Hotel Best Triton

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°10°
Hotel Best Triton
7,6

Omschrijving
Hotel Best Triton in Benalmádena is favoriet onder oudere stellen. Het hotel is wat gedateerd, maar je vindt er wel uitgebreide faciliteiten zoals zwembaden, een fitnessruimte, animatie voor volwassenen en hammam. Of kies voor een potje golfen. De locatie van Best Triton is fijn. Direct aan de boulevard en op een minuut wandelen van het strand.

613 reviews over Hotel Best Triton in het Nederlands

Mooie vakantie op een toplocatie !

Kris H.,
4-11-2018

Opmerking: 1 ambetant persoon die je hotel op stelten zet, elke ochtend, elke avond tijdens het eten en de animatie Zet je je hotel uit! Tot 3x toe hebben we de politie laten komen wegens overlast maar de persoon liep elke dag terug fleurig rond en bleef mensen lastig vallen. Van kinderen blijf je af en als je dan als hotel niet durft ingrijpen stel ik me vragen ;-(

Verder een mooi, leuk hotel. Animatie mocht wel eens geupdated worden. 2x in de week dezelfde zangeres ...hmmz. Het eten was lekker en zeer variërend. De chaos in de eetzaal kan je oplossen door mensen een tafel aan te wijzen en het eten beter te organiseren, je verliest teveel tijd met het rondlopen.

Hotel Direktie, Hotel Management, 10-11-2018

Beste Kris,

Sorry omdat we tijdens uw vakantie in het hotel niet aan uw behoeften hebben voldaan. We hopen u snel weer te zien en beter te doen.

Ontvang een warme groet.

Het Hotelmanagement

Bejaarden hotel

Karima,
29-10-2018

Leuk hotel, prima kamers met mooi uitzicht op de

Zee, maar hou wel rekening met het feit dat het echt een bejaarden hotel is.

Alles is gebaseerd op bejaarden. Alleen het zwembad niet want die is ijskoud.

Het Management, Hotel Management, 12-11-2018

Beste Karima,

Dank u voor het kiezen om een paar dagen in dit deel van de Costa del Sol door te brengen en shet doorsturen van uw indrukken door middel van Zoover. We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf bij ons en goede herinneringen aan uw vakantie over te houden. We hopen het genoegen te krijgen om onze diensten opnieuw aan te bieden een volgende keer.

Fantastisch hotel aan zee.

Thea Mulder,
15-10-2018

Wij vonden het een wat verouderd hotel maar wel super aardig personeel, superschoon, elke dag was de kamer voorzien van schone handdoeken schoon beddengoed, echt geweldig. Het ontbijt en diner buffet was heerlijk en veel keus, alles werd steeds weer aangevuld.

Ik zou er zo weer een volgende keer heengaan vooral ook omdat het direct aan zee lag.

Hotel Direktie, Hotel Management, 22-10-2018

Geachte Thea,

Wij waarderen uw publicatie op zoover ten zeerste. Het is een genoegen voor ons om te weten dat uw verblijf in ons hotel volledig geslaagd was. Uw opmerkingen over de lokatie van het hotel aan het strand, voor de goede behandeling die door onze medewerkers is ontvangen en de netheid van de kamer is mooi meegenomen en het zal een opsteker zijn voor ons personeel. We verwachten u opnieuw bij een volgende bezoek aan ons Hotel Best Triton.

Een hartelijke groet.

Nooit meer zo hotel

Danny Roman,
1-10-2018

Onze kamer was een tralies die niet open kon .we konden niet op ons balkon .we konden na veel gepraat een andere kamer kregen maar het koste ons 150€ ,we hebben die maar genomen want onze vakantie wilde ik niet kapot maken de luxe kamer 😒 had kakkerlakken . Het eten was er koud en niet lekker was blij om in de morgen een koffie te kunnen hebben .Zeker niet proper van het zwembad maar te zwijgen de schimmel was overal te zien .Het personeel was niet vriendelijk en onder bemand .Het enige wat ik posetief kan zeggen is de ligging .Wie me niet geloofd ik heb de foto’s ervan

Hotel Direktie, Hotel Management, 10-10-2018

Beste Danny Roman,

We willen u graag bedanken voor uw kritiek op deze website. Het spijt ons dat uw verblijf niet naar uw zin was en wij bieden hiervoor onze oprechte excuses aan voor de aspecten die u in uw commentaar hebt beschreven. We zullen kennis nemen van al uw kritiek, zowel van het zwembad, als de verandering van kamer, die u ons verteld, om onze service voor toekomstige klanten te verbeteren.

Ontvang een warme groet.

Het Hotel management

Geweldig!

Willem en Yolanda van den Broek,
1-10-2018

Heel fijn Hotel mooie en vooral schone kamers ruime keus eten zowel ontbijt als diner en genoeg plaats bij het zwembad de ligging is perfect de bussen om overal te komen stoppen voor de deur en kosten zo tussen de 1.55 a 1.70 p.p. Voor 6.80 heen en terug naar het prachtige dorpje Mijas echt een aanrader.

Aan de ene kant van het hotel de bussen en loop je het hotel aan zwembad zijde uit dan sta je op de geweldige boulevard van Benamaldena waar je na een korte wandeling zo in het idyllische haventje "Puerto Marina " ben met zijn gezellige winkeltjes en terrasjes dit Hotel is echt een aanrader uit de hele wereld bezoeken ze dit Hotel en staat hun buffet bekend als (voor Spaanse normen)een perfect buffet wij waren hier al geweest maar komen hier nog veel vaker terug 👍👍

Hotel Direktie, Hotel Management, 10-10-2018

Beste Willem en Yolanda,

Hartelijk dank voor uw bestede tijd om uw reactie op deze pagina te posten over uw verblijf in het Best Triton Hotel.

We zijn blij dat uw vakantie een doorslaand succes is geweest en dat we aan alle verwachtingen hebben voldaan. Wij waarderen uw opmerkingen over hoe mooi het hotel is geweest, onze restaurantservice, de variëteit en hoeveelheid van onze gerechten. Bedankt voor het benadrukken van de locatie die het hotel heeft in de buurt van de verschillende bezienswaardigheden in de omgeving voor onze volgende klanten. Bedankt voor uw trouw voor nog een jaartje en we kijken uit naar uw volgende vakantie in het Best Triton Hotel.

Ontvang een hartelijke groet.

Wij komen weer.

Hans,
20-9-2018

Fijn hotel, moet nodig aangepakt worden (bouwtechnisch), kamers zijn okee, ruime bedden, 2x1.40m, net sanitar, alleen airco is uit of aan, s'nachts te koud, niet te regelen ondanks thermostaat. Eten zeer goed, zwembad ook. Locatie top. Hotel zit altijd vol, dus moeten ze keuzes maken voor renovatie!

Hotel Direktie, Hotel Management, 2-10-2018

Geachte Hans,

Wij waarderen uw opmerkingen over uw verblijf in ons Best Triton Hotel op deze website. Het is een plezier voor ons team om aan uw verwachtingen te hebben voldaan. We stellen uw opmerkingen over het eten, de variëteit en kwaliteit ervan op prijs, evenals het zwembadgedeelte en de locatie van onze faciliteiten. We hopen ullie snel weer te zien bij Hotel Best Triton.

Met een hartelijke groet.

Het management team

Geweldige locatie, aan de boulevard. Het is een wat gedateerd hotel. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn: er zijn veel trappen. Nette kamers. Weinig variatie in de keuzes tijdens het diner.

Hotel Direktie, Hotel Management, 24-9-2018

Geachte fam. Huizing,

Wij waarderen uw kritiek op deze pagina en bieden u onze excuses aan voor het niet hebben kunnen overtreffen van uw verwachtingen. We waarderen uw kritiek op de beschreven aspecten om deze services te verbeteren en een beter verblijf te bieden aan onze gasten. We willen onze waardering tonen voor de opmerkingen over de locatie van onze faciliteiten.

Met vriendelijke groet,

Aangename vakantie

J. Maes,
14-9-2018

Goed gelegen via codepoort zo op het strand. Fijn zand en men kan een lange strandwandeling maken naar het bil bil strand aan het rode kasteel. S nachts is de leuke en langa boulevaar een pluspunt.

Hotel Direktie, Hotel Management, 20-9-2018

Geachte fam. J. Maes,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel Best Triton. Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen.

Met vriendlijke groet.

Heerlijke rustvakantie

Melissa van pelt,
30-8-2018

Super goed geholpen . Hadden probleempje met jet uitzicht van de kamer

Dat werd meteen goed opgelost

Aanrader .

Top vakantie in benamabdela

Hotel Direktie, Hotel Management, 18-9-2018

Beste Melissa,

Bedankt voor uw tijd en het geven van uw commentaar en mening over de ervaring tijdens uw vakantie. Bedankt voor uw reactie dat uw probleem meteen is opgelost. We stellen het op prijs dat u onze klantenservice benadrukt. We hopen u snel weer te zien in Hotel Best Triton tijdens een volgende bezoek aan Benalmadena.

Ontvang een hartelijke groet

Het Hotelmanagement

super vakantie gehad.

Marianne,
17-8-2018

De ligging is perfect en het hotel ook. Het zwembad is oké maar wij misten wel een glijbaan o.i.d. in het zwembadje voor de kleinere kinderen.

De kamers zijn echt top, worden elke dag schoongemaakt. Het uitzicht is ook heel erg mooi.

Het Management, Hotel Management, 8-11-2018

Geachte gast

Bedankt voor deze zeer positieve omschrijving van uw vakantie in Best Triton. Namens al ons personeel bedankt voor uw vriendelijke woorden.

Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Triton in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Triton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.