Hotel Best Siroco

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°12°
Hotel Best Siroco
8,1

Omschrijving
Op loopafstand van het strand ligt Hotel Best Siroco vlakbij Benalmadena. Bij het zwembad is er altijd wel een bed vrij. Of je nu alleen ontbijt of volpension hebt, het eten dat wordt aangeboden is erg gevarieerd. De bus naar Malaga is vlakbij het hotel of huur een auto en ontdek het achterland van Andalusië.

562 reviews over Hotel Best Siroco in het Nederlands

Prettig hotel. Verzorgd.

Eddy,
21-1-2019

Buiten seizoen prachtig. Andalusie is heel mooi .

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Gepimpt hotel aan de buitenkant, binnen is er nog wat te doen, het hotel claimt vier sterren maar sommige kamers zijn amper 1 ster waard. Let op bij de lift is het een herrie, dus verder achterin is beter.

Mooi gelegen , groen met zicht op zee, dat is ok. En het eten valt goed mee.

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Het hotel is centraal gelegen. De mooie stad, het prachtige strand en andere leuke plekken kun je eenvoudig lopend bereiken. Er is ruim voldoende vertier in de directe omgeving voor jong en oud. Excursies en stedenbezoek, voor elk wat wils in overvloed. Het hotel heeft goede voorzieningen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hebben daar lekker gegeten en gedronken. Het openbaar vervoer is prima.

Het staat op onze verlanglijst om daar nog eens weer een zonnige vakantie te vieren. Een echte aanrader. De prijs/kwaliteit verhouding is oké.

Gereisd met partner in mei 2016

WTC.nl

Hoop nog eens terug te komen!

Carin,
24-11-2018

Fijn hotel, uitgebreid ontbijt. Mooie tuin en zwembad.

Fijne badkamer, goede bedden. Goede ligging, taxi's om de hoek, goede busverbinding.

Gereisd met vrienden in november 2018
Hotel Direktie, Hotel Management, 4-12-2018

Beste Carin,

We willen u graag bedanken voor het delen van uw mening over het verblijf in ons hotel met andere reizigers. We zijn tevreden dat we uw verwachtingen hebben overtroffen. Om u te vertellen dat het een eer is om te kunnen weten dat u in een ideaal hotel bent geweest, met goede maaltijden en prachtige kamers vergezeld van een goede ligging. We verwachten u volgend jaar graag opnieuw in het Hotel Best Siroco.

Ontvang de meest hartelijke groeten.

Het Hotemanagement

Na 5 keer tijd voor iets anders

Monique,
13-11-2018

Dit was voor ons de 5e keer in Siroco. De ligging van het hotel is geweldig. Door de goede trein- en busverbinding een prima uitvalsbasis om Malaga, Mijas etc. te bezoeken. Wij hebben een auto gehuurd om verder weg te kunnen. Parkeren bij het hotel kost 10 per dag dus auto in de straatjes rondom het hotel zetten.

Opvallend was dat de kwaliteit van het eten beduidend minder was dan voorgaande keren. Weinig afwisseling en het eten was vaak koud. De chocoladefontein was ook verdwenen. Wij hadden veel regen tijdens ons verblijf en daardoor lekkage van het restaurantdak. Dit werd opgelost door overal emmers en bakken neer te zetten, delen af te zetten met stoelen en tafels en dekens op de grond te leggen. Wij vinden dit echt niet kunnen in een 4 sterren hotel, geeft een erg armoedige indruk.

Het personeel in het restaurant was erg gejaagd en dit geeft een vrij onrustige sfeer.

Voor ons was dit het laatste bezoek aan Siroco.

Gereisd met partner in oktober 2018
Hotel Direktie, Hotel Management, 20-11-2018

Beste Monique,

Wwe betreuren het dat bij uw bezoek aan het hotel Siroco we niet zoals de vorige malen, aan uw verwachtingen hebben voldaan. We danken u voor het feit dat u uw kritiek hebt gepubliceerd, dankzij deze zullen we steeds proberen te verbeteren waar mogelijk om een betere service te kunnen bieden aan onze gasten. We hopen dat u voor uw volgende vakantie toch nog eenshotel in ons Best Siroco hotel zult verblijven.

Ontvang een hartelijke groet

super

pascale,
29-10-2018

Het was onze 7 de keer in dit hotel . We hadden een premium kamer geboekt mooie grote kamer met wasrekje op terras waterkoker met koffie en thee , de ijskast werd ook alle dagen bijgevuld . Het enige dat we deze keer vonden dat de kamer niet proper werd gepoets was soms nog vuil . Het eten is er heel lekker en voor iedereen wat . Als je half pension hebt dan kan je ook s'middags gaan eten je kan dan s'avonds lekker gaan uit eten , wat zeker een aanrader is is Lime & Lemon . De ligging is ook ideaal alleen voor mensen die moeilijk te been zijn is het wat moeilijker met al die trappen .

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Hotel Direktie, Hotel Management, 10-11-2018

Beste Pascale,

We willen u bedanken voor het schrijven van uw mening over uw verblijf bij ons. Wij stellen het op prijs dat dit uw zevende keer is dat u in Hotel Best Siroco verblijft. We zijn blij dat we tijdens uw vakantie uw verwachtingen hebben overtroffen. Het is een genot om te weten dat het gastronomische aanbod van het restaurant naar wens was en dat de kamer uitstekend was.

We wensen u snel weer te zien voor de achtste keer in het hotel.

Ontvang een hartelijke groet.

Prima

Bill,
28-10-2018

Prima Hotel, erg massaal.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijneckermann.nl
Hotel Direktie, Hotel Management, 10-11-2018

Beste Bill,

We stellen het op prijs dat u uw mening publiceert voor de lezers van Zoover. Het is een genoegen voor ons om te weten dat uw verblijf in ons hotel aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat u van ons hotel hebt genoten. Wij verheugen ons op uw komst in het hotel voor een volgende vakantie.

Ontvang tot die tijd een hartelijke groet.

Perfecto!!

Willem kenselaar,
18-10-2018

Fijn hotel met prachtige tuin en groot zonneterras met voldoende ligbedden.

Kamer en balkon iets aan de kleine kant, maar wel met perfecte bedden.

Ontbijt en diner perfecto!!

Hotel Direktie, Hotel Management, 29-10-2018

Beste Willem,

Heel erg bedankt voor het kiezen van Best Siroco voor uw vakantie in Zuid-Spanje. We waarderen uw reactie voor de lezers via deze pagina, ook uw opmerkingen over onze veelvoudige services. Dat vernemen graag dat u de zwembadzone leuk vond, met de vele ligbedden en alswel van onze restaurantservice met een grote verscheidenheid en hoge kwaliteit genoten hebt. We hopen u snel weer te zien in Hotel Best Siroco.

Met Hartelijke groeten.

Goeie prijs-kwaliteit

Joan,
13-10-2018

Vriendelijkheid personeel, geen dure, te dure dranken in het hotel.

Mensen die niet goed te been zijn, geen ideale omgeving, veel trappen en hoogteverschil.

Verder een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Hotel Direktie, Hotel Management, 18-10-2018

Beste Joan,

Wij waarderen ten zeerste uw opinie bij zoover Het is een genoegen voor ons dat u het Hotel Best Siroco heeft gekozen en te weten dat uw verblijf naar wens is verlopen. We waarderen uw opmerkingen over de goede behandeling door onze medewerkers jegens u.

We hopen U snel weer te zien in ons hotel, voor een volgende vakantie.

Ontvang een hartelijke groet.

Super goed

C en J,
7-10-2018

Wij komen er al vele malen .Het verveelt nog steeds niet ,alles super goed.Eten heel erg goed en uitgebreid. Prachtig gerenoveerd, kamers perfect.En het personeel zowel receptie als restaurant en de bar heel erg vriendelijk. Niets is hun teveel. Alleen een minpuntje, de WiFi zou veel beter kunnen. Maar wij komen zeker weten volgend jaar weer terug.

Hotel Direktie, Hotel Management, 18-10-2018

Geachte C en J,

Wij waarderen uw bestede tijd bij het plaatsen van uw commentaartje. Bedankt dat u trouwe en terugkerende klanten bent, het is een eer jullie terug te hebben in het Best Siroco Hotel. We willen u graag laten weten dat we uw opmerking over onze faciliteiten waarderen en dat de behandeling door onze medewerkers u goed beviel. We wachten op jullie voor de volgende vakantie in het Hotel Best Siroco.

Tot die tijd ontvangt u een hartelijke groet.

Het Managementteam

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Siroco in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Siroco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.