Hotel Holiday Hydros

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag27°20°
Hotel Holiday Hydros
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Hydros voor je op een rij gezet:

Soladore
Soladore
Traveltroef
Traveltroef

2 reviews over Hotel Holiday Hydros in het Nederlands

Dit Hotel is geen 9.6 waard.

Marijke van Duuren
20-6-2015

Hotel Holiday Hydros is een onderdeel van een vakantiepark waar nog eens 5 Hotels staan.Als je op het park kom moet je bij de beveiliging je hotelpas laten zien anders mag je er niet in.Er is een shuttle bus van 10 tot 18 uur ben je te laat dan kan je een taxi nemen die je naar boven breng voor 5 euro.Als je afrekent bij lunch/diner betaal je 1,50 pp voor het bestek (belachelijk).Neem je eigen bestek mee!!! Er zijn geen winkels op het terrein dus je bent afhankelijk van het hotel.Badlakens 2 dan 30 euro borg wil je een schone dan 1 euro betalen.Na 6 nachten geslapen ben ik gaan vragen voor schone lakens.kamer word niet goed schoongemaakt,vloer word niet gedweild,bij bidet geen handdoekje,randen van douchecabine smerig word gewoon niet schoongemaakt.Geen prullenbak alleen een kleintje in de douche.Wil je een gebakken ei bij je ontbijt slechts 5 euro.Slagboom werkte niet o Sorry hoor je dan.Het personeel is absoluut klant onvriendelijk.Manager van het hotel weet niet wat gedag zeggen is.

Gereisd Met partner in Mon Jun 08 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustig, luxueus hotel

marleen
27-6-2011

Héél vriendelijke ontvangst aan receptie, personeel is uiterst behulpzaam en probeert zo veel mogelijk aan jouw wensen te voldoen. Kamers (suites) zijn luxueus en heel netjes. Gezien er maar een beperkt aantal kamers zijn kan je er genieten van de rust. Restaurant met prachtig zeezicht, lekker eten à la carte (keuzemenu), vriendelijke & persoonlijke bediening. Wij hebben er van genoten . Enig minpuntje misschien is de ligging, hotel ligt tussen kustweg en spoor maar je hebt er weinig last van (hotel ligt hoger gelegen) . Een aanrader !

Gereisd Met partner in juni 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenBasketbal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Hydros in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Hydros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.