Hotel Best Triton

8.1Fantastisch

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Benalmádena

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 473p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.1Fantastisch

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Hotel Best Triton in Benalmádena is favoriet onder oudere stellen. Het hotel is wat gedateerd, maar je vindt er wel uitgebreide faciliteiten zoals zwembaden, een fitnessruimte, animatie voor volwassenen en hammam. Of kies voor een potje golfen. De locatie van Best Triton is fijn. Direct aan de boulevard en op een minuut wandelen van het strand.

639 reviews over Hotel Best Triton

• 2019
    9Familie. Honkoop16-12-2019

Gaan zeker nog een keer.

Goed hotel. Mooie locatie. Lekker eten. Vriendelijk personeel.

Geachte Fam. Honkoop

Geachte gast, Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel. Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen.

Met vriendlijke groet.

Gereisd met partner in december 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Marc17-11-2019

Het reeds ons 8ste verblijf , dus dit zegt alles

Prachtig gelegen hotel met zeer vriendelijk personeel. Goede keuken. Zeer hygiënisch.

Hallo Marc,

Wij in Best Triton zullen dit berichte zeker vertalen en aan al onze medewerker via het prikbord laten weten, en geloof me, na het harde werk is het zeer aangenaam dit te mogen lezen.

Groetjes,

Het Hotel management

Gereisd met partner in november 2019

• 8van Leeuwen05-11-2019

Niet meer

Wij zijn hier in oktober geweest, eigenlijk te laat. Er is ‘s avonds aan de boulevard helemaal niets meer te beleven en alles is dicht. Ook de winkeltjes in de straat aan het hotel zijn al vroeg dicht. Dus als je nog wat gezelligheid wilt hebben, is er alleen elke avond in het hotel wat te doen. De animatie is knudde, bij de bingo zijn ze bijna niet te verstaan en de spelletjes die ze doen zijn voor de kleuterschool. Verder is het een goed hotel, de ligging is heel goed en centraal. Wij hadden een mooie kamer met inloopdouche. Het ontbijt was heel uitgebreid en het diner ook, alleen was het eten niet erg warm. De bediening is erg vriendelijk en ook aan de receptie zijn ze heel vriendelijk. Alleen is het voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Hotel Management, Hotel Management, 09-11-2019

Beste van Leeuwen;

Bedankt voor het delen van uw Best Triton opinie.

We horen graag uw vriendelijke woorden over ons professionele en vriendelijke personeel en de kwaliteit van ons buffet dat we in het restaurant aanbieden.

Hopelijk besluit u terug te komen en ons opnieuw te bezoeken, en we de kans krijgen om uw beoordeling van ons hotel te verbeteren.

Beste wensen De hotel direktie

Gereisd met partner in oktober 2019

• 4Imelda07-10-2019

nooit meer

het hotel is heel mooi gelegen maar is oud en versleten. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het leek wel alsof we in een bejaardenhuis waren terecht gekomen. De aanwezige gasten blijken totaal geen manieren te kennen en daarom zou het fijn zijn om een drescode in te voeren want een dame van 80 + met enkel badpak aan het ontbijt is niet echt smakelijk om je dag te beginnen. wij komen al enkele jaren in Triton maar dit was echt wel de laatste keer omdat het eten erg achteruit gaat en de schranspartijen me niet liggen.

Hotel Management, Hotel Management, 04-02-2020

Geachte Mevr. Imelda, Hartelijk dank voor uw review op Zoover. We betreuren het ten zeerste dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We nemen uw suggesties zeker ter harte en hopen u toch nog een keer te mogen verwelkomen in het Best Triton Hotel. Met vriendelijke groeten. Het Management team

Gereisd met partner in september 2019

• 7Theo Kamp16-09-2019

Leuke plaats maar voor 1x

Hotel ligt zeer gunstig. Is verouderd maar is deels gerenoveerd. De douche is slap en gaat van koud naar heet. Kamers worden niet echt goed schoon gemaakt / opgeleverd. Eten is goed van smaak maar is snel koud. Wordt wel snel aangevuld. Bij de bakplaten staan 2 koks. 1 moet regelmatig weg dus de ander neemt over. Echter wordt er vlees en kip of zalm met een en de zelfde handschoen op de plaat gelegd. Een doekje voor af tevegen was ook niet echt fris. Hygiëne een 3

Geachte Heer Theo,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel Best Triton. Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons.

