Hotel Best Siroco

558 reviews over Hotel Best Siroco in het Nederlands

Na 5 keer tijd voor iets anders

Monique
13-11-2018

Dit was voor ons de 5e keer in Siroco. De ligging van het hotel is geweldig. Door de goede trein- en busverbinding een prima uitvalsbasis om Malaga, Mijas etc. te bezoeken. Wij hebben een auto gehuurd om verder weg te kunnen. Parkeren bij het hotel kost 10 per dag dus auto in de straatjes rondom het hotel zetten.

Opvallend was dat de kwaliteit van het eten beduidend minder was dan voorgaande keren. Weinig afwisseling en het eten was vaak koud. De chocoladefontein was ook verdwenen. Wij hadden veel regen tijdens ons verblijf en daardoor lekkage van het restaurantdak. Dit werd opgelost door overal emmers en bakken neer te zetten, delen af te zetten met stoelen en tafels en dekens op de grond te leggen. Wij vinden dit echt niet kunnen in een 4 sterren hotel, geeft een erg armoedige indruk.

Het personeel in het restaurant was erg gejaagd en dit geeft een vrij onrustige sfeer.

Voor ons was dit het laatste bezoek aan Siroco.

super

pascale
29-10-2018

Het was onze 7 de keer in dit hotel . We hadden een premium kamer geboekt mooie grote kamer met wasrekje op terras waterkoker met koffie en thee , de ijskast werd ook alle dagen bijgevuld . Het enige dat we deze keer vonden dat de kamer niet proper werd gepoets was soms nog vuil . Het eten is er heel lekker en voor iedereen wat . Als je half pension hebt dan kan je ook s'middags gaan eten je kan dan s'avonds lekker gaan uit eten , wat zeker een aanrader is is Lime & Lemon . De ligging is ook ideaal alleen voor mensen die moeilijk te been zijn is het wat moeilijker met al die trappen .

Hotel Direktie, Hotel Management, 10-11-2018

Beste Pascale,

We willen u bedanken voor het schrijven van uw mening over uw verblijf bij ons. Wij stellen het op prijs dat dit uw zevende keer is dat u in Hotel Best Siroco verblijft. We zijn blij dat we tijdens uw vakantie uw verwachtingen hebben overtroffen. Het is een genot om te weten dat het gastronomische aanbod van het restaurant naar wens was en dat de kamer uitstekend was.

We wensen u snel weer te zien voor de achtste keer in het hotel.

Prima

Bill
28-10-2018

Prima Hotel, erg massaal.

Hotel Direktie, Hotel Management, 10-11-2018

Beste Bill,

We stellen het op prijs dat u uw mening publiceert voor de lezers van Zoover. Het is een genoegen voor ons om te weten dat uw verblijf in ons hotel aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat u van ons hotel hebt genoten. Wij verheugen ons op uw komst in het hotel voor een volgende vakantie.

Ontvang tot die tijd een hartelijke groet.

Perfecto!!

Willem kenselaar
18-10-2018

Fijn hotel met prachtige tuin en groot zonneterras met voldoende ligbedden.

Kamer en balkon iets aan de kleine kant, maar wel met perfecte bedden.

Ontbijt en diner perfecto!!

Hotel Direktie, Hotel Management, 29-10-2018

Beste Willem,

Heel erg bedankt voor het kiezen van Best Siroco voor uw vakantie in Zuid-Spanje. We waarderen uw reactie voor de lezers via deze pagina, ook uw opmerkingen over onze veelvoudige services. Dat vernemen graag dat u de zwembadzone leuk vond, met de vele ligbedden en alswel van onze restaurantservice met een grote verscheidenheid en hoge kwaliteit genoten hebt. We hopen u snel weer te zien in Hotel Best Siroco.

Met Hartelijke groeten.

Goeie prijs-kwaliteit

Joan
13-10-2018

Vriendelijkheid personeel, geen dure, te dure dranken in het hotel.

Mensen die niet goed te been zijn, geen ideale omgeving, veel trappen en hoogteverschil.

Verder een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Hotel Direktie, Hotel Management, 18-10-2018

Beste Joan,

Wij waarderen ten zeerste uw opinie bij zoover Het is een genoegen voor ons dat u het Hotel Best Siroco heeft gekozen en te weten dat uw verblijf naar wens is verlopen. We waarderen uw opmerkingen over de goede behandeling door onze medewerkers jegens u.

We hopen U snel weer te zien in ons hotel, voor een volgende vakantie.

Super goed

C en J
7-10-2018

Wij komen er al vele malen .Het verveelt nog steeds niet ,alles super goed.Eten heel erg goed en uitgebreid. Prachtig gerenoveerd, kamers perfect.En het personeel zowel receptie als restaurant en de bar heel erg vriendelijk. Niets is hun teveel. Alleen een minpuntje, de WiFi zou veel beter kunnen. Maar wij komen zeker weten volgend jaar weer terug.

Hotel Direktie, Hotel Management, 18-10-2018

Geachte C en J,

Wij waarderen uw bestede tijd bij het plaatsen van uw commentaartje. Bedankt dat u trouwe en terugkerende klanten bent, het is een eer jullie terug te hebben in het Best Siroco Hotel. We willen u graag laten weten dat we uw opmerking over onze faciliteiten waarderen en dat de behandeling door onze medewerkers u goed beviel. We wachten op jullie voor de volgende vakantie in het Hotel Best Siroco.

Tot die tijd ontvangt u een hartelijke groet.

Het Managementteam

Beste verlof sinds wij hier komen

Rene Van Ouytsel
2-10-2018

Wij komen hier al 12 jaar 2 x per jaar Dit jaar was het beste

Het eten was super (nieuwe kok)

De premium kamers zijn ruim en hebben een waterkoker met thee en koffie aanvulling Koelkast met water en frisdrank ook aangevuld

Nieuwe manager is top en een man die voor zijn gasten staat zijn motto is jullie tevreden ik tevreden

Goede animatie (2 nieuwe meisjes die het goed aanpakken )

Nog steeds prachtige tuin die goed onderhouden is

Nieuwe tafels en stoelen aan de bar

Minder goed is voor ons het ontbreken van een toiletborstel (werd wel na aanvraag bij de manager geleverd)

En het wifi net is niet stabiel ,valt te veel weg en is zeer traag.

Genoeg avond animatie in en rond het hotel (vooral Engelstalig)

Hotel Direktie, Hotel Management, 10-10-2018
Beste Rene Van Ouytsel, Wij waarderen uw commentaar op deze webpagina. We willen speciale aandacht besteden aan uw loyaliteit in ons hotel, we waarderen het dat u naar ons hotel bent gekomen om weer van uw vakantie te genieten. En het is een genoegen om te weten dat we hun verwachtingen nog een jaar hebben overtroffen. We stellen uw opmerkingen over het eten dat wij in het restaurant aanbieden op prijs, dat de kamer naar uw smaak is geweest. We feliciteren onze medewerkers voor de aangeboden behandeling, we hopen je snel te zien in Hotel Best Siroco. Ontvang een hartelijke groet.

fantastisch

e en j
30-9-2018

goed hotel een minpuntje klein balkon.lekker eten werd goed bij gevuld nooit geen lege schalen.mooie kamer goed schoongemaakt.super

Hotel Direktie, Hotel Management, 10-10-2018

Geachte Gast,

Bedankt voor het delen van uw mening via deze site. We proberen altijd onze klanten de best mogelijke service te bieden en we zijn blij dat uw verblijf naar wens was. En dat U het Hotel Best Siroco hebben uitgekozen om van uw vakantie te genieten. We hopen jullie snel weer te zien in ons hotel.

Het management team

Mooie schone kamer in Sirocco, wat super gelegen is. Op loopafstand van het strand met fijne strandbedden (2 bedjes + parasol 10 euro) en veel eetgelegenheden. We hadden een auto vanuit Ned gehuurd, maar per dag komt daar 10 euro parkeergeld bij het hotel bij.

Prima ontbijt, maar wel erg druk.Van diner geen gebruik gemaakt.

Ga eten in de haven bij Argentijns restaurant, maar ook Chinees en Italiaan prima. Verder natuurlijk de verschlllende tapas- en visrestaurants.

Handdoekenservice voor het zwembad tegen een borg van 5 euro.

In de kamer staat een klein koelkastje zonder vriesgedeelte. Geen wasrek op het balkon. De hele goede bedden beslist het vermelden waard !!

Veel te zien in de omgeving : Malaga een mooie stad en ook het Alhambra de moeite waard. Dit laatste wel reserveren en is goed te doen met een huurauto.

Hotel Direktie, Hotel Management, 2-10-2018

Beste Robert,

Het is een genoegen om te weten dat uw vakantie een doorslaand succes is geweest. Wij waarderen uw opmerkingen over het zwembad en de ligbedden service aan het strand, die inderdaad voor een redelijke prijs beschikbaar zijn, wij bieden handdoeken aan iedereen die ze nodig heeft. Het is ons een genoegen om te weten dat u genoten hebt van de locatie van ons hotel, gebruikmakend van de verscheidenheid aan gastronomische variëteit in de omgeving. We verwachten u volgend jaar opnieuw in het Hotel Best Siroco.

Super

Manuela
10-9-2018

Ben zeer tevreden alles lekker in de buurt

Het hotel prima een 9 en tevens het eten in het hotel ochtend middag avond helemaal top voor kinderen ook super leuk

Heb het goed naar ons zin gehad

Hotel Direktie, Hotel Management, 17-9-2018

Geachte Manuela,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel Best Siroco. Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen.

Met vriendlijke groet.

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Siroco in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Siroco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.