Hotel Best Triton

7,8

593 reviews over Hotel Best Triton in het Nederlands

Niet super.

Mario, 14-5-2018

Aangename vakantie gehad met de familie.

Mooie hotelkamer met zeezicht en groot terras, niet echt 100% zuiver en zelfs 1dag totaal niet gepoetst in de kamer.

Veel oudere mensen in het hotel,bijgevolg lange wachttijden aan de liften. Gelukkig lagen we op de derde verdieping en konden we wel met de trap op en neer gaan.

Eten was niet speciaal maar ook niet slecht.

Ligging kan volgens mij niet beter.

Nooit meer

Hans, 23-4-2018

Echt te slecht voor woorden. Dit mag nog niet eens de naam hotel dragen. Je voelt je zelf niet eens gast. Personeel erg onvriendelijk en alle slechten dingen die ik heb gelezen tussen de reviews kloppen. Eten is afgestemd op de vele ouderen die hier zijn. Alles is zo zacht dat je niet hoeft de knauwen. Voor een jong gezin is het ook niet prettig om steeds achter rollators aanbrengen sluiten en dan ook de transfer er naar toe het voelt als of je met de zonnebloem bus mee gaat voor oudere vast geweldig maar niet voor een jong gezin. Over alles doen ze werkelijk moeilijk in het hotel. Ik ben hier gekomen met touroperator en dat is dus totaal niet bevallen zowel de vliegreis en het hotel en alles wat er bij hoort zelfs contact met touroperator gaat niet. Want ze vertellen je dat in de welkomstbrief een telefoon nummer staat wat je kan bellen maar daar staat niets in. Ik kan nog wel 6 a viertjes typen wat er slecht is

Mooie locatie, eet-en drinklocaties te min.

Jolanda, 22-4-2018

Ik was hier met mijn moeder en mijn zus. Ligging is geweldig, mooie zwembaden en voldoende zonnebedden. Jammergenoeg was eten is niet warm, het was ongezellig in te grote eetzaal, zou beter zijn om over meerdere kleinere eetruimtes te beschikken. Wij hadden All inclusive, er waren echter geen tussendoortjes, in de bar alleen drankjes en bar bij zwembad om half 7 dicht en afgelopen vrijdag zelfs hele dag dicht. Bij zwembad geen lunchhapje of tussendoortje verkrijgbaar. Wij vonden personeel onvriendelijk. We kregen kamers in bijgebouw 1e verdieping. Na veel praten konden we na 2 nachten naar hoofdbouw, omdat bijgebouw alleen bereikbaar is via vele trappen. In hoofdgebouw kregen we kamers op 1e verdieping aan de achterzijde. Onder ons was airco machinerie, met veel geluid.

fantastisch

kortekaas willem, 17-4-2018

benalmedena,hotel triton is een echte aanrader,half pension,het hotel,en eten accomodatie is echt geweldig,je kan eten ,en zoveel als je maar wilt,onbeperkt,zowel in de avond of smorgens.netjes onderhouden,ruime kamer ,voor twee personen noem je dit echt luxe.
        Hotel Direktie, Hotel Management, 30-4-2018

Beste Willem,

We zijn erg blij om te weten dat uw verblijf bij ons in het Best Triton hotel een succes is geweest en dat zowel de lokatie, het buffet en onze diensten 100% aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hopen dat er niet te veel tijd voorbij gaat voor uw volgend bezoek!

Met vriendelijke groet,

Het management team

Nooit meer

Sellie, 16-4-2018

Dit hotel is geen 4 sterren waard. Hotelkamer wordt niet goed schoongemaakt en het eten (diner) is slecht en altijd koud. Melding van gemaakt en dan maken ze het goed met een fles champagne, maar vervolgens doen ze niets aan het probleem. Alleen de ligging van het Hotel is perfect. veel restauranst in de omgevenig waar je wel lekker kunt eten.
        Hotel Direktie, Hotel Management, 24-4-2018

Geachte Sellie,

Het spijt ons zeer dat op al uw aspecten uw verblijf in ons hotel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We voelen dit zoveel meer, wanneer al onze inspanningen worden gekanaliseerd naar de tevredenheid van onze klanten en er niet in geslaagd zijn om uw verblijf aangenaam te maken. We zullen praten met de hoofden van de bovengenoemde afdelingen om de verbetering van deze services te verzekeren.

Onze excuses voor het genoemde ongemak,

Een hartelijke groet,

Het management

uitstekend

Henk Groenewold, 14-4-2018

alles was uitstekend de ligging en tuin/zwembad erg goed en centraal aan de boulevaar. en prima keuken uitstekend.

Hotel is ongeschikt voor rolstoelers !

AHO, 10-3-2018

Hotel is ongeschikt voor rolstoelers !

Ik ben invalide en maak gebruik van een rolstoel hetgeen bij de boeking bij touroperator bekend is gemaakt.

