Aparthotel Benalmádena Palace

6.8Voldoende

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Benalmádena

6.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Benalmádena Palace voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

60 reviews over Aparthotel Benalmádena Palace

• 2019
    8J Krijnen01-05-2019

zeker met kinderen perfect

Perfect hotel , heel goed en voorkomend personeel, manager was een sikkeneurige man en niet vriendelijk tegenover gasten en personeel. Veel te doen voor de kids, van klein tot groot. Een goede shuttle bus naar het strand. Hotel is wel aan te bevelen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    4Anoniem23-10-2018

Niet nogmaals

Pluspunten:binnenzwembad, rustigere ligging niet direct aan de boulevard, goede verbinding naar supermarkt, kidsclub. Verbeterpunten: hotel is echt zo gedateerd. Eetzaal, kapotte lampen noem maar op. Meest vervelende... door slechte afzuig restaurant stinkt het hele hotel naar vis of andere dag vleesgeur. Echt om te kotsen. Verder als je een kamer hebt met uitkijk zwembad, word je gek van het lawaai.Kamers zijn heel erg gehorig. Hygiene kan veel beter, bestek vaak vies (troffen geregeld stukjes ham of saus geplakt tussen de lepels), trappenhuis stof dwarrelt rond, zwembadvloer binnen erg vies. Ik zou niet snel opnieuw HP boeken. Eten...er was genoeg, maar door erg ongezellige entourage en toch mindere kwaliteit waren we het na 3 dagen zat. In het binnenbad gingen de lampen s avonds niet aan. Donker, waardoor we de kinderen niet meer konden zien en dus voortijdig zwembad verlaten hebben. Kluisje/safe kost geld. Wij komen hier niet meer

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Kauki09-10-2018

Benalmadena: echt de moeite waard, dus doen!

Het appartement in Benalmadena Palace was ruim en schoon. 's Morgens uitgebreid ontbijt in het zonnetje op het buitenterras was heerlijk. In de nabijheid van hotel/appartement ligt een grote supermarkt dus je kunt in de koelkast zelf wat drinken en lekkers bewaren. In Benalmadena zelf en omgeving is veel te zien. Wij hadden een auto gehuurd (rijden in Spanje gaat goed) en zijn o.a. geweest naar: de krokodillenfarm, de hindoetempel, de vlindertuin, Mijas, Malaga, pretpark Tivoli, markt in Fuengirola. Het weer was nog zeer aangenaam voor half november. Alleen in de avond een vest nodig. Eten en drinken is spotgoedkoop! Tip: neem platte schoenen mee want alles gaat bergop en bergaf.

Gereisd met partner in november 2017

• 9Julia19-07-2018

Erg leuk!

Erg leuk hotel! Er wordt veel georganiseerd en bij het hotel is veel te doen. Wij hadden geen auto, maar wij hebben heel veel lopend kunnen doen (alles zit aardig in de buurt) en anders werken de bussen ook prima; die waren voor ons maar €1.55 per persoon per ritje (naar elke bestemming). Het strand en de supermarkt liggen op maar 5 minuten loopafstand (via de spa is er een speciale, kortere route hier naartoe). Onze kamer was erg mooi en ruim. Wij zaten aan de kant van het zwembad en hadden een prachtig uitzicht over de zee. Al het personeel is heel vriendelijk; ze maken graag even een kort praatje met je, wat wij erg leuk en gezellig vonden.

Jacqueline Smit, Comercial, 23-07-2018

Beste Julia, Wij bedanken u voor uw bezoek aan ons Hotel en voor deze vriendelijke feedback! Fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van de kamer met goed uitzicht en dat er veel te doen was in de nabije omgeving. Behalve de kortere route via de Spa, bieden wij ook dagelijks minibus service naar/vanuit de bekende vlaggetjes rotonde.
    Dank u voor de complimenten aan ons personeel!! Wij hopen u binnenkort nog eens te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van het Benalmadena Palace team.

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Van Es06-03-2018

Leuk hotel op een prima plek in Benalmadena

Hotel liggend boven aan een stijle weg, dus wat zwaarder duwen met de kinderwagen. Beneden is de zee en loop je makkelijk naar de boulevard en het strand. Veel restaurantjes en toeristenwinkeltjes. Er is een animatieteam aanwezig die iedere avond iets organiseren in de bar en overdag bij het zwembad. Wij hebben alleen helaas niet kunnen zwemmen, want dat was te koud voor met kleine kinderen. De kinderen hebben genoten van de kinderdisco, al was die voor ons nog wel eens net wat laat. In het hotelkamer is ook een binnenspeelplaats en knutselhoek voor kleine kinderen. Het barpersoneel is vriendelijk en maakt makkelijk een praatje. Wij hadden een appartement met 1 slaapkamer wat prima was met 1 baby en 1 peuter die in de woonkamer op de slaapbank kan werken.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 9Hans van den Berg02-03-2018

Heerlijk ontspannen

Goede ligging vlak bij het strand, veel te doen in de directe omgeving. Leuke entertainment voor jong en oud. Heel vriendelijk personeel. Schoon en ruim.

Gereisd met vrienden in september 2016

• Oude reviews

9Marina22-10-2017

fantastisch

heel net hotel zeker 4 sterren waard , eten is goed gevarieerd , veel mogelijkheden voor de kinderen zee dichtbij supermarkt ernaast

Jacqueline Smit, Comercial, 01-11-2017

Beste Marina, Wij danken u ten zeerste voor uw bezoek en voor uw feedback. Wij zijn heel blij met alle complimenten en hopen u volgend jaar nogmaals te mogen verwelkomen. Bedankt voor uw aanbeveling!. Vriendelijke groeten van het Benalmadena Palace team.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 8devisser30-06-2017

Was een leuke vakantie

Met onze 2 jongens van toen nog net geen 2jaar oud hier een hele leuke vakantie gehad met een hele goede kidsclub. Zwembad is gewoon simpel voor kleine kinderen te simpel. Maar voor de rest hebben wij het hier super aan ons zin gehad

Jacqueline Smit, Comercial, 08-07-2017

Beste familie de Visser, Vriendelijk bedankt voor uw verblijf in ons Hotel en voor uw feedback. Fijn om te lezen dat alles helemaal naar uw zin was en dat ook de kleintjes hebben genoten oa in de kids club. Wij hopen u nogmaals de mogen verwelkomen. Zonnige groeten van het Benalmadena Palace team.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Cora24-05-2017

Voor herhaling vatbaar!!

All incl. was erg goed en uitgebreid, super gezellig en vriendelijk personeel, animatie is erg uitgebreid en voor de kleintjes is het een aanrader, we hadden 2 dagen regen en met het binnenbad, de miniclub en overdekte speeltuin ging het prima, nadeel is dat het zo hoog ligt en helling erg steil is naar het hotel, en naar het strand/boulevard moet je een busje nemen en dan is nog een eind lopen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9Marco08-05-2017

Gezellig kindvriendelijk hotel

Benalmadena Palace is een leuk hotel met ruime appartementen. Deze zijn niet gehorig en hebben geweldige bedden! Personeel is erg vriendelijke en behulpzaam. De helling waar het hotel op ligt valt reuze mee. Je bent zo aan het strand. En via de ingang van de garage zo terug. Wij waren met twee kleine kinderen en een buggy. Geen probleem (tenzij je echt slecht ter been bent). Wij hadden via het hotel (goedkoop) een kleine auto gehuurd. Erg handig. Konden hem later gewoon weer bij het hotel laten staan en de sleutel bij de receptie inleveren. Het eten is prima. Niet hoogstaand maar ruime keuze en er zit altijd wel iets bij. Denk wel dat het na een week wat kan vervelen. Ontbijt ook goed (verse jus etc..). Voor kinderen is er naast het buitenbad en leuke binnenbad ook een speelruimte, bioscoopje en spelletjeskamer. Beny de hotelmascotte was favoriet. Wij vonden de minidisco leuk maar de tijd (19.30 uur) niet zo geschikt. Wanneer je halfpension hebt start het avondeten om 19.00 uur. Voor de minidisco eten is dan te krap en er na vaak voor de kinderen te laat. Minidisco om 19.00 uur ofzo zou beter zijn of later kunnen ze daarna naar bed. Al met al een leuk hotel op een locatie dicht bij het vliegveld en in de buurt van de belangrijke uitvalswegen naar mooie plaatsen als Grenada, Cordoba, Ronda, Sevilla, Marbella, Gribraltar etc. Tip: vlak bij het hotel ligt aan het strand op ongeveer 500 meter een geweldig restaurant (La Cala) met top uitzicht en lekker (betaalbaar) eten.

Jacqueline Smit, Comercial, 08-07-2017

Beste Marco, Bedankt voor uw bezoek aan ons Hotel en voor uw positieve feedback, die wij met veel genoegen hebben gelezen. Wji stellen het zeer op prijs dat u uw ervaring wilt delen via Zoover. Tevens willen wij u bedanken voor alle complimenten voor de appartementen, bedden, het ontbijt, de zwembaden, speelruimte etc. In het hoogseizoen is onze minidisco om 20.00H. En in het laag- en middenseizoen om 19.30H. Ik heb uw tip opgevolgd en hebben ook heerlijk gegeten in La Cala! Vriendelijke groeten van het hele Benalmadena Palace team en vooral van Beny!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal