Hotel Best Siroco

7,7

540 reviews over Hotel Best Siroco in het Nederlands

Super vakantie gehad

Peter, 9-4-2018

Wat een goed hotel elke dag heerlijk eten en zoveel keus. Elke dag werd de kamer schoongemaakt, we hadden een gerenoveerde kamer en die zag er super uit.
Hotel Direktie, Hotel Management, 17-4-2018

Beste Peter,

We zijn blij om te weten dat uw vakantie een goede tijd was. Het Best Siroco team is blij dat onze service u een goed en fijn gevoel gegeven heeft.

We hopen u binnenkort weer te mogen ontvangen. Best Siroco is voor u klaar met de beste glimlach.

Fantastisch hotel.

Fam. Hommerson, 5-4-2018

Prima hotel met een nette verzorgde uitstraling.

Zeer ruime kamers met gratis kluis en koelkast.

Onder de uitstekende leiding van de manager de heer Schmidt met zijn vriendelijk en behulpzaam personeel kan je hier genieten van een uitstekende vakantie.

Uitstekend ruim restaurant.

Alle faciliteiten, zoals openbaar vervoer, strand en terrassen op loopafstand bereikbaar door middel van uitgang met pasje aan de tuinzijde en kort tunneltje onder de straat.

Waren hier voor de tweede keer en wederom voor herhaling vatbaar!

Omdat we iets te vieren hadden werden we zelfs nog verrast door de manager.

Hotel Direktie, Hotel Management, 17-4-2018

Geachte Fam. Hommerson,

Je weet dat we u altijd graag in huis hebben en je een gevoel willen geven van waardering. Voor ons families zoals jullie is van hoogste belang daar we hiervoor werken dag-in, dag-uit om een geslaagde vakantie aan te bieden. Nogmaals van harte bedankt om onze gasten te zijn.

Best Siroco is uw tweede thuis

Met vriendelijke groet

J.L. Schmidt en zijn hele team

alleraardigst hotel

Jaap, 27-3-2018

Siroco is al bijna 50 jaar oud en dat merk je toch wel. Er is veel achterstallig onderhoud zichtbaar en voelbaar.Onze kamer was niets op aan te merken, maar van andere gasten hoorde ik over veel mankementen. Personeel doet erg zijn/haar best om er wat van te maken. Wij kwamen nét voor sluitingstijd (21.15 u best wel vroeg dus) van het diner binnen van onze transfer en hadden vrijwel geen keuze meer en werden een beetje weggekeken.... Het eten is overigens voor een restaurant van deze grootte (600-800 gasten) eigenlijk best goed. Buffetten redelijk van kwaliteit , klein beetje afwisseling, nét aan warm genoeg. Elke avond was er een extra thema-buffet(je), een (beperkte) wok, en een grillmaster met keuze uit 2 ( vis/vlees/kip) soorten die elke dag anders waren. Ontbijt was zeer uitgebreid met af en toe droog brood (de stokbroden en croissantjes etc waren wél altijd vers) Lange rijen voor de 4 koffieapparaten , waarvan er vaak 1 of 2 leeg

Waar voor zijn geld

Rene Van Ouytsel /Viviane Peeters, 3-3-2018

Wij komen hier al meer dan 14 jaar en dat minstens 2 x tot 3 x per jaar Hebben al heel wat veranderingen meegemaakt en nu met de laatste renovatie hebben ze hun 4 **** verdiend .Wat wel goed is is de perfecte verlichting in de badkamer ,wat niet goed is is het ontbreken van een WC borstel en dat niet alle kamers een bad hebben .De stelling dat een WC borstel niet hygiënisch is ,vind ik waanzin deurklinken trapleuningen ,balustrades, afstandsbedieningen PC klavieren en telefoons zijn minder hygiënisch.Trouwens als je bij elke nieuwe gast een nieuwe WC borstel zet € 3 winkelprijs ,wat is dan het probleem ?

De bedden zijn goed het eten is meestal goed en gevarieerd maar soms niet warm genoeg of te laat aangevuld.Animatie kan beter maar is wel aanwezig Goede fitnessruimte ,Geen plaats voor rokers bij slecht weer

Zo dat was het weer ;trouwens wij vertrekken naar Siroco op 12/03/2018 voor 2 weken Ole

Hotel Direktie, Hotel Management, 9-3-2018

Beste Familie,

Allereerst hartelijk dank voor het feit dat je opnieuw voor Best Siroco hebt gekozen om een paar dagen rust door te brengen aan de kust van Benalmádena. Alswel Bedankt dat je een paar minuten tijd hebt genomen om uw ervaring met alle Zoover-lezers te delen. Tot onze spijt hebben wij bij deze gelegenheid niet aan al uw verwachtingen voldaan, ondanks onze inspanningen om het verblijf van onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Aan de andere kant zijn we blij te weten dat ons gastronomisch aanbod aan uw verwachtingen heeft voldaan. We nemen nota van uw opmerkingen voor mogelijke wijzigingen in de verbetering voor de toekomst.

Met vriendelijke groeten

Het Management team

Best Siroco ****.

Is zeker een goed hotel

Fam Winters Rysbrack, 21-2-2018

Is een heel mooi hotel propere kamers rustig met tussen deur erin. Heel mooie grote tuin goed eten ontbijt drie verschillende cava s avond eten wok vis vlees pasta wie hier klaagt is thuis niks gewoon Gaan zeker nog terug
Hotel Direktie, Hotel Management, 28-2-2018

Beste Familie Winters Rysbrack,

Wij waarderen uw goede opmerkingen over de kamers en over het goede verblijf hier bij ons in het hotel. Wij stellen ons opnieuw beschikbaar voor de hele familie bij een volgend bezoek om uw vakantie nog beter te maken.

Vriendelijke groeten

Best Siroco 4****

Super Hotel!

Sylvia, 15-2-2018

Een heerlijk hotel dicht bij het strand. Een straat verder de bushaltes die je naar Malaga brengen

Ook het eten was erg goed en veel keus!

Het Management, Hotel Management, 20-2-2018

Geachte gast,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel Best Siroco.

Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen.

Met vriendlijke groet.

In 1woord een heeeerlijke vakantie!

Winter, 5-2-2018

Heel goed hotel,behulpzame mensen en heerlijk eten.
Hotel Direktie, Hotel Management, 16-2-2018

Geachte heer Winter ,

Wij waarderen uw opmerkingen en de tijd die U heeft besteed. We zijn blij dat je ons hotel leuk vond en je van je vakantie genoten hebt.

We verheugen ons u opnieuw te mogen begroeten in het Best Hotel Siroco.

Het Management team

Best Siroco

Geeske, 30-1-2018

Hotel heeft elke dag een ander buffet en ontbijt , zeer veel keuze in allerlei gerechten ! Van vis tot vegetarisch !

Alleen de airco deed niet na 3 dagen stond hij pas aan na veel zeuren ! ( of ze doen pas aan in juni als echt heet wordt! Maar je hebt de airco echt wel nodig als tegen de 28 Gr wordt eind mei!

Hotel Direktie, Hotel Management, 8-2-2018

Geachte heer Geeske,

Dank u voor uw vriendelijke opmerkingen over uw vakantie in ons hotel en de tijd die u daar doorbracht. Wat de airconditioning in de winter betreft, deze is gecentraliseerd en daarom in de wintermaanden is dit moeilijk. We zullen uw notities doorsturen naar ons hoofdkantoor voor verbeteringen.

We hopen u snel weer te zien in ons hotel.

Met vriendelijke groet

Het management team

Fantastisch hotel met goede service.

Fam van der Zwaag, 26-1-2018

Op 14 januari voor de tweede keer in dit hotel verbleven, echt top allemaal. Goede service, mooie kamers en heel goed eten. Het was gezellig druk in deze periode en we hadden ook prachtig weer, van 17 tot 22 graden met heel veel zonneschijn. De warme buffetten werden steeds aangevuld en het eten was heet, zoals het hoort, de keuze was enorm en naast de gewone buffetten had je ook een Chinees, Mexicaans, Turks en Sushibuffet als extra. En alles was heerlijk.

Zeker de 4 sterren waard en wij gaan zeker snel weer terug. We hadden volpension en elke maaltijd was weer een feest.

Complimenten aan de koks, om steeds weer nieuwe verrassingen te bereiden.

De drank is ook betaalbaar, 1,60 voor een glas wijn of bier van de tap. En Cava bij het ontbijt was ook erg lekker.

Er komen hier veel Spanjaarden en dat is altijd een goed teken. Kortom, een hotel om ook in de winter te bezoeken.

De winkels en terrasjes zijn bijna allemaal open en de bus rijdt net zo regelmatig als in het voor en hoogseizoen.

En lekker lang licht, om half 7 begon het pas te schemeren. Het enige minpuntje zijn de harde bedden en de weinige kastruimten, maar verder is alles helemaal TOP.

Hotel Direktie, Hotel Management, 31-1-2018

Beste familie Van der Zwaag,

We waarderen ten zeerste de goede opmerkingen van uw tweede verblijf in ons hotel en stellen deze steeds zeer op prijs. Ik zal uw opmerkingen naar de verantwoordelijke van het restaurant en zijn chef-kok doorsturen en ze feliciteren met het goede werk in de buffetten en de themadagen Chinees, Mexicaans enz...

We hopen U snel weer te zien.

Beste wensen

Het Hotel management

geen 4 sterren waard

Ton, 24-1-2018

Poetsen doen ze hier niet graag.

Onze kamer waar we 2 uren op moesten wachten was echt smerig. Onder het bed lagen de stofpluizen nog en ook de badkamer zeer smerig.

In de kleerkasten ook zeer veel stof en vuil.

De direktie, Hotel Management, 26-1-2018

Beste Heer Ton,

Wij nemen nota van uw opmerkingen over de netheid van de kamer om dit met het hoofd van de afdeling te bespreken. Wij betreuren het dat uw verblijf in ons hotel u niet beviel. Wij staan steeds tot uw beschikking

Met Beleefde groet

Het Hotel Management

We hebben een aantal aanbieders voor Best Siroco voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Siroco in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Siroco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Siroco scoort een 7.74 uit 10 op basis van 541 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: