Appartement Benal Beach

Meer appartementinfo

64 reviews over Appartement Benal Beach

• 4Fam. De Pool11-06-2019

Nooit meer!!!

Heel groot GEHORIG complex, met veel luidruchtige grote groepen Engelsen/Ieren die met veel bier aan het zwembad zitten, in