Hotel Club Sunterra at Royal Oasis Club Benal Beach

Hotel Club Sunterra at Royal Oasis Club Benal Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Club Sunterra at Royal Oasis Club Benal Beach voor je op een rij gezet:

Traveltroef
Traveltroef
D-reizen
D-reizen

1 review over Hotel Club Sunterra at Royal Oasis Club Benal Beach in het Nederlands

zeker voor herhaling vatbaar!

Nancy
18-3-2019

mooi vernieuwd appartement met alle comfort, tot wasmachine, strijkplank en strijkijzer toe. Ruime slaapkamer met een prima bed van 2 meter breed en voldoende opbergmogelijkheden. Mooie badkamer met ruime inloopdouche, wastafel, toilet en handdoekverwarmer. Salon en eetkamer zijn ruime en gezellig ingericht met TV en DVD-speler. In de keuken is alles voorhanden om zelf een maaltijd te bereiden. Terras is niet heel groot maar voor twee personen is het zeker ruim genoeg. Appartementen zijn gelegen in een complex met veel groen, de tuin met waterval is mooi onderhouden en aangenaam om in te vertoeven. Kortom een echte aanrader)

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

• AdresCtra. de Cádiz, Km. 221-5 Benalmadena Costa 29630(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Sunterra at Royal Oasis Club Benal Beach in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Sunterra at Royal Oasis Club Benal Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Club Sunterra at Royal Oasis Club Benal Beach