Hotel Best Siroco

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.3Goed

• Animatie
  • Sauna

In het hart van het Spaanse plaatsje Benalmádena ligt viersterren Hotel Best Siroco. Het hotel ligt vlakbij het strand en wordt omringd door restaurants, bars en winkels. Ben je op zoek naar een zonnige vakantiebestemming in een levendige omgeving? Dan kan een verblijf in Best Siroco zomaar eens wat voor jou zijn. Ben je nieuwsgierig wat het hotel allemaal te bieden heeft? Lees dan zeker even met ons mee.

Het eten in Best Siroco wordt door veel reviewers omschreven als goed en afwisselend. In de ochtend wordt er een uitgebreid ontbijtbuffet geserveerd in het restaurant. Ook in de avond kun je hier voor een buffet terecht. Elke dag staan er weer andere heerlijke specialiteiten op het menu. In de middag kun je genieten van typisch Spaanse gerechten. Het restaurant is hier wel populair, waardoor het er soms wat druk en luidruchtig kan zijn.

Bij het zwembad kun je terecht voor een snack of een verfrissende cocktail. Het zwembad bestaat uit meerdere baden en heeft een terras met een flink aantal ligbedden en parasols. Een mooie tuin met palmbomen maakt de sfeer hier helemaal af. Het kan hier in de zomer wel wat aan de drukke kant zijn. Als alternatief kun je natuurlijk altijd naar het strand van Benalmádena gaan. Dit ligt op een steenworp afstand van Hotel Best Siroco.

Aan de allerkleinsten wordt ook gedacht in Best Siroco. Er is onder andere een speeltuin en een kidsclub waar ze zich prima zullen vermaken. Live entertainment zorgt daarnaast voor een gezellige avond voor het hele gezin.

Voor de volwassenen is er een fitnessruimte aanwezig met een Turks stoombad en een sauna. Deze zijn toegankelijk tegen een kleine toeslag. Wil je liever een andere sport doen? Het is ook mogelijk om te tennissen, tafeltennissen of minigolfen op het terrein.

Kamers

Best Siroco in Benalmádena biedt een breed scala aan kamers aan. Je hebt keuze uit basic, standaard, premium en superior kamers voor één tot vier personen. Alle kamers hebben een balkon of terras en worden dagelijks schoongemaakt. Ook liggen er bij aankomst flesjes water en doucheartikelen klaar. Goed om te weten is dat de basic kamers een gedeeld toilet hebben en een smal balkon waar je niet op kunt zitten. Veel kamers hebben een extra breed bed, wat reviewers als heerlijk hebben ervaren.

Ligging van Best Siroco, Benalmádena

De locatie van Best Siroco in Benalmádena is wat vakantiegangers fantastisch vinden aan het hotel. Via een voetgangerstunnel en wat trappen loop je in vijf minuten richting het strand. Langs het strand loopt een lange promenade waarover je heerlijk kunt slenteren. Zelfs tot aan Torremolinos als je daar zin in hebt.

Het hotel wordt omringd door restaurants, bars, nachtclubs en winkels. Heb je behoefte aan een rustige en ontspannen vakantie? Dan is dit misschien niet de juiste locatie voor jou. Gaat je voorkeur daarentegen uit naar een vakantie in een levendige omgeving waar van alles te doen is? Dan is een verblijf in Best Siroco een aanrader.

Om er te komen kun je het beste vliegen op Málaga. Het is vanaf daar maar 10 kilometer rijden naar het hotel. Málaga is overigens ook een hele leuke stad om een dag naartoe te gaan.

Nemen de vakantiekriebels nu ook toe bij jou? Wacht dan niet te lang met je verblijf boeken in Best Siroco!

