Hotel Best Sirocosterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Op loopafstand van het strand ligt Hotel Best Siroco vlakbij Benalmadena. Bij het zwembad is er altijd wel een bed vrij. Of je nu alleen ontbijt of volpension hebt, het eten dat wordt aangeboden is erg gevarieerd. De bus naar Malaga is vlakbij het hotel of huur een auto en ontdek het achterland van Andalusië.

591 reviews over Hotel Best Siroco

• 5rvlbe5904-01-2020

Vergane glorie

Wat vroeger één van de betere driesterrenhotels van de Costa del Sol was, is nu als viersterrenhotel een schim van zichzelf. Ik ben er verschillende malen geweest, dus kan ik dat op een correcte manier beoordelen. Er zijn verschillende renovaties geweest, tot vorig jaar toe wanneer net voor Kerstmis de vloer van het restaurant nog werd gelegd. Vroeger had men nog gepensioneerde Spanjaarden die in het hotel zaten via het ziekenfonds, nu zijn het eerder marginale Engelsen en mensen van allerlei pluimage die voor enkele dagen in het hotel verblijven. Qua eten is het minimaal geworden, behalve op vrijdag voor hun traditionele gala-avond. Vijf jaar geleden top, nu flop. Helemaal geen 4 sterren waard. en waarom zij in iedere badkamer de wc-borstel hebben weggenomen, Joost mag het weten !

Hotel Management, Hotel Management, 07-01-2020

Geachte Gast,

Hartelijk dank dat u ons weer als uw vakantiebestemming aan de Costa del Sol hebt gekozen. Wij betreuren het dat we deze keer niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. In het hotel hebben we gasten van verschillende nationaliteiten, en velen van hen zijn klanten zoals u die regelmatig herhalen. Ons hoofddoel is om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en we streven er elke dag naar om dit te bereiken. Nogmaals, het spijt ons heel erg voor de indruk dat dit jaar van ons hotel is genomen en we nemen nota van uw opmerkingen om zoveel mogelijk te verbeteren. Wij nodigen u uit om ons een nieuwe kans te geven om uw vertrouwen te herwinnen.

Met vriendelijke groeten,

Managementteam Best Siroco

Alleen gereisd in december 2019

• 9SvZ01-01-2020

Hotel met uitstekende service en prachtige tuin

Mooie kamers met gigantische bedden (2 x 1,35 mtr breed) met een fijn uitzicht en een ruime badkamer. Gratis kluisje en elke dag goede schoonmaak met aanvulling shampoo/gel en 2 flesjes water en 2 flesjes frisdrank. De tuin is adembenemend mooi. Het buffet in het restaurant wordt continue aangevuld; bij de altijd vrolijke en behulpzame kok kun je laten klaarmaken waar je trek in hebt: 's morgens heerlijke omelet (met kaas, ham en/of champignons) en 's avonds bijvoorbeeld een wokmaaltijd, waarbij jezelf je groenten en vlees kan uitzoeken. Het glaasje cava bij je ontbijt is ook onvergetelijk. Het personeel in het restaurant is hartelijk en attent. Toen ik , na een heerlijke 1e week, mijn voet brak bleek ook de service van de receptie van 5 sterren. We konden ook een rolstoel lenen van het hotel. Minpuntje? Misschien de (kerst)muziek, weken lang hetzelfde deuntje....maar dat kan natuurlijk zo opgelost worden. Wij willen a.s.a.p. terug!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    8Cattebeke Nicole23-12-2019

Al bij al goed.

Het hotel zelf is heel mooi en goed onderhouden, maar niet geschikt wat ligging betreft voor oudere mensen. Zeer druk tijdens week-ends, vandaar ook heel veel lawaai. Weinig afwisseling in het eten en vooral lauwe gerechten. Gelukkig was er een micro-golf aanwezig. De gebakjes waren lekker en gevarieerd. We hadden last van een bepaalde geur in de kamer en hebben onmiddellijk een andere kamer gekregen.Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ons verblijf is heel goed verlopen mede dank zij het mooie weer. Aan de toegankelijkheid valt het hotel niets te verwijten. Wij hebben de verkeerde keuze gemaakt.

Gereisd met partner in december 2019

• 9Kimmy26-09-2019

Geweldig!

Mooie kamers, vriendelijk personeel, mooi en proper zwembad, super tevreden!

Gereisd met vrienden in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Taels08-09-2019

Goede vakantie gehad .

We waren tevreden over ons verblijf . Onze kamer was wel vrij gehorig , maar heb het niet aan men hart laten komen . Het eten was goed en de bediening aan de bar’s was altijd dik in orde zeer vriendelijk . (Marabella verdiend een dikke pluim ) . Ligging was goed , zeer gezellige omgeving . Kortom zeer aangenaam verblijf gehad .

Gereisd met vrienden in september 2019

• 4Michael26-08-2019

Teleurstellend en verouderd

We boekten een standaard kamer met balkon. Jammer genoeg was dit een frans balkon. Heel teleurstellend wanneer je niet op je balkon kan zitten. Let er dus op dat er verschillende types standaard kamers zijn. De kamers zijn ook aan vernieuwing toe. De foto’s geven een vertekend beeld. Er waren twee zwembaden aanwezig die veel te klein waren voor het aantal gasten. Je stond letterlijk tegen elkaar. We gingen voormiddag vaak naar zee, dan is er namiddag geen ligbed meer vrij. Afstand tot het strand is te groot. Je moet 200m trappen overbruggen. Ook omn‘s avonds een wandeling te maken telkens heel wat hoogtemeters overbruggen. Het eten vond ik wel ok, alleen sta je soms 15min aan te schuiven als je op het drukste moment gaat eten. Bovendien kan je elkaar amper verstaan, wat een lawaai elke keer opnieuw. Buiten eten is ook niet mogelijk. Wij zijn zelf 4 sterren hotels gewoon, dan is Best Siroco een tegenvaller. Je krijgt natuurlijk waarvoor je betaalt.

Geachte Gast,

Ons belangrijkste doel is om onze klanten een onvergetelijke ervaring aan te bieden en hen een aangenaam verblijf in ons hotel te garanderen. Daarom waarderen we ten zeerste de opmerkingen en suggesties die u kunt maken, omdat deze ons helpen onze services te verbeteren of aan te passen aan uw smaak en behoeften.

Hartelijk dank voor het vertrouwen in de beste Siroco

Met vriendelijke groeten,

Hotel Management

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Heidi07-08-2019

Wij waren hier nu voor de derde keer en dat zegt denk wel wat. We hebben weer genoten van alles. Kamers worden iedere dag schoongemaakt en heerlijk schone handdoeken. Er is ook een heel leuk animatieteam de hele dag. Voor zowel kinderen als volwassenen worden er activiteiten georganiseerd. De badmeester houd ook heel goed de bedjes in de gaten die ‘gereserveerd’ worden door mensen. Als hij iemand een bedje ziet zoeken gooit hij die handdoeken eraf en maakt hij plaats voor mensen die wel op dat moment bij het zwembad zijn. En dat is een hele grote plus voor dit hotel. Wij hadden doordat er een locale storing was geweest problemen met de airco.. hadden we aangegeven en direct werd er iemand gestuurd om het te laten maken. Wij hebben alleen van het ontbijt gebruikt gemaakt en dat was uitgebreid en lekker voor ieder wat wils. Bediening buiten bij de bar zou wel een persoon meer bij mogen. Voor ons 100% top en hopelijk volgend jaar weer!

Geachte Heidi,

Wij in Best Siroco zullen dit berichtje zeker vertalen en aan al onze medewerker via het prikbord laten weten, en geloof me, na het harde werk is het zeer aangenaam dit te mogen lezen.

Groetjes,

Het Hotel management

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2Rob05-08-2019

Nooit weer

Met een gezin van 4 in een tweepersoonskamer gezet. Naar de opmerkingen hierover wordt niet geluisterd Zwembad erg klein en de eetzaal is zeer gehorig en druk. Wat een deceptie na een heerlijk weekje elders.

Hotel Management, Hotel Management, 30-08-2019

Geachte Rob, Hartelijk dank voor uw review op zoover. We betreuren het ten zeerste dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We nemen uw suggesties zeker ter harte en hopen u toch nog een keer te mogen verwelkomen in het Siroco hotel, Groetjes, Hotel Management

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Kristof04-08-2019

Goed Hotel

+punten: -Lekker eten(veel variatie) -Kamers worden iedere dag goed gekuist -Goede ligging(kortbij bars, restaurantjes,strand,haven,enz)

-Punten: -Kleine kamers(kleine badkamer) -Uitbating bar onbemand(lange wachtrijen voor een drankje te kopen in het hotel) -Kleine zwembaden -Trappen

Hotel Management, Hotel Management, 30-08-2019

Geachte gast, Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel Best Siroco. Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen. Met vriendlijke groet. Hotel management

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Bianca22-07-2019

Goed hotel schoon vriendelijk personeel en heel goed eten ligt ook erg centraal

Hotel Management, Hotel Management, 02-08-2019

Geachte Blanca,

Met vriendlijke groet

Hotel management

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

36 tips over Hotel Best Siroco

• Heidi, 07-08-2019

Mijas pueblo echt doen! Heel leuk dorpje hoog in de bergen. Alleen de ezeltjes met rust laten gewoon lekker wandelend alles doen. Torremolinos ook leuk vooral de trapjes naar beneden met de kleine gezellige winkeltjes. Ga wat vroeger ontbijten dan is het niet druk. Bus is heel goedkoop en makkelijk overal te komen. En natuurlijk de boulevard van Carihuela niet overslaan en de mooie haven van Benalmadena.

• René, 20-06-2014

Goede animatie in de omgeving

• Luc, 18-05-2014

Leuke Spaanse dorpjes in de buurt waar je gezellig tapas kunt eten. Je zit dan gezellig tussen de lokale mensen.

37 vragen over Hotel Best Siroco

• Mary , 22-06-2019

Waar kun je gratis of goedkoop parkeren in benamaldena??

• mary, 10-06-2019

kamer

iemand enig idee hoe de eenouder kamers zijn?

• J.soep, 10-06-2019

Handdoeken service.

Goedemiddag vakantie liefhebbers...

De vraag is al gevraagd maar nog geen antwoord op gegeven. Alleen in 2016 maar dat kan veranderd zijn. Zijn er badhanddoeken te huur bij het zwembad.? B v.d.

Met vriendelijke groet, Jack

mary, 10-06-2019

bij de service van het hotel staat handdoekenservice dus ik naam aan van wel

Jacķ, 11-06-2019

Oké, Bedankt. Had ik nog niet gelezen. Met vriendelijke groet.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages