Géén boekingskosten

SpanjeAndalusie (Costa del Sol / de la Luz)Benalmádena

7GoedScore uit 106 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

In Hotel Best Benalmadena in Spanje zijn de buffetten altijd gevarieerd. Vanaf je ligbed aan het zwembad of je ruime kamer heb je uitzicht op zee. De bedden in de kamers liggen goed. Jong en oud worden dagelijks vermaakt door het animatieteam. Dit hotel ligt op een rustige locatie maar er is een bushalte voor de deur. Ga naar Málaga (25 kilometer).

Bekijk de beschikbaarheid

111 Reviews over Best Benalmadena

• 7Jette08-06-2022

Redelijk

De ligging is in een erg leuk dorpje, vooral de haven, dit ligt alleen wel een eindje lopen van het hotel af. In de directe omgeving zijn maar een aantal winkeltjes en is verder niet zoveel te beleven. Met de bus ben je tevens wel goedkoop en snel overal! Het eten vonden wij erg vaak hetzelfde en op een gegeven moment totaal niet lekker meer. Het ontbijt was wel elke ochtend hetzelfde, maar er werden verse pannenkoekjes en ei gebakken. De kamers zagen er een beetje oudbollig uit, maar werd wel goed schoongemaakt. Bij ons deden alleen de eerste dag de airco en kluis het niet. Dit werd wel gelijk opgelost nadat we bij de receptie waren geweest. De tweede dag hebben wij wel 15 minuten vast gezeten in de lift. Hierdoor zijn we daarna niet meer erin geweest. Al met al een prima hotel, maar het eten is een zeker verbeterpunt. De mensen waren wel vriendelijk en deden hun best om het naar je plezier te maken.

• 7Sewerd29-09-2021

Goede uitvalsbasis

Wat gedateerd en gehorig hotel in een buitenwijk van Benalmadena. Ontbijt is prima, zandstrand op 200 meter. Hotel is schoon. Personeel is stug en niet vriendelijk. Bushalte voor de deur is prettig als je minder goed ter been bent. Sowieso een goede uitvalsbasis voor de omgeving, maar excursies, autoverhuur etc zijn niet vanuit het hotel te regelen. Levendig Benalmadena Costa op ongeveer 1500 meter van het hotel. Zwembaden klein maar netjes. Ofwel een voldoende maar verbeterpunten.

• 9Ellen16-10-2019

Fantastisch hotel.

Mooi hotel, schone kamers. All inclusief goed, met genoeg keuze. Ligt verder gelegen van centrum en haven,maar bushalte voor het hotel. Vriendelijk personeel. Voor ons geen min punten.

Hotel Management, Director, 18-10-2019

Beste Ellen;

Heel erg bedankt voor uw tijd en het delen van uw beoordeling over ons Best Benalmadena Hotel.

We stellen uw vriendelijke woorden zeer op prijs en zijn erg blij met het besef dat u genoten heeft van uw recente verblijf hier bij ons.

Het zou ons een genoegen zijn u weer te zien als u opniew een welverdiende vakanties krijgt.

Met Vriendelijke groeten

Hugo Ruiz Hotel Manager

• 10Ronald en Stephanie05-08-2019

Prachtig hotel...Met mooie schone kamers met uitzicht op zee. De kamers en het hotel waren schoon. Het personeel zijn vriendelijk en werken keihard om het de mensen naar de zin te maken. Het eten was heel goed...veel variatie...goed verzorgd. Veel entertainment voor jong en oud. Dit hotel is een echte aanrader.

Hotel Management, Director, 30-08-2019

Beste Tonald en Stephanie, Hartelijk dank voor uw kommentaartje. Het verheugt ons zeer dat u en uw familie bij ons in het hotel zo’n geweldige vakantie heeft gehad. Ons Hotel ligt op luttele meters van het heerlijke strand, in een zone met prachtige uitgaansgelegenheden. We zijn blij dat u er zo van genoten heeft. We zullen u bij uw volgende bezoek aan de Costa Del Sol met veel plezier opnieuw bij ons ontvangen. Hartelijke groeten, Hugo Ruiz - General Manager hotel

• 10Ingrid van Tetering05-08-2019

Fantastisch!!

Wij hebben echt een fantastische vakantie gehad! Perfect hotel, zeer vriendelijk en hard werkend personeel, prachtige kamer, alles heel schoon, vanaf ons balkon keken wij naar de zee, genoeg entertainment, echt een aanrader.

Hotel Management, Director, 30-08-2019

Geachte Ingrid,

Wij danken u voor uw FANTASTISCH komentaartje over uw ervaring in ons hotel Best Benalmadena. Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen.

Met vriendlijke groet.

Hugo Ruiz General Manager Hotel Best Benalmadena

• 10rafael22-07-2019

top!!

heel mooie ligging , ruime kamers en heel vriendelijk personeel zowel aan de receptie als aan de bar en het restaurant , ook heel netjes
    animatie voor de kinderen tijdens de dag en s'avonds kinderdisco ook live music zeker een aanrader top!!!