594 reviews over Hotel Best Siroco

• 6K.Bakker05-09-2020

Nooit meer

Al een aantal jaren komen wij in dit hotel en het altijd prima naar de zin gehad. maar na onze laatste ervaring komen wij hier nooit meer, onze eerste week vakantie was normaal tot dat op zaterdag 14 maart de noodtoestand werd afgekondigd toen was er paniek in het hotel dat zag je aan het personeel , toen s,avonds om 21:00 iemand van het animatie team het podium op ging en zij dat iedereen naar de kamer moest, maar toen dit niet direct gebeurde kwam een dame van de receptie die helemaal hysterisch was en riep iedereen naar de kamer anders belde ze de politie. De andere dag zondag was de bar gesloten een kop koffie was niet meer mogelijk Het ontbijt en diner was goed, maar voor de rest moesten wij op de kamer blijven, je mocht alleen naar buiten om naar de supermarkt , apotheek of dokter te gaan. dit hebben wij 5 dagen zo moeten doen, gelukkig konden wij 6 dagen eerder naar huis dan gepland.

Gereisd met partner in maart 2020

• 10Rob van Otterlo14-08-2020

Wederom een fantastische vakantie !

Net terug van de 4e keer Best Siroco , waren hier van 30 Juli t/m 13 Augustus. Wat hebben wij weer een heerlijke vakantie gehad ! Superior kamer aan het zwembad met heerlijke bedden en super echt super schoon. Voldoende ligbedden aan het zwembad en na overleg met de manager mochten we toch een eigen parasol gebruiken , waar wij heel blij mee waren , top geregeld. Zeer veel waardering en respect voor al het personeel die ondanks deze moeilijk tijd ontzettend hard hun best doen om altijd even vriendelijk het de gasten ontzettend naar de zin te maken. Complimenten daarvoor ! Het onuitputtelijke enthousiasme van de 2 van het animatie team wil ik extra benoemen , die ondanks de krappe bezetting in het hotel er iedere dag een feestje van maken. 2 weken heerlijk gegeten , voldoende variatie , ook hier super tevreden.
    Team Siroco bedankt , tot volgend jaar !

Hotel Management, Hotel Management, 09-09-2020

Geachte Rob,

Heel erg bedankt voor uw vriendelijke en behulpzame reactie via deze site. Wij hopen u snel weer te zien hier bij ons en zonder het Covid gebeuren, zo kan je genieten van een 5 de maal Best Siroco in de optimale omstandigheden!

Vriendelijke groeten

Gereisd met partner in augustus 2020

• 5Mona25-07-2020

Lekker weer

Te ver overal vandaan, aan drukke weg. Ondanks magere bezetting ivm corona, geen plaats aan zwembad. Ruimte genoeg maar geen ligbedden. Groot gemis ==> schaduw. Versleten rieten parasols. Benalmadena zelf ook vergane glorie. Strand niets bijzonders en steile klim. Eten koud, wel voldoende variatie.

Hotel Management, Hotel Management, 30-07-2020

Beste Mona,

Hartelijk dank voor het kiezen van ons als uw vakantiebestemming in Benalmádena, en ook voor het delen van uw review met de rest van de reizigers.

We waarderen altijd de mening van onze gasten en proberen een hoog niveau van kwaliteit en service te behouden. Ik ben blij om te zien dat u genoten heeft van enkele aspecten van uw verblijf hier bij ons.

We nemen nota van al uw suggesties en we verwelkomen altijd elk type commentaar van onze gasten.

Ik kijk ernaar uit je weer te zien.

Vriendelijke groeten,

Best Siroco Manager

Gereisd met partner in juli 2020

• 5rvlbe5904-01-2020

Vergane glorie

Wat vroeger één van de betere driesterrenhotels van de Costa del Sol was, is nu als viersterrenhotel een schim van zichzelf. Ik ben er verschillende malen geweest, dus kan ik dat op een correcte manier beoordelen. Er zijn verschillende renovaties geweest, tot vorig jaar toe wanneer net voor Kerstmis de vloer van het restaurant nog werd gelegd. Vroeger had men nog gepensioneerde Spanjaarden die in het hotel zaten via het ziekenfonds, nu zijn het eerder marginale Engelsen en mensen van allerlei pluimage die voor enkele dagen in het hotel verblijven. Qua eten is het minimaal geworden, behalve op vrijdag voor hun traditionele gala-avond. Vijf jaar geleden top, nu flop. Helemaal geen 4 sterren waard. en waarom zij in iedere badkamer de wc-borstel hebben weggenomen, Joost mag het weten !

