Hotel Holiday Palace

• Sauna

78 reviews over Hotel Holiday Palace

• 9Marleen14-01-2017

Super

Mooi hotel met super mooie kamers. Ideaal met Kids. . Mooi aquapark. Wij vonden het super met 2 kids 2 maanden en 2 jaar. In oktober 30 graden.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 7Michelle05-09-2016

Leuk hotel

Wij waren in april hier heen. Zwembad water steenkoud. Strand heel ver weg. Eten was prima veel keus. Entertainment was prima. Kids hebben zich prima vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 8Sabrina02-09-2016

Super vakantie gehad!!

Het laatste hotel dat we konden boeken dat aan al onze wensen voldeed en waar we als groep terecht konden. De recensies achteraf pas gelezen dus ik was best huiverig voor wat we aan zouden treffen. De kamers waren schoon, personeel vriendelijk en het eten was ook prima! Heel de dag is er wel iets te eten en in het restaurant staat er iedere dag iets anders op het buffet. De ligging van het hotel is inderdaad niet ideaal (je hebt echt overal de bus of taxi voor nodig) maar verder hebben we echt niets te klagen gehad. We waren met 6 volwassen en 3 kinderen van de leeftijden van 9, 4 en 1,5 jaar en we hebben allemaal genoten. Laat je niet afschrikken, dit hotel is echt gewoon goed! Het aquapark is echt leuk, vooral boven zijn er leuke kinderbaden waar ze veilig kunnen zwemmen en spelen. Ook is het park heel schoon! Een tip voor als je wilt eten in het aquapark; altijd een dag van te voren (voor 11uur) reserveren bij de receptie. Dan kun je gewoon, gratis, daar eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 4Gerards Stefan05-08-2016

Negatieve ervaring

Eerst en vooral... Dankzij vliegmij en touroperator kwamen we pas om 1u 's nachts aan in ons hotel ipv 11u in de voormiddag. Niet echt een superstart voor ons en onze kinderen van 4 en 6 jaar oud... De eerste dag was dus al meteen in het water gevallen. Onze top prioriteit is het aquapark als we hotels kiezen. Veel moet dat eigenlijk niet voorstellen. Een paar glijbanen is al meer dan genoeg maar Holiday beach was echt een lachertje... Met all-in formule konden we enkel drinken krijgen, voor de rest moesten we alles betalen en persoonlijk vond ik al dat onze reis met net geen 4000€ al meer dan genoeg had gekost. 1 bar voor een aquapark is trouwens ook wel wat minnetjes. De wachtrij kon behoorlijk lang worden. Enkel 2 glijbanen voor zo een rubberen ring waar maar 1 persoon van minstens 1m20 op mag... en een miniglijbaan van een meter of 3 voor de grotere peuters waar je onze kinderen zeker geen week mee kan blij maken. Grote teleurstelling dat park. niks voor onze kinderen. Als ik dan toch iets positiefs moet vermelden, is dat het park er wel mooi uit ziet. Blijkbaar was het net gerenoveerd want het kwam niet overeen met de foto's van onze reiscatalogus. We wisten dat de ligging niet echt super zou zijn van ons hotel tov aquapark en centrum dus daar ga ik niet teveel over zeuren ;-)

Kamer van Holiday Palace was groot maar behoorlijk vuil. Dagelijks oppervlakkig gepoetst. In geen wéken onder het bed geveegd. Stopcontacten waren ongezien vuil. Nieuw beddengoed vuil. Ontbijt was een drama. Helft van het brood was echt serieus uitgedroogd. Lunch/Diner was ok. Zeker niet de grootste keuze maar al bij al ok. Het zwembad aan ons hotel zelf was best ok. Standaard. Hier was gelukkig wel een "all-in-bar" :-) ... maar geen glijbaan. Animatie was goed. Onze oudste zoon verjaarde toevallig ook in de periode dat we daar verbleven en we konden voor een "schappelijke" prijs van 27,5€ een taartje krijgen voor 4 personen... Over de prijs ga ik niet vallen. Het was trouwens het beste dessert dat we onze vakantie gegeten hadden... echt vers!

Bij ons vertrek kwam de bus ons ophalen om 6u30... niemand aan de receptie. kwartier moeten zoeken voor er hulp kwam bij het uitchecken, niks voorzien van ontbijt... ipv 8 dagen/ 7 nachten heeft onze reis maar 6 dagen/ 6.5 nachten geduurd... en eigenlijk... niet eens zo erg

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Familie Steenstra27-05-2015

voor herhaling vatbaar

Het buffet bij 't ontbijt is prima en het diner is flink uitgebreid met zowel koude als warme gerechten(vlees en vis) - keus genoeg.Het dessert buffet is groot met veel zoetigheid,maar Spaanse sinaasappels zijn ook niet te versmaden.Het animatie team is fantastisch en onze kleinzoon heeft zich prima geamuseerd met allerlei spelletjes.Een prima service is het mini busje wat rijdt en je elke 10 minuten naar beneden brengt richting de Beach club met nog meer zwembaden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 6Gerda23-09-2013

Het eten was VRESELIJK!!

Mooie nette kamer, met groot dakterras. Ver van centrum, maar met huurauto goed te doen. Eten was echt super slecht, alles koud, smakeloos, rauw. Leuke vakantie gehad, maar we gaan hier nooit meer naar toe.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

• 5Cochez An29-05-2013

slecht onderhouden niet klantgericht hotel

De kamers ruim, aparte keuken en grote badkamer. Het onderhoud was ondermaats. De kamers waren niet netjes(resten van voorgangers). De gangen worden niet nat gereinigd. Vuil blijft kleven op de grond. Onveilige delen in het hotel voor kleine kinderen( vb ter hoogte van einde van een gang zat er een spleet van 10 cm tussen het "prachtige verticale raam" en vloer, uitstekende schroeven op speeltuintje, toegangsdeur tussen speeltuin en zwembad sluit niet meer, stopcontacten in de gamekamer zaten los). Het uitzicht was mooi maar een wandeltocht na 18u is een ware beklimming want de shuttle werkt van, 10u-18u. Overdekt zwembad(semi-verwarmd) was onhygiënisch. Eten hetzelfde maar anders " verwerkt". De versheid, kwaliteit ondermaats. Lange wachttijden in apartebar en restaurant 1 personeelslid doet bar en hulp restaurant.. Desserts ogen mooi maar smaakloos. Niet ideaal voor kids; avondeten is om 19 u30, animatie om 21u30. De kiddy club was wel goed. Goede nachtrust.(geen lawaaihinder).

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 10Di08-11-2012

Fantastische plek om naar terug te blijven keren

Wederom een supervakantie, met name voor de kinderen, zelfs mijn autistische zoon heeft de tijd van zijn leven gehad. Perfect eten, hoewel we begrijpen dat het buiten het seizoen om minder is. Maar zeker niet te klagen. Veel keuze en gewoon smaakvol :-) Aan de hygiene is t.o.v.vorig jaar ruim aandacht besteed. De kamer was deze keer de helft kleiner dan we gewend zijn. In ons geval is dat ongunstig geweest maar het blijft toch wel vertrouwd. Als er een andere kamer vrij zou zijn geweest waren we overgeplaatst maar het feit dat dit hotel ook altijd vol zit....Dat zegt natuurlijk ook genoeg. Behulpzaam personeel, goede service, niets te klagen gehad. Wel een hotel waar ook veel Spanjaarden zelf op vakantie gaan, en verder Ieren, Nederlands en Belgen. Engelsen, Duitsers e.a. zijn verdeeld over andere hotels op het goed beveiligde resort. Prima Beach Club gebeuren weer dit jaar.Al met al: volgend jaar gewoon weer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 4rosmalen23-10-2012

Geen 4 sterren waard Gemiddeld hooguit 3 sterren

Kamer was niet schoon. Schimmel in badkamer. Matrassen van bed goed. Slaapbank zat onder de vlekken. Veel oostblokkers die zoveel mogelijk op hun borden stapelden en dan vervolgens de grootste helft lieten staan of nadat ze zich vol hadden gepropt ook nogeens heel wat eten in servetten verpakten en meenamen. Het warme eten was meestal koud. Bijvullen gebeurde maar sporadisch. Meestal was het op=op. Sfeerloze bar slechte animatie. Dit is beter in Hotel Polynesia aan de overkant. Het personeel in het restaurant werkt hard en is vriendelijk maar ze komen handen tekort, maar daar zal wel op bezuinigd zijn, evenals op de verlichting in de algemene ruimtes en gangen. Voor de prijs die wij betaald hebben was het echt benedenmaats. Jammer. Wat ook jammer is, is dat er geen boulevard en trouwens ook geen strand is. Wat de ligging betreft wisten we dat het nogal afgelegen ligt. Buiten dat het hotel nogal tegenviel hebben we toch een leuke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 6marianne23-10-2012

geen 4 sterren waard

weinig animatie kamers niet schoon eten koud veel oost-europeanen .

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Hotel Holiday Palace info