in Mija Beach op woensdag. Porta Banus om de luxe jachten en sportautos te bekijken.
Veerman, 8-6-2013
Beneden aan de weg de bus pakken naar Benalmadena of Torremolinos, voor 1,50 pp ben je zo in de gezellige kustplaatsjes. Bij benalmadena is ook een leuk dolfijnenpark en een sea life aquarium

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Polynesia voor je op een rij gezet:

Mo, 6-8-2012
Let op er is gratis bus naar verschillende plekken, wel op tijd reserveren bij balie hotel. Shoppen doe je bij Miramar Fuengirola, Marbella en Málaga. Hop on hop of is leuk. Markt Benalmadena op vrijdag leuk. Teveel om te doen helaas tekort gebleven(10dagen).
marsenjo, 28-5-2012
Met het openbaarvervoer kan je goed en goedkoop naar diverse aangrenzende plaatsjes