Hotel Management, Hotel Management, 07-01-2020

Geachte Gast,

Hartelijk dank dat u ons weer als uw vakantiebestemming aan de Costa del Sol hebt gekozen. Wij betreuren het dat we deze keer niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. In het hotel hebben we gasten van verschillende nationaliteiten, en velen van hen zijn klanten zoals u die regelmatig herhalen. Ons hoofddoel is om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en we streven er elke dag naar om dit te bereiken. Nogmaals, het spijt ons heel erg voor de indruk dat dit jaar van ons hotel is genomen en we nemen nota van uw opmerkingen om zoveel mogelijk te verbeteren. Wij nodigen u uit om ons een nieuwe kans te geven om uw vertrouwen te herwinnen.

Met vriendelijke groeten,

Managementteam Best Siroco

Alleen gereisd in december 2019

• 9SvZ01-01-2020

Hotel met uitstekende service en prachtige tuin

Mooie kamers met gigantische bedden (2 x 1,35 mtr breed) met een fijn uitzicht en een ruime badkamer. Gratis kluisje en elke dag goede schoonmaak met aanvulling shampoo/gel en 2 flesjes water en 2 flesjes frisdrank. De tuin is adembenemend mooi. Het buffet in het restaurant wordt continue aangevuld; bij de altijd vrolijke en behulpzame kok kun je laten klaarmaken waar je trek in hebt: 's morgens heerlijke omelet (met kaas, ham en/of champignons) en 's avonds bijvoorbeeld een wokmaaltijd, waarbij jezelf je groenten en vlees kan uitzoeken. Het glaasje cava bij je ontbijt is ook onvergetelijk. Het personeel in het restaurant is hartelijk en attent. Toen ik , na een heerlijke 1e week, mijn voet brak bleek ook de service van de receptie van 5 sterren. We konden ook een rolstoel lenen van het hotel. Minpuntje? Misschien de (kerst)muziek, weken lang hetzelfde deuntje....maar dat kan natuurlijk zo opgelost worden. Wij willen a.s.a.p. terug!

Geachte familie SvZ,

Heel erg bedankt voor uw vriendelijke en behulpzame reactie via deze site. Wij hopen u snel weer te zien hier bij ons of in eender welk Best hotel! Vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    8Cattebeke Nicole23-12-2019

Al bij al goed.

Het hotel zelf is heel mooi en goed onderhouden, maar niet geschikt wat ligging betreft voor oudere mensen. Zeer druk tijdens week-ends, vandaar ook heel veel lawaai. Weinig afwisseling in het eten en vooral lauwe gerechten. Gelukkig was er een micro-golf aanwezig. De gebakjes waren lekker en gevarieerd. We hadden last van een bepaalde geur in de kamer en hebben onmiddellijk een andere kamer gekregen.Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ons verblijf is heel goed verlopen mede dank zij het mooie weer. Aan de toegankelijkheid valt het hotel niets te verwijten. Wij hebben de verkeerde keuze gemaakt.

Geachte Nicole,

We zijn U zeer dankbaar voor de tijd en genomen moeite om dit commentaar over uw verblijf in ons hotel Best Siroco te delen met andere reizigers. Naar onze mening is de visie van onze klanten de sleutel tot het verbeteren van de klant tevredenheid en zijn we ons ervan bewust dat dit de beste manier is om de superioriteit en excellentie in onze diensten te bereiken.

Met vriendelijke groet

Gereisd met partner in december 2019

• 9Kimmy26-09-2019

Geweldig!

Mooie kamers, vriendelijk personeel, mooi en proper zwembad, super tevreden!

Hotel Management, Hotel Management, 04-02-2020

Geachte Kimmy, Hartelijk dank voor uw vriendelijke reacties, we zijn blij dat U een goede vakantie hebt gehad en dat u genoten hebt van zowel de hotel voorzieningen en attracties die de Costa Del Sol biedt.