Hotel Management, Director, 26-07-2019

Beste Rafael;

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve opmerkingen over uw verblijf in het Best Benalmadena Hotel en om ons te waarderen met de best mogelijke score. We zijn verheugd om te lezen dat we aan al uw verwachtingen hebben voldaan en dat u genoten hebt van uw welverdiende vakantiedagen hier bij ons. Wij danken u om het werk van ons Team te benadrukken. Het is voor ons allemaal heel motiverend om te weten dat we overwegen goed werkleveren. Wij wensen dat u ons opnieuw bezoekt zodra u meer vakantiedagen heeft.

Ontvang een hartelijke groet

Hugo Ruiz Manager hotel

• 9Thomas07-06-2019

Uitstekend hotel!

Erg goed hotel, alles is schoon en netjes. Het eten is uitstekend, en het personeel vriendelijk. Er zou misschien iets meer voor kleine kinderen gedaan kunnen worden, maar dat is maar een kleinigheid. Uitstekend hotel!

Hoteldirektie, Director, 24-06-2019

Beste Thomas;

Heel erg bedankt voor het delen van deze Best Benalmadena Hotel-ervaring die ju hebt gehad. We zijn heel blij dat u zo tevreden bent over uw recente verblijf in ons hotel. Ons genoegen zou zijn u elke keer opnieuw te mogen verwelkomen als u weer meer van uw welverdiende vakantie kan genieten.

Ik kijk ernaar uit om u snel weer terug te zien,

Hartelijke groeten,

• 9Margot20-05-2019

Fantastisch hotel, eten ,ligging alles top

Het is nog beter dan op de foto,s. Echt super gehad. Grote kamers, grote bedden kingsize . Ligging tot. Goed en variabel eten , onze dank nog voor de koks en overig personeel. Top vakantie gehad 👍 Komen zeker nog eens terug.

Hoteldirektie, Director, 23-05-2019

Beste Margot;

Heel erg bedankt voor het delen van uw Best Benalmadena review. We zijn erg tevreden met uw tevredenheid over uw recente verblijf. Ons doel is om te lezen hoe u het hotel en de kwaliteitsdienst die u van ons krijgt weet te waarderen. We willen u graag weerzien als u opnieuw van een welverdiende vakantie kunt genieten.

Vooruit kijkend om u snel weer te zien,

Vriendelijke groetjes

• 6The15-05-2019

Leuk voor grote groepen en zich willen laven

Op eerste oog net hotel. 45 minuten lopen naar het centrum van Benalmadena. Dus ligt afgelegen van het centrum. Wel mooi aan de kust. Voor het hotel geen strandgelegenheid. (rotsen) Ontbijt en avondeten is niks bijzonders vanwege het massale karakter. Lukt wel een freet -schuur. Niveau van 3 sterren net waardig. De slaapkamers; schoon ruim en compleet, Niveau van 4 sterren. Algemeen; doordat het hotel een consent heeft aangeboden van ALL-INN. trekt dit net de verkeerde mensen. Complete (veelal grote Engelse groepen) die ladderzat het hotel en vooral het zwembad bestieren tot nachts 24u. Hier wil je niet tussen zitten !!. Zwembad; hele dag handdoekje leggen natuurlijk bah !!. Hotel heeft zelf geen badhanddoeken programma dus zelf alles van thuis meenemen. Ook aan het zwembad is geen service dus zelf alles binnen gaan ophalen. (was geen beginnen aan voor het personeel denk ik) In zijn algemeenheid; net 3 Sterren hotel

Hoteldirektie, Director, 23-05-2019

Beste The;

We betreuren enorm de lage score die u ons geeft en omdat we niet al uw verwachtingen hebben kunnen waarmaken. Hopelijk kom u ooit nog terug en krijgen we de kans om uw huidige gezichtspunt te verbeteren.

Vooruit kijkend om u weer te zien,

Vriendelijke groeten

• 7J.m. van der Hoop06-04-2019

Nooit meer

Prachtige kamer met zeezicht. Goede bedden. Lokatie erg centraal. Bus stopt voor de deur en je kunt voor weinig geld alla kanten op. Personeel niet echt vriendelijk. In eetzaal waren de dames wel vriendelijk o.a Maria. Erg rumoerig in eetzaal , maar er waren heel veel bejaarden Spaanse groepen . Zijn buitenshuis gaan eten. Avondanimatie is erg op Spanjaarden ingesteld,dat is jammer. Wel een goede week gehad.

Hoteldirektie, Director, 15-04-2019

Beste J.m. van der Hoop;

Wij danken u voor het delen van uw Best Benalmadena Hotel review.

We zijn blij dat u al met al een goed verblijf bij ons hebt gehad. We zullen al onze inspanningen richten op het verbeteren. we zouden u toch graag terugzien zodra u meer van uw verdiende vakantie krijgt.

Vooruit kijkend om jullie toch nog een keertje weer te verwelkomen verblijven we inmiddels met vriendelijke groeten,

Hugo Ruiz

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden