Appartement Casa JoCa

Appartement
Appartement Casa JoCa

6 reviews over Appartement Casa JoCa in het Nederlands

Helemaal perfect, echt een super verblijf gehad!

Muijderman
12-5-2019

Wij hebben een super verblijf gehad, mooi ruim appartement met een mooie nieuwe badkamer met heerlijk zwembad. Op loop afstand van een supermarkt, bakkerij en het oude centrum met een plein met kleine restaurants waar wij heerlijke paella, vlees en verse visgerechten hebben gegeten. Strand is wat verder weg, maar perfect te bereiken met onze huurauto waarvoor er zelfs een gesloten garage aanwezig is.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Fantastisch!

Marleen en Jeroen
25-7-2018

Wat een fijn verblijf hebben wij gehad! Wat een fijn appartement op een prachtige rustige locatie. Op loopafstand van benalmadena pueblo, met leuke terrasjes en restaurantjes. Met de auto ben in tien minuten op het strand en in de drukte, heerlijk om daarna in alle rust van het mooiste uitzicht te genieten op het balkon. Keuken volledig uitgerust, dus ook een eigen maaltijd bereiden kan makkelijk! Twee uit ons gezin ervaarden de bedden als te hard, maar dat blijft natuurlijk ieder zijn smaak! Zeker voor herhaling!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Prima,goed verzorgd appartement met schitterend ..

Marleen
4-4-2017

Schitterend uitzicht. Van alle gemakken voorzien,Tv met o.a. Ned zenders. WiFi, airco, warm en koud. Uitvoerige toeristeninfo in meerdere talen. Parkeergarage 2plaatsen, niet echt nodig, wel makkelijk . Lift .Goed openbaar vervoer . Vele mogelijkheden ,brede zandstranden met gezellige strandtenten, idyllische baaien, culturele steden. De Semana Santa een belevenis zowel in de Pueblo , maar zeker in Malaga!! Veel goede restaurants. Kortom van harte aan te bevelen, ook voor langdurig verblijf, zoals wij 2x hebben gedaan ! Opmerking: wel steile straatjes.

Gereisd Met partner in maart 2017

Fantastisch uitzicht met alle faciliteiten.

Johan
12-11-2016

Praktisch appartement. Heerlijk terras, mooi zwembad, fijne garage, heerlijk gewandeld in de omgeving.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Prima, compleet en schoon!

Ad-Jan de Klerk
16-8-2016

Een prima uitgerust appartement, uitermate geschikt voor verblijf met 4 personen. Hele goede uitvalsbasis om de Costa del Sol te verkennen. Inrichting in het appartement is nieuw en het was erg schoon opgeleverd. Prima, groot balkon met een fenomenaal uitzicht. 's Avonds ietsje koeler vanwege de hogere ligging tegen de berg aan en dat maakt het weer aangenaam voor de nacht. De aanwezige airco hebben we derhalve niet gebruikt. Kortom, appartement Joca zouden wij aan kunnen bevelen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Appartement en lokatie : Prima!

Ben en Marleen
23-4-2016

Goed:: De rustige lokatie, de moderne inrichting, het ruime terras met het fantastiche uitzicht over de stand en de zee, de lift en garage, de vele uitgaansmogelijkheden, de gezellige pueblo, de steden Malaga en Marbella vlakbij, het mooie achterland, de boulevards, de mooie stranden .

Minder: Je hebt een auto nodig en de vele steile straatjes.

Gereisd Met partner in april 2016

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa JoCa in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa JoCa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.