Hotel Best Siroco

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°20°
Hotel Best Siroco
7,8

550 reviews over Hotel Best Siroco in het Nederlands

Mooie schone kamer in Sirocco, wat super gelegen is. Op loopafstand van het strand met fijne strandbedden (2 bedjes + parasol 10 euro) en veel eetgelegenheden. We hadden een auto vanuit Ned gehuurd, maar per dag komt daar 10 euro parkeergeld bij het hotel bij.

Prima ontbijt, maar wel erg druk.Van diner geen gebruik gemaakt.

Ga eten in de haven bij Argentijns restaurant, maar ook Chinees en Italiaan prima. Verder natuurlijk de verschlllende tapas- en visrestaurants.

Handdoekenservice voor het zwembad tegen een borg van 5 euro.

In de kamer staat een klein koelkastje zonder vriesgedeelte. Geen wasrek op het balkon. De hele goede bedden beslist het vermelden waard !!

Veel te zien in de omgeving : Malaga een mooie stad en ook het Alhambra de moeite waard. Dit laatste wel reserveren en is goed te doen met een huurauto.

Super

Manuela
10-9-2018

Ben zeer tevreden alles lekker in de buurt

Het hotel prima een 9 en tevens het eten in het hotel ochtend middag avond helemaal top voor kinderen ook super leuk

Heb het goed naar ons zin gehad

Hotel Direktie, Hotel Management, 17-9-2018

Geachte Manuela,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel Best Siroco. Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen.

Met vriendlijke groet.

Prima hotel

Chantal S
4-9-2018

Iedereen schrijft over erg vriendelijk personeel... daar was weinig van te merken vond ik. Iedereen die ik achter de receptie sprak was altijd chagrijnig. Er waren 2 vriendelijke dames in het restaurant en het animatieteam was altijd vrolijk. Airco deed het niet bij aankomst, was 35 graden in de kamer en werd geen oplossing gevonden. Een nieuwe kamer de volgende dag. Touroperator heeft geregeld dat wij wel een ventilator kregen die nacht. Waarom bedenken ze dit zelf niet? Is toch service... eten was prima, wel snel lauw. Zou de volgende keer buiten de deur eten, heel veel restaurantjes. Busverbinding naar Marbella onduidelijk, receptionist wist het ook niet. Bus stopt niet naast het hotel maar stuk verderop. Hebben 2 uur staan wachten op de bus bij onze halte maar kwam niks. Verder mooie omgeving, gezellige haven, strand dichtbij, man van de strandbedjes was wel heel aardig. Er was ook altijd plek op de bedjes bij het zwembad.

Hotel Direktie, Hotel Management, 20-9-2018

Geachte Chantal,

Eerst en vooral willen we U bedanken voor uw opmerkingen via deze site. Aan de andere kant willen we onze excuses aanbieden voor de behandeling die u van een aantal personen in ons team van medewerkers en de werking van de airconditioning hebben ontvangen. We hopen dat u volgend jaar toch terugkeert naar onze faciliteiten en we de gestelde verwachting kunnen waarmaken.

Ontvang een hartelijke groet.

BeachCheck

Nog nooit zo'n goed eten gehad in Spanje als in Be

Marian
24-8-2018

Heel goed hotel goed eten goed personeel en top dat de poortjes bij t zwembad pas om 9 uur opengaan

fantastich zeer goed hotel

ton
20-8-2018

wij waren voor de vierde keer bij hotel sorocco het was weer geweldig mooie kamer uitzicht op zee, vriendelijk personeel en zeer goed eten, echt een aanrader gaan volgend jaar zeker weer terug

Hotel Direktie, Hotel Management, 27-8-2018

Beste Ton,

We zijn erg blij dat u voor de vierde keer het Hotel Best Siroco hebt bezocht en dat we uw verwachtingen hebben overtroffen. hest is steeds een genoegen voor ons dat jullie verblijf TOP is geweest en waarderen uw aanbevelingen over de kamer, de goede behandeling van onze medewerkers en on buffet. We zullen blij zijn om jullie weer te mogen verwelkomen tijdens de volgende vakantie in het Best Siroco Hotel.

Ontvang een hartelijke groet.

Prima hotel!

Sandra
9-8-2018

Heerlijk hotel; eten prima! Pas om 9.00 u handdoekje leggen maar bij het zwembad is er altijd plek! Onze kamer heeft geen renovatie gehad; dat was jammer. Prima ligging: bij strand en boulevard!