Wij hebben een reis/verblijf geboekt naar hotel Best Triton van 3/2 t/m 17/2 met als essentie een rolstoel geschikte kamer.

Het hotel en de toegang is echter in het geheel niet geschikt voor een invalide met rolstoel. Het is dus een gevangenis na aankomst.

De ingang is te bereiken via een steile helling.

De achter zijde (boulevard/strand) is te bereiken via een trap van 18 treden.

De deur van het toilet/douche in de kamer opent naar de verkeerde kant in de kamer. en de douche-stoel ontbreekt.

Het hotel had ruim 500 gasten en 6 liften van 1 m2. Om de eetzaal te bereiken moest ik elke maaltijd (3x) bellen voor toegang via 2 liften tot de eetzaal via de nooduitgang zodat ik na lang wachten op een lege lift (+ 500 gasten !) kon gaan eten

Geachte AHO,

Allereerst willen we u bedanken dat u voor ons heeft gekozen om een paar dagen door te brengen aan de kust van Benalmádena. Bedankt dat u ons uw indrukken over uw recente verblijf bij ons heeft laten weten. We betreuren het dat we in sommige opzichten niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en twijfelen er niet aan dat deze ons helpen in ons verbeteringsproces.

Met vriendelijke groeten Met vriendelijke groet.

Het Management team

Best Triton ****.

ligging Fantastisch

Familie Haak, 4-3-2018

Vorig jaar waren wij voor de eerste maal in hotel triton het eten was zeer lekker en dagelijks verse producten Animatie vorig jaar was top ,daarom besloten wij om dit jaar terug te gaan en tot grote ontgoogeling moesten wij vaststellen dat er heel wat veranderd was , ongedierte liep door het restaurant zowel smorgens smiddags en savonds we kregen een kamer in het bijgebouw niet erg handig als men slecht te been bent men moest een lange gang door met trappen om in het hoofdgebouw te geraken en dan terug een trap omlaag voor het restaurant te bereiken . personeel in de bar zeer vriendelijk en gedienstig alsook in het restaurant . in de badkamer was er geen toilet borstel en dagelijks kregen we 1 grote badhandoek en 1 kleine voor 2 personen is dit niet handig , er was een andere animator die we nauwelijks gezien hebben Die van vorig jaar was stukken beter !!! animatie savonds zou beter kunnen , een ganse avond elvis Presley is een beetje teveel ,

Geachte Fam. Haak,

Heel erg bedankt voor uw vriendelijke en behulpzame reactie via deze site.

Wij zullen er de nodige lessen uit trekken om te verbeteren waar mnogelijk

Echter hopen u snel weer te zien hier bij ons of in eender welk Best hotel!

Vriendelijke groeten

Best Triton

Management team

Geweldig wederom

Dhr smeets, 4-3-2018

Prima hotel uitstekende service schoon zeer vriendelijk personeel goed eten met een enorme keus kortom reden genoeg om weer regelmatig terug te gaan naar deze mooie bestemming.

Geachte Fam. Smeets

We zijn U zeer dankbaar voor de tijd en genomen moeite om dit commentaar over uw verblijf in ons hotel Best Triton te delen met andere reizigers. Naar onze mening is de visie van onze klanten de sleutel tot het verbeteren van de klant tevredenheid en zijn we ons ervan bewust dat dit de beste manier is om de superioriteit en excellentie in onze diensten te bereiken.

Vriendelijke groeten

Het management team

Best Triton

nooit meer

Blanckaert bauters, 27-2-2018

ik vind het een super mooi hotel en goed ligging maar daar stopt het het personeel kan veel vriendelijke zijn en het eten altijd niet warm genoeg wij waren ziek en hebben 6 dagen niet buiten kunnen gaan door rede te veel wind en de

dokter uit de kliniek af geraden had van in de wind te lopen we vroegen op zeker avond of we soms iets te eten konen krijgen zoals een broodje en at koffie op de kamer maar we moesten iemand hebben die het kon gaan hallen zelf nemen en brengen naar onze kamer gelukkig waren we daar met vrienden die dit gedaan hebben voor ons we hebben wel een mooi kamer gekregen daar ook geen opmerking over maar is juist het eten die niet lekker was te koud en weinig keuze van soorten eten er was maar een man aan de balie vriendelijk al een oudere persoon en in het restaurant maar heel weinig

Geachte gast

Eerst en vooral bedankt om uw opinie achter te laten bij Zoover alhoewel deze niet echt in ons voordeel spreekt, maar ik kan je verzekeren dat we er de nodige conclusies uit zullen trekken om het hotel te verbeteren.

Hopelijk krijgen we kans om u en uw familie nogmaals in ons hotel te mogen begroeten en uzelf de verbeteringen kan waarnemen.

Met vriendelijke groet

Het Hotel management

Best triton

We hebben een aantal aanbieders voor Best Triton voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Triton in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Triton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Triton scoort een 7.77 uit 10 op basis van 599 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: