Hotel Best Siroco

545 reviews over Hotel Best Siroco in het Nederlands

Prima hotel!

Sandra
9-8-2018

Heerlijk hotel; eten prima! Pas om 9.00 u handdoekje leggen maar bij het zwembad is er altijd plek! Onze kamer heeft geen renovatie gehad; dat was jammer. Prima ligging: bij strand en boulevard!

Heel erg gezellig

M.Kobussen
5-7-2018

Best sirocco,aardig hotel gedeeltelijk gerenoveerd. Zeer goed eten.

Dicht bij boulevard. Veel op loop afstand

Hotel Direktie, Hotel Management, 16-7-2018

Geachte M. Kobussen,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke reacties gedeeld met de lezers van Zoover. Het is ons een genoegen dat u van uw vakantie kunt genieten. En dat commentaar gunstig de restaurant service en de locatie van het hotel. We hopen je snel te zien bij Best Hotels!

Een vriendelijke groet.

Anita van lent
        24-6-2018

Zijn 10 dagen in hotel sirroco geweest wat hebben we er van genoten.

Het begint al bij de bedden hadden superior kamer geboekt wat een heerlijke bedden 2x1.40 meter ! Het ontbijt was ook geweldig wat een keuze en bergen vers fruit.Zwembad goed geregeld pas om 9uur reserveren dus geen ontevreden mensen Top! Kamers brandschoon vriendelijk personeel ook in Restaurant ,diner was ook lekker en warm de keuze is reuze! Alleen maar goede dingen was echt een Top vakantie !👍🏻

Hotel Direktie, Hotel Management, 30-6-2018

Beste Anita,

Heel erg bedankt voor uw vriendelijke commentaar gedeeld met de rest van de Zoover-lezers. Het is een grote voldoening voor ons om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat uw vakantie in ons hotel een succes is geweest. We waarderen uw goede recensies over de kamers, het zwembad en over de goede behandeling door ons personeel. We hopen je snel weer te zien in Best Hotel Siroco, of een ander hotel in onze keten, Best Hotels!

Tot die tijd ontvangt u onze hartelijke groeten,

Het Management team

super

pascale
        11-6-2018

Het was onze 6 de keer in sirocco en zoals altijd heel goed . Het eten is er super lekker en keuze voor iedereen , het personeel heel vriendelijk en behulpzaam . Het enige min puntje dat ik nu vond , ze hebben rond het zwembad hekken gezet , ik versta dat mensen al heel vroeg handdoeken gaan leggen maar het poortje gaat maar open om 9 uur . wij zijn altijd vroeg wakker en moeten dan wachten om aan het zwembad te gaan zitten . Eens het poortje open gaat rennen de mensen naar de stoelen als wilden .

Hotel Direktie, Hotel Management, 27-6-2018

Geachte Pascale,

Heel erg bedankt voor de vriendelijke reacties gedeeld met andere Zoover-lezers. Het is een grote voldoening voor ons om te weten dat u een terugkerende klant bent en dat u van uw verblijf in het Best SIroco Hotel genoten heeft. We hopen jullie snel weer te zien in Hotel Best Siroco.

Tot die tijd ontvangt u onze hartelijke groeten,

Super genoten.

fen
        14-5-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad in het hotel. Lekker gegeten heerlijk zwembad voldoende bedden (altijd plek).

We kregen een hele kleine kamer met zijn vieren maar gevraagd of we een andere kamer mochten en twee dagen later hadden we een andere kamer. Top

Heerlijke vakantie gehad.

Hotel Direktie, Hotel Management, 11-6-2018

Beste fen,

De Best Siroco is bekend om zijn tuinen, vol met mooie plekken om lekker te ontspannen, zijn zwembaden en het gastronomische aanbod. Maar als er iets is dat onze gasten doet terug te komen, opnieuw en opnieuw, is het voor de vriendelijkheid van ons uitstekend personeel, dat is het geheim van ons verschil.Uw vriendelijke woorden maken onze inspanningen de moeite waard en we hopen oprecht om u weer snel bij ons in het Best Siroco hotel te kunnen begroeten.

Met vriendelijke groet

Super vakantie gehad

Peter
        9-4-2018

Wat een goed hotel elke dag heerlijk eten en zoveel keus. Elke dag werd de kamer schoongemaakt, we hadden een gerenoveerde kamer en die zag er super uit.

Hotel Direktie, Hotel Management, 17-4-2018

Beste Peter,

We zijn blij om te weten dat uw vakantie een goede tijd was. Het Best Siroco team is blij dat onze service u een goed en fijn gevoel gegeven heeft.

We hopen u binnenkort weer te mogen ontvangen. Best Siroco is voor u klaar met de beste glimlach.

Fantastisch hotel.

Fam. Hommerson
        5-4-2018

Prima hotel met een nette verzorgde uitstraling.

Zeer ruime kamers met gratis kluis en koelkast.

Onder de uitstekende leiding van de manager de heer Schmidt met zijn vriendelijk en behulpzaam personeel kan je hier genieten van een uitstekende vakantie.

Uitstekend ruim restaurant.

Alle faciliteiten, zoals openbaar vervoer, strand en terrassen op loopafstand bereikbaar door middel van uitgang met pasje aan de tuinzijde en kort tunneltje onder de straat.

Waren hier voor de tweede keer en wederom voor herhaling vatbaar!

Omdat we iets te vieren hadden werden we zelfs nog verrast door de manager.

Hotel Direktie, Hotel Management, 17-4-2018

Geachte Fam. Hommerson,

Je weet dat we u altijd graag in huis hebben en je een gevoel willen geven van waardering. Voor ons families zoals jullie is van hoogste belang daar we hiervoor werken dag-in, dag-uit om een geslaagde vakantie aan te bieden. Nogmaals van harte bedankt om onze gasten te zijn.

Best Siroco is uw tweede thuis

Met vriendelijke groet

J.L. Schmidt en zijn hele team

alleraardigst hotel

Jaap
        27-3-2018

Siroco is al bijna 50 jaar oud en dat merk je toch wel. Er is veel achterstallig onderhoud zichtbaar en voelbaar.Onze kamer was niets op aan te merken, maar van andere gasten hoorde ik over veel mankementen. Personeel doet erg zijn/haar best om er wat van te maken. Wij kwamen nét voor sluitingstijd (21.15 u best wel vroeg dus) van het diner binnen van onze transfer en hadden vrijwel geen keuze meer en werden een beetje weggekeken.... Het eten is overigens voor een restaurant van deze grootte (600-800 gasten) eigenlijk best goed. Buffetten redelijk van kwaliteit , klein beetje afwisseling, nét aan warm genoeg. Elke avond was er een extra thema-buffet(je), een (beperkte) wok, en een grillmaster met keuze uit 2 ( vis/vlees/kip) soorten die elke dag anders waren. Ontbijt was zeer uitgebreid met af en toe droog brood (de stokbroden en croissantjes etc waren wél altijd vers) Lange rijen voor de 4 koffieapparaten , waarvan er vaak 1 of 2 leeg

Hotel Direktie, Hotel Management, 9-4-2018

Geachte Jaap,

Eerst en vooral willen we U bedanken voor uw bezoek aan Best Siroco. Al onze medewerkers bij Best Siroco willen u graag bedanken voor uw vertrouwen en vriendelijkheid in uw opinie. Wij zien er oprecht naar uit om U opnieuw te mogen verwelkomen in onze Costa Del Sol.

Vriendelijke groeten,

het management team

Waar voor zijn geld

Rene Van Ouytsel /Viviane Peeters
        3-3-2018

Wij komen hier al meer dan 14 jaar en dat minstens 2 x tot 3 x per jaar Hebben al heel wat veranderingen meegemaakt en nu met de laatste renovatie hebben ze hun 4 **** verdiend .Wat wel goed is is de perfecte verlichting in de badkamer ,wat niet goed is is het ontbreken van een WC borstel en dat niet alle kamers een bad hebben .De stelling dat een WC borstel niet hygiënisch is ,vind ik waanzin deurklinken trapleuningen ,balustrades, afstandsbedieningen PC klavieren en telefoons zijn minder hygiënisch.Trouwens als je bij elke nieuwe gast een nieuwe WC borstel zet € 3 winkelprijs ,wat is dan het probleem ?

De bedden zijn goed het eten is meestal goed en gevarieerd maar soms niet warm genoeg of te laat aangevuld.Animatie kan beter maar is wel aanwezig Goede fitnessruimte ,Geen plaats voor rokers bij slecht weer

Zo dat was het weer ;trouwens wij vertrekken naar Siroco op 12/03/2018 voor 2 weken Ole

Hotel Direktie, Hotel Management, 9-3-2018

Beste Familie,

Allereerst hartelijk dank voor het feit dat je opnieuw voor Best Siroco hebt gekozen om een paar dagen rust door te brengen aan de kust van Benalmádena. Alswel Bedankt dat je een paar minuten tijd hebt genomen om uw ervaring met alle Zoover-lezers te delen. Tot onze spijt hebben wij bij deze gelegenheid niet aan al uw verwachtingen voldaan, ondanks onze inspanningen om het verblijf van onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Aan de andere kant zijn we blij te weten dat ons gastronomisch aanbod aan uw verwachtingen heeft voldaan. We nemen nota van uw opmerkingen voor mogelijke wijzigingen in de verbetering voor de toekomst.

Met vriendelijke groeten

Het Management team

Best Siroco ****.

Is zeker een goed hotel

Fam Winters Rysbrack
        21-2-2018

Is een heel mooi hotel propere kamers rustig met tussen deur erin. Heel mooie grote tuin goed eten ontbijt drie verschillende cava s avond eten wok vis vlees pasta wie hier klaagt is thuis niks gewoon Gaan zeker nog terug

Hotel Direktie, Hotel Management, 28-2-2018

Beste Familie Winters Rysbrack,

Wij waarderen uw goede opmerkingen over de kamers en over het goede verblijf hier bij ons in het hotel. Wij stellen ons opnieuw beschikbaar voor de hele familie bij een volgend bezoek om uw vakantie nog beter te maken.

Vriendelijke groeten

Best Siroco 4****

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Siroco in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Siroco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Siroco scoort een 7.77 uit 10 op basis van 546 reviews.