Géén boekingskosten

SpanjeAndalusie (Costa del Sol / de la Luz)Benalmádena

5.8VoldoendeScore uit 569 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee

Bij het gezellige driesterren hotel Best Siroco beleef jij een heerlijke vakantie! Dit hotel is niet voor niks populair onder Nederlandse reizigers. Het hotel heeft namelijk een mooi zwembad, serveert lekker eten en heeft verzorgde kamers. Wat wil je nog meer tijdens je vakantie naar de Costa del Sol?

De ligging

Hotel Best Siroco ligt tegen een helling aan in het centrum van Benalmadena. Dit is een plaats aan de Costa del Sol in het zonnige Spanje. Vanaf het hotel loop je zó naar het strand, dat op 200 meter afstand ligt. Hier loop je via een tunnel naar toe. Daarnaast is het vlakbij de jachthaven Puerto Marina. Hier zijn veel winkeltjes, restaurants en uitgaansgelegenheden. Kortom, een hele centrale ligging! Wil jij de omgeving verkennen? Er is een bushalte op ongeveer 150 meter afstand. Je kan er ook voor kiezen om een auto te huren, zodat je meer vrijheid hebt. Zo kan je Torremolinos bezoeken, dat op 5 kilometer afstand ligt. Het vliegveld van Málaga ligt op 10 kilometer afstand.

Het hotel en faciliteiten

Best Siroco is een drie sterren hotel. Het behulpzame personeel staat voor je klaar bij de receptie, waar je gebruik kan maken van de afgesloten bagageruimte. Van 15 juni tot en met 15 september is er airconditioning aanwezig. Je kan gratis gebruik maken van WiFi, zowel op de kamers als in de openbare ruimte. Verder heeft het hotel een kapsalon, parkeerplaats en een winkeltje. Van deze faciliteiten kan je tegen betaling gebruik maken. Het hotel heeft een mooie tuin met twee zwembaden, een kinderzwembad en een jacuzzi. Na een verfrissende duik strijk je neer op een ligstoel op het zonneterras onder een parasol.

De kamers

Hotel Best Siroco heeft ruim 400 kamers, die verdeeld zijn over meerdere verdiepingen in twee gebouwen. Alle kamers beschikken over airconditioning, gratis WiFi, een telefoon en een gratis kluisje. De kamers hebben een privébadkamer met een bad of douche, een haardroger en een toilet. Ook hebben ze een balkon of terras met zitje.Het verschil in kamersJe kan ervoor kiezen een eenpersoonskamer te boeken, die geschikt is maximaal één gast. In deze kamers is een tweepersoons bed (135x200 cm) aanwezig.Daarnaast zijn er tweepersoons kamers beschikbaar, voor twee tot vier gasten. Deze kamers hebben twee tweepersoonsbedden (135x200 cm). Deze kamer kan worden geboekt met eenoudervoordeel.De tweepersoons superior kamers zijn moderner ingericht dan normale tweepersoonskamer. De kamers hebben (zij)zeezicht.Tot slot zijn er tweepersoons premium kamers. Deze kamer hebben als extraatje een waterkoker, koffie- en theefaciliteiten, badjassen en badslippers. De kamer is ruimer en moderner dan een standaard tweepersoons kamer en heeft zijzeezicht. Er is een minibar met daarin twee flesjes water en twee flesjes frisdrank, die je gratis kan consumeren.

Sport en entertainment

Naast het eerdergenoemde zwembad zijn er nog meer sportfaciliteiten. Zo kan je bij het hotel gebruik maken van de fitnessfaciliteiten en de tafeltennistafel. Tegen betaling kan je poolbiljarten. Er wordt meerdere keren per week een avondshow georganiseerd, waar je van kan genieten. De kinderen vermaken zich in de speeltuin. Tegen betaling kan je helemaal tot rust komen in de sauna en/of het stoombad bij het hotel.

Eten en drinken

Je kan bij Best Siroco verblijven op basis van onder anderen logies en ontbijt, halfpension en volpension. In al deze gevallen maak je gebruik van het ontbijtbuffet. Als je voor halfpension gaat, maak je ook gebruik van het dinerbuffet. Bij volpension is ook de lunch inbegrepen. De maaltijden zijn divers. Er worden allerlei soorten gerechten geserveerd, zowel nationaal als internationaal.

Goed om te weten

​Er wordt verwacht dat mannen een lange broek dragen tijdens het diner.Om bij het strand te komen moet je een trap af en door een tunnel heen. Dit maakt de accommodatie minder geschikt voor gasten met verminderde mobiliteit.

Bekijk de beschikbaarheid

596 Reviews over Best Siroco

• 5Sandra16-05-2022

Valt tegen

Geen klantvriendelijk personeel. Eten was goed, vooral de wok. Premium kamer geboekt maar was erg stoffig en niet echt schoon, zwarte schimmel aan de douchekop. Bij het zwembad in de middag veel geschreeuw en gezuip in het water door grote groepen engelsen. Voor ons geen 2e keer meer naar Siroco

• 3Gerard12-04-2022

Nooit meer

Misschien gewoon pech,of toch een slecht beleid. Maar alles was vuil en rood van de Sahara buien,opruimen ho maar. Dus niet zwemmen,luchtwegproblemen door Sahara stof wat niet opgeruimd wordt Bij de bar een half uur in de rij staan ,voordat je iets te drinken mag kopen, Maar als het op is ,heb je pech gehad. Ontbijt is prima maar diner slecht en koud, Wat super was,dat was het team wat de slaapkamer schoon maakte,elke dag,en met veel plezier.en elke dag schone handdoeken en twee keer in de week schoon bed. Maar helaas alleen voor een schone kamer,ga ik hier niet meer naar toe.

• 8Annie10-08-2021

Heerlijke vakantie!

Een groot hotel met mooie groene tuin, half uurtje vh vliegveld. Twee zwembaden, er zijn ligstoelen en parasols genoeg.Dichtbij de zee met een groot strand, prachtige wandelboulevard. Haven ook op wandelafstand.Overal vriendelijke medewerkers in het hotel. Prachtig buffet. Thema avonden.Goede glutenvrije service: elke dag liep er een medewerker mee langs het buffet om de te vertellen wat wel/ niet mocht, en g.v. brood, ontbijtgranen, muffins en koekjes beschikbaar, wat een verwennerij!Allerlei kleine winkeltjes in de buurt, handig.Hotel en animatie Spaans gericht. En ‘s morgens vaak luide muziek bij de animatie bij het zwembad.

• 10Rob van Otterlo14-08-2020

Wederom een fantastische vakantie !

Net terug van de 4e keer Best Siroco , waren hier van 30 Juli t/m 13 Augustus. Wat hebben wij weer een heerlijke vakantie gehad ! Superior kamer aan het zwembad met heerlijke bedden en super echt super schoon. Voldoende ligbedden aan het zwembad en na overleg met de manager mochten we toch een eigen parasol gebruiken , waar wij heel blij mee waren , top geregeld. Zeer veel waardering en respect voor al het personeel die ondanks deze moeilijk tijd ontzettend hard hun best doen om altijd even vriendelijk het de gasten ontzettend naar de zin te maken. Complimenten daarvoor ! Het onuitputtelijke enthousiasme van de 2 van het animatie team wil ik extra benoemen , die ondanks de krappe bezetting in het hotel er iedere dag een feestje van maken. 2 weken heerlijk gegeten , voldoende variatie , ook hier super tevreden.
    Team Siroco bedankt , tot volgend jaar !

Hotel Management, Hotel Management, 09-09-2020

Geachte Rob,

Heel erg bedankt voor uw vriendelijke en behulpzame reactie via deze site. Wij hopen u snel weer te zien hier bij ons en zonder het Covid gebeuren, zo kan je genieten van een 5 de maal Best Siroco in de optimale omstandigheden!

Vriendelijke groeten

• 5Mona25-07-2020

Lekker weer

Te ver overal vandaan, aan drukke weg. Ondanks magere bezetting ivm corona, geen plaats aan zwembad. Ruimte genoeg maar geen ligbedden. Groot gemis ==> schaduw. Versleten rieten parasols. Benalmadena zelf ook vergane glorie. Strand niets bijzonders en steile klim. Eten koud, wel voldoende variatie.

Hotel Management, Hotel Management, 30-07-2020

Beste Mona,

Hartelijk dank voor het kiezen van ons als uw vakantiebestemming in Benalmádena, en ook voor het delen van uw review met de rest van de reizigers.

We waarderen altijd de mening van onze gasten en proberen een hoog niveau van kwaliteit en service te behouden. Ik ben blij om te zien dat u genoten heeft van enkele aspecten van uw verblijf hier bij ons.

We nemen nota van al uw suggesties en we verwelkomen altijd elk type commentaar van onze gasten.

Ik kijk ernaar uit je weer te zien.

Vriendelijke groeten,

Best Siroco Manager

• 5rvlbe5904-01-2020

Vergane glorie

Wat vroeger één van de betere driesterrenhotels van de Costa del Sol was, is nu als viersterrenhotel een schim van zichzelf. Ik ben er verschillende malen geweest, dus kan ik dat op een correcte manier beoordelen. Er zijn verschillende renovaties geweest, tot vorig jaar toe wanneer net voor Kerstmis de vloer van het restaurant nog werd gelegd. Vroeger had men nog gepensioneerde Spanjaarden die in het hotel zaten via het ziekenfonds, nu zijn het eerder marginale Engelsen en mensen van allerlei pluimage die voor enkele dagen in het hotel verblijven. Qua eten is het minimaal geworden, behalve op vrijdag voor hun traditionele gala-avond. Vijf jaar geleden top, nu flop. Helemaal geen 4 sterren waard. en waarom zij in iedere badkamer de wc-borstel hebben weggenomen, Joost mag het weten !

Hotel Management, Hotel Management, 07-01-2020

Geachte Gast,

Hartelijk dank dat u ons weer als uw vakantiebestemming aan de Costa del Sol hebt gekozen. Wij betreuren het dat we deze keer niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. In het hotel hebben we gasten van verschillende nationaliteiten, en velen van hen zijn klanten zoals u die regelmatig herhalen. Ons hoofddoel is om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en we streven er elke dag naar om dit te bereiken. Nogmaals, het spijt ons heel erg voor de indruk dat dit jaar van ons hotel is genomen en we nemen nota van uw opmerkingen om zoveel mogelijk te verbeteren. Wij nodigen u uit om ons een nieuwe kans te geven om uw vertrouwen te herwinnen.

Met vriendelijke groeten,

Managementteam Best Siroco

• 9SvZ01-01-2020

Hotel met uitstekende service en prachtige tuin

Mooie kamers met gigantische bedden (2 x 1,35 mtr breed) met een fijn uitzicht en een ruime badkamer. Gratis kluisje en elke dag goede schoonmaak met aanvulling shampoo/gel en 2 flesjes water en 2 flesjes frisdrank. De tuin is adembenemend mooi. Het buffet in het restaurant wordt continue aangevuld; bij de altijd vrolijke en behulpzame kok kun je laten klaarmaken waar je trek in hebt: 's morgens heerlijke omelet (met kaas, ham en/of champignons) en 's avonds bijvoorbeeld een wokmaaltijd, waarbij jezelf je groenten en vlees kan uitzoeken. Het glaasje cava bij je ontbijt is ook onvergetelijk. Het personeel in het restaurant is hartelijk en attent. Toen ik , na een heerlijke 1e week, mijn voet brak bleek ook de service van de receptie van 5 sterren. We konden ook een rolstoel lenen van het hotel. Minpuntje? Misschien de (kerst)muziek, weken lang hetzelfde deuntje....maar dat kan natuurlijk zo opgelost worden. Wij willen a.s.a.p. terug!

Geachte familie SvZ,

Heel erg bedankt voor uw vriendelijke en behulpzame reactie via deze site. Wij hopen u snel weer te zien hier bij ons of in eender welk Best hotel! Vriendelijke groeten,

• 8Cattebeke Nicole23-12-2019

Al bij al goed.

Het hotel zelf is heel mooi en goed onderhouden, maar niet geschikt wat ligging betreft voor oudere mensen. Zeer druk tijdens week-ends, vandaar ook heel veel lawaai. Weinig afwisseling in het eten en vooral lauwe gerechten. Gelukkig was er een micro-golf aanwezig. De gebakjes waren lekker en gevarieerd. We hadden last van een bepaalde geur in de kamer en hebben onmiddellijk een andere kamer gekregen.Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ons verblijf is heel goed verlopen mede dank zij het mooie weer. Aan de toegankelijkheid valt het hotel niets te verwijten. Wij hebben de verkeerde keuze gemaakt.

Geachte Nicole,

We zijn U zeer dankbaar voor de tijd en genomen moeite om dit commentaar over uw verblijf in ons hotel Best Siroco te delen met andere reizigers. Naar onze mening is de visie van onze klanten de sleutel tot het verbeteren van de klant tevredenheid en zijn we ons ervan bewust dat dit de beste manier is om de superioriteit en excellentie in onze diensten te bereiken.

Met vriendelijke groet

• 9Kimmy26-09-2019

Geweldig!

Mooie kamers, vriendelijk personeel, mooi en proper zwembad, super tevreden!

Hotel Management, Hotel Management, 04-02-2020

Geachte Kimmy, Hartelijk dank voor uw vriendelijke reacties, we zijn blij dat U een goede vakantie hebt gehad en dat u genoten hebt van zowel de hotel voorzieningen en attracties die de Costa Del Sol biedt.

Tot spoedig weerziens en vriendelijke groetjes

• 8Taels08-09-2019

Goede vakantie gehad .

We waren tevreden over ons verblijf . Onze kamer was wel vrij gehorig , maar heb het niet aan men hart laten komen . Het eten was goed en de bediening aan de bar’s was altijd dik in orde zeer vriendelijk . (Marabella verdiend een dikke pluim ) . Ligging was goed , zeer gezellige omgeving . Kortom zeer aangenaam verblijf gehad .

Geachte Familie Taels,

Hartelijk dank voor uw commentaar. Het verheugt ons zeer dat u bij ons in het hotel een geweldige vakantie heeft gehad.

Vriendelijke groetjes

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)