Tot spoedig weerziens en vriendelijke groetjes

Gereisd met vrienden in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Taels08-09-2019

Goede vakantie gehad .

We waren tevreden over ons verblijf . Onze kamer was wel vrij gehorig , maar heb het niet aan men hart laten komen . Het eten was goed en de bediening aan de bar’s was altijd dik in orde zeer vriendelijk . (Marabella verdiend een dikke pluim ) . Ligging was goed , zeer gezellige omgeving . Kortom zeer aangenaam verblijf gehad .

Geachte Familie Taels,

Hartelijk dank voor uw commentaar. Het verheugt ons zeer dat u bij ons in het hotel een geweldige vakantie heeft gehad.

Vriendelijke groetjes

Het Hotel management

Gereisd met vrienden in september 2019

• 4Michael26-08-2019

Teleurstellend en verouderd

We boekten een standaard kamer met balkon. Jammer genoeg was dit een frans balkon. Heel teleurstellend wanneer je niet op je balkon kan zitten. Let er dus op dat er verschillende types standaard kamers zijn. De kamers zijn ook aan vernieuwing toe. De foto’s geven een vertekend beeld. Er waren twee zwembaden aanwezig die veel te klein waren voor het aantal gasten. Je stond letterlijk tegen elkaar. We gingen voormiddag vaak naar zee, dan is er namiddag geen ligbed meer vrij. Afstand tot het strand is te groot. Je moet 200m trappen overbruggen. Ook omn‘s avonds een wandeling te maken telkens heel wat hoogtemeters overbruggen. Het eten vond ik wel ok, alleen sta je soms 15min aan te schuiven als je op het drukste moment gaat eten. Bovendien kan je elkaar amper verstaan, wat een lawaai elke keer opnieuw. Buiten eten is ook niet mogelijk. Wij zijn zelf 4 sterren hotels gewoon, dan is Best Siroco een tegenvaller. Je krijgt natuurlijk waarvoor je betaalt.

Hotel Management, Hotel Management, 30-08-2019

Geachte Gast,

Ons belangrijkste doel is om onze klanten een onvergetelijke ervaring aan te bieden en hen een aangenaam verblijf in ons hotel te garanderen. Daarom waarderen we ten zeerste de opmerkingen en suggesties die u kunt maken, omdat deze ons helpen onze services te verbeteren of aan te passen aan uw smaak en behoeften.

Hartelijk dank voor het vertrouwen in de beste Siroco

Met vriendelijke groeten,

Hotel Management

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Heidi07-08-2019

Wij waren hier nu voor de derde keer en dat zegt denk wel wat. We hebben weer genoten van alles. Kamers worden iedere dag schoongemaakt en heerlijk schone handdoeken. Er is ook een heel leuk animatieteam de hele dag. Voor zowel kinderen als volwassenen worden er activiteiten georganiseerd. De badmeester houd ook heel goed de bedjes in de gaten die ‘gereserveerd’ worden door mensen. Als hij iemand een bedje ziet zoeken gooit hij die handdoeken eraf en maakt hij plaats voor mensen die wel op dat moment bij het zwembad zijn. En dat is een hele grote plus voor dit hotel. Wij hadden doordat er een locale storing was geweest problemen met de airco.. hadden we aangegeven en direct werd er iemand gestuurd om het te laten maken. Wij hebben alleen van het ontbijt gebruikt gemaakt en dat was uitgebreid en lekker voor ieder wat wils. Bediening buiten bij de bar zou wel een persoon meer bij mogen. Voor ons 100% top en hopelijk volgend jaar weer!

Hotel Management, Hotel Management, 30-08-2019

Geachte Heidi,

Wij in Best Siroco zullen dit berichtje zeker vertalen en aan al onze medewerker via het prikbord laten weten, en geloof me, na het harde werk is het zeer aangenaam dit te mogen lezen.

Groetjes,

Het Hotel management