Hotel Direktie, Hotel Management, 18-8-2018

Beste Sandra,

Bedankt dat u ons hebt gekozen voor uw welverdiende vakantie. We zijn blij om uw goede opmerkingen over ons, hotel en ons buffet te lezen. We danken u ook voor uw vriendelijke woorden over de organizatie bij het zwembad. We hopen u snel weer te zien.

Een hartelijke groet,

Best Siroco 4****

Heel erg gezellig

M.Kobussen
5-7-2018

Best sirocco,aardig hotel gedeeltelijk gerenoveerd. Zeer goed eten.

Dicht bij boulevard. Veel op loop afstand

Hotel Direktie, Hotel Management, 16-7-2018

Geachte M. Kobussen,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke reacties gedeeld met de lezers van Zoover. Het is ons een genoegen dat u van uw vakantie kunt genieten. En dat commentaar gunstig de restaurant service en de locatie van het hotel. We hopen je snel te zien bij Best Hotels!

Een vriendelijke groet.

Anita van lent
        24-6-2018

Zijn 10 dagen in hotel sirroco geweest wat hebben we er van genoten.

Het begint al bij de bedden hadden superior kamer geboekt wat een heerlijke bedden 2x1.40 meter ! Het ontbijt was ook geweldig wat een keuze en bergen vers fruit.Zwembad goed geregeld pas om 9uur reserveren dus geen ontevreden mensen Top! Kamers brandschoon vriendelijk personeel ook in Restaurant ,diner was ook lekker en warm de keuze is reuze! Alleen maar goede dingen was echt een Top vakantie !👍🏻

Hotel Direktie, Hotel Management, 30-6-2018

Beste Anita,

Heel erg bedankt voor uw vriendelijke commentaar gedeeld met de rest van de Zoover-lezers. Het is een grote voldoening voor ons om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat uw vakantie in ons hotel een succes is geweest. We waarderen uw goede recensies over de kamers, het zwembad en over de goede behandeling door ons personeel. We hopen je snel weer te zien in Best Hotel Siroco, of een ander hotel in onze keten, Best Hotels!

Tot die tijd ontvangt u onze hartelijke groeten,

Het Management team

super

pascale
        11-6-2018

Het was onze 6 de keer in sirocco en zoals altijd heel goed . Het eten is er super lekker en keuze voor iedereen , het personeel heel vriendelijk en behulpzaam . Het enige min puntje dat ik nu vond , ze hebben rond het zwembad hekken gezet , ik versta dat mensen al heel vroeg handdoeken gaan leggen maar het poortje gaat maar open om 9 uur . wij zijn altijd vroeg wakker en moeten dan wachten om aan het zwembad te gaan zitten . Eens het poortje open gaat rennen de mensen naar de stoelen als wilden .

Hotel Direktie, Hotel Management, 27-6-2018

Geachte Pascale,

Heel erg bedankt voor de vriendelijke reacties gedeeld met andere Zoover-lezers. Het is een grote voldoening voor ons om te weten dat u een terugkerende klant bent en dat u van uw verblijf in het Best SIroco Hotel genoten heeft. We hopen jullie snel weer te zien in Hotel Best Siroco.

Tot die tijd ontvangt u onze hartelijke groeten,

Super genoten.

fen
        14-5-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad in het hotel. Lekker gegeten heerlijk zwembad voldoende bedden (altijd plek).

We kregen een hele kleine kamer met zijn vieren maar gevraagd of we een andere kamer mochten en twee dagen later hadden we een andere kamer. Top

Heerlijke vakantie gehad.

Hotel Direktie, Hotel Management, 11-6-2018

Beste fen,

De Best Siroco is bekend om zijn tuinen, vol met mooie plekken om lekker te ontspannen, zijn zwembaden en het gastronomische aanbod. Maar als er iets is dat onze gasten doet terug te komen, opnieuw en opnieuw, is het voor de vriendelijkheid van ons uitstekend personeel, dat is het geheim van ons verschil.Uw vriendelijke woorden maken onze inspanningen de moeite waard en we hopen oprecht om u weer snel bij ons in het Best Siroco hotel te kunnen begroeten.

Met vriendelijke groet

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Siroco in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Siroco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.