Hotel Best Benalmadena

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°12°
Hotel Best Benalmadena
8,1

Omschrijving
In Hotel Best Benalmadena in Spanje zijn de buffetten altijd gevarieerd. Vanaf je ligbed aan het zwembad of je ruime kamer heb je uitzicht op zee. De bedden in de kamers liggen goed. Jong en oud worden dagelijks vermaakt door het animatieteam. Dit hotel ligt op een rustige locatie maar er is een bushalte voor de deur. Ga naar Málaga (25 kilometer).

95 reviews over Hotel Best Benalmadena in het Nederlands

prima prijskwaliteit verhouding

Joan Remmelts,
2-12-2018

Prima hotel. Niet echt modern maar ruime kamers. Alleen klimaatregeling beneden niveau.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Goede prijs kwaliteit

Cornelis,
30-10-2018

Mooi hotel goede ligging ten opzichte van andere badplaatsen in de omgeving makkelijk allemaal te bereiken met de bus die voor het hotel stopt voor gemiddeld €1,70 ben je in Malaga of Fuengirola vandaar reis je makkelijk naar Marbella. Kamer zijn schoon en bedden zijn goed mag wel wat opgeknapt worden maar is niet hinderlijk. Eten is gevarieerd en goed doet niet onder voor andere hotels.

Gereisd met partner in oktober 2018
Het Management, Director, 12-11-2018

Geachte gast

Bedankt voor deze zeer positieve omschrijving van uw vakantie in Best Benalmadena. Namens al ons personeel bedankt voor uw vriendelijke woorden.

Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten

Dit hotel ligt een eind lopen van de haven af. Er stopt wel een bus voor de deur.

Het eten is goed. Ruime kamers. Mooi uitzicht op zee.

Animatie is minder en het bar personeel is niet echt vriendelijk.

We hebben beter mee gemaakt.

Gereisd met partner in oktober 2018
Hotel Direktie, Director, 29-10-2018

Beste Fam Boom;

Bedankt voor het delen van uw mening over het Best Benalmadena Hotel. We vernemen met spijt die punten die niet aan al uw verwachtingen hebben voldaan. We zullen al onze inspanningen richten op het verbeteren van deze zwakke punten om onze service te verbeteren. Vooruit kijken om u nog een keer weer te zien.

Met vriendelijke groet,

Voor Herhaling vatbaar

DorienD,
4-10-2018

De Check in is vlot verlopen, de kamers waren nog niet beschikbaar maar er is een bagageruimte.

De kamers zijn groot, ruim proper, kingsize bedden met een te harde matras als je een zwakke rug hebt en een mooi uitzicht.

Het hotel is rustig gelegen aan de rand van Benalmádena met bushaltes aan de deur.

Het restaurant is ruim, proper met ook weer dat prachtig uitzicht. De gerechten, showcoocking ( Pizza , Wok en grill) zijn lekker en er is voldoende variatie. De saladebar is basic waardoor je alle dagen een andere salade zelf kunt samen stellen.

Het personeel is heel vriendelijk, behulpzaam en altijd met een lachend gezicht. Veel van het personeel begrijpen Engels. De Bediening verloopt vlot en als je een glas wenst dien je dit te vragen ( tenzij je aan het zwembad ligt).

Bij de animatie s ’avonds was het gezellig met een heel aangename sfeer die wordt gecreëerd door de stamgasten en de animatrice.

Gereisd met vrienden in mei 2018
Hotel Direktie, Director, 10-10-2018

Beste DorienD;

Heel erg bedankt voor de tijd besteed aan schrijven van uw belevenissen en deze positieve beoordeling van Best Benalmadena.

We zijn erg blij telkens we vernemen dat onze gast tevreden is geweest met zin welverdiende vakantie. We hopen dat u nog een keer terugkomt en geniet van uw volgende welverdiende vakantie bij ons.

Vooruit kijkend om jullie terug te zien,

Met vriendelijke groeten,

manager

Heel goed!

Leonie,
20-8-2018

Prima hotel, pal aan zee, mooie grote schone kamer met schitterend zeezicht aan vrij rustige kant, vriendelijk personeel, zeer behulpzaam. De zwembaden en vooral ook de ruimte erom heen hadden wat ons betreft wel wat groter gemogen voor zo'n groot hotel. Het buffet was telkens zeer uitgebreid, voor ieder wat wils, helaas niet altijd warm maar dat gebeurd vaker in zo'n warme landen.

Gereisd met partner in juli 2018
Hotel Direktie, Director, 9-10-2018

Beste Leonie,

Heel erg bedankt voor het delen van uw Best Benalmadena review. We houden ervan dat u zoveel genoten hebt van uw verblijf en alswel van de kwaliteitsdienst die u hebt gekregen tijdens deze vakantiedagen hier bij ons. Hopelijk komen jullie snel weer terug en bezoekt u ons opnieuw zodra u wat meer van de verdiende vakantie krijgt. Ik kijk ernaar uit om jullie ooit nog een keer terug te zien,

Voor ons de 1e en laatste keer

Lia,
17-8-2018

Grote schone kamer. Hygiëne bij zwembad en toiletten was slecht. Eten varieerde van heel goed tot slecht. Dat gold ook voor het personeel, de een was heel vriendelijk, de ander zag je niet staan. Spanjaarden hadden een streepje voor. Eetzaal erg rumoerig.

Gereisd met partner in juli 2018
Hotel Direktie, Director, 9-10-2018

Beste Lia,

We betreuren het ten zeerste dat we niet al uw verwachtingen hebben kunnen vervullen. We maken noties van al uw opmerkingen en we zullen ons best doen om onze kwaliteitsservice te verbeteren. Vooruitblikkend omu toch weer terug te zien en uw huidige Hotelperceptie te kunnen verbeteren verblijf ik met de beste groeten,

Hotelmanager

als 13 in een dozijn

eddie knockaert,
13-6-2018

goed: eten in restaurant, goed bedden,

slecht: ligging, properheid, animatie ondermaats s'avonds,

Gereisd met partner in juni 2018
Hotel Direktie, Director, 26-6-2018

Beste eddie knockaert;

Bedankt voor het delen van uw mening over ons hotel Best Benalmadena. We nemen notie dat u ons gastronomisch in het restaurant aanbeveelt en ook omdat je onze kamers confortable vond. We zullen aandacht besteden aan de zwakke punten die u markeert. We zullen onze inspanningen concentreren om deze verder te verbeteren. Hopelijk komt u terug en krijgen we de kans uw huidige Hotel Perceptie te verbeteren. Vooruitkijkend om u snel weer te zien, groetjes

Aanrader

Pm,
21-5-2018

Groot hotel.

Zeer schone ruime kamers. ( nr 915 )

All inclusive prima.

Ontbijt lunch diner erg uitgebreid en veel keus voor iedereen.

Goed zwembad met veel ligbedden en uitzicht op zee.

Vriendelijk personeel.

Enige minpunt borden bestek en glazen in het restaurant waren niet altijd schoon.

Hotel ligt aan een doorgaande weg. Kan voor sommige een probleem zijn. In Benemaldena zelf weinig te beleven. Veel engelse pubs en rommelwinkeltjes.

Aanraders uitstapjes: Rhonda, Gibraltar, Malaga, Mijas.

Tip: huur een auto en ga zelf op pad.

Gereisd met vrienden in mei 2018
Hotel Direktie, Director, 1-6-2018

Beste Pm;

Bedankt voor het delen van uw mening over het Best Benalmadena Hotel. We zijn verheugd dat u het hotel met zijn faciliteiten leuk vond en ook omdat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We zouden het erg op prijs stellen als u ons weer bezoekt zodra u meer van uw welverdiende vakantie krijgt. Vooruitkijkend om Jullie weer terug te zien,

Hugo Ruiz.

Manager

wakker worden met uitzicht op zee.

Lineke,
1-5-2018

Prachtig uitzicht. Zeer schoon. Voldoende ligstoelen. Allinclusive formule prima.

Personeel aan de receptie kon iets vriendelijker en behulpzamer zijn.

Wij hebben met zijn zessen een heerlijke vakantie gehad. Hotel Best kunnen we aanbevelen.

Gereisd met vrienden in april 2018
Hotel Direktie, Director, 14-5-2018

Beste Lineke;

Heel erg bedankt voor uw tijd en het schrijven van deze positieve feedback van Best Benalmádena. We zijn blij te lezen dat het een geweldige vakantie bij ons is geweest. Wij zullen zorgen voor verbetering van sommige van onze medewerkers om zo goed en vriendelijk mogelijk te zijn als de gasten van hen verwachten. Voor ons is het een genoegen om u terug te mogen verwelkomen zodra u weer van uw welverdiende vakantie kunt genieten.

Hartelijke groeten,

Manager

Super leuk hotel. Kamers ruim en schoon

Karin van der Geld,
21-4-2018

Ontbijt en lunch erg uitgebreid

Avondeten gelijk aan de lunch vooral Daniel gaf je het gevoel zeer welkom te zijn . Terras kon wat gezelliger aangekleed worden

Gereisd met partner in april 2018
Hotel Direktie, Director, 5-6-2018

Beste Karin;

Bedankt voor het delen van uw mening over het Best Benalmadena Hotel via Zoover.

We zijn verheugd dat u het hotel met zijn faciliteiten leuk vond en ook omdat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We newmen notie van uw opmerking om te verbeteren waar mogelijk.

Vooruitkijkend om Jullie weer terug te zien,

Hugo Ruiz.

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Benalmadena in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Benalmadena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.