Met vriendlijke groet.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Arend en Janny Toering13-09-2019

Het hotel is zeker aan te bevelen

Onze vrienden hadden een kamer met kleine badkamer maar wel met balkon. Wij hadden een prachtige ruime kamer maar zonder balkon met schitterend uitzicht.Bij het zwembad en tuin genoeg mogelijkheden om in de schaduw te zitten. Direct bij strand. Wat het eten betreft, ontbijtbuffet , voorgerecht en nagerecht bij diner voortreffelijk. Hoofdgerecht bij diner kan nog wel beter. In de eetzaal is het erg rumoerig, ook de bediening is erg haastig. Erg fijn, gratis: kluisje, badhanddoeken, wifi en een paar drankjes in de koelkast als welkom. Vlakbij bushalte en haven. De liften zijn erg klein, uitbreiding is gewenst.

Hotel Management, Hotel Management, 17-09-2019

Geachte Arend en Janny,

Bedankt voor deze aanbeveling, we betreuren het dat uw vrienden een kleinere kamer hadden maar in de winter 20/21 wordt Best Triton vernieuwd en hopen dan wel aan alle verwachtingen te voldoen.

Met vriendelijke groeten,

Hotel Management

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6Mo12-09-2019

Niet voor herhaling vatbaar. Omgeving is leuk.

Het hotel is echt vergane glorie. Erg slordig over t algemeen. Er wordt niet echt goed schoongemaakt in de openbare ruimtes. Toiletten vies,losse tegels etc. De kamers worden wel bijgehouden. Schone handdoeken elke dag. T is erg rumoerig op de gangen. Erg gehorig. Het ontbijt is prima. Genoeg keuze. De strandbedjes zijn te huur voor 10 euro per 2 incl.parasol. Handdoeken kan je in t hotel pakken. Er zijn leuke eettentjes op de boulevard voor de lunch. In de sfeervollehaven zijn tal van leuke, goede restaurants,steakhouse,Italiaanse restaurants. De sfeer is er goed alleen t hotel vinden wij niet voor herhaling vatbaar.

Hotel Management, Hotel Management, 17-09-2019

Geachte Mo,

Bedankt voor het doorsturen van uw opinie, we betreuren het ten zeerste dat we niet 100% aan uw verwachtingen konden voldoen en nemen nota van uw opmerkingen om zo veel mogelijk te verbeteren wara mogelijk.

Met vriendelijke groeten,

Hotel Management

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Roxy13-08-2019

Top hotel!

Triton is echt een top hotel! In de tijd dat wij er waren, werden er verschillende thema avonden (Spaans, mexicaans, Arabisch, Chinees, Gala) georganiseerd. Elke dag lekker eten. Er is een life kok die vlees voor je bakt waar je bij staat! Kamers erg schoon en elke dag schone handdoeken. Grote bedden. De lobby is wel aan renovatie toe. Vrij oude indeling en muffe geur. Voldoende ruimte bij het zwembad. Voor de deur van het zwembad vormt zich een rij, er is dus geen gevecht om de bedden. Op het strand is er een mogelijkheid om strandbedjes te reserveren! Een advies is wel om waterschoenen mee te nemen voor de kleine keitjes en schelpen aan het begin van de zee. De boulevard is erg gezellig en niet overdreven druk. Veel eettentjes, maar niet zo veel winkeltjes. Restaurant Pasodoble is een aanrader! Het is wel leuk om met de bus dus naar andere plaatsjes te gaan. Dat is erg goed te doen, want de bushalte is bij het hotel.

Geachte Roxy,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke reacties, we zijn blij dat U een goede vakantie hebt gehad en dat u genoten hebt van zowel de hotel voorzieningen en attracties die de costa del sol biedt. Het BestTriton Hotel is uitstekend gelegen voor de vele bezienswaardigheden in dit gebied. We waarderen het dat u ons hebt gekozen om uw vakantie door te brengen en hopen om een volgende gelegenheid om u te mogen verwelkomen.

Wij zullen u graag weerzien in ons hotel.

Met vriendelijke groet.

Hotel management

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Bracke Ria09-08-2019

Fantastische reis gehad

Een super hotel met heel lekker eten , heel goede service , vriendelijke mensen voor herhaling vatbaar

Hallo Ria,

Van Harte bedankt voor deze mooie FANTASTISCHE opsteker.

Virendelijke groetjes

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Fam De Moor02-08-2019

Super hotel ,mooie kamer zeer ruim ,lekker eten veel keuze ,vriendelijk personeel ,wij hebben een reis gehad om nooit te vergeten gaan zeker nog terug .

Geachte Fam. De Moor,

Wij in Best Triton zullen dit berichtje zeker vertalen en aan al onze medewerker via het prikbord laten weten, en geloof me, na het harde werk is het zeer aangenaam dit te mogen lezen.

Met vele vriendelijke Groetjes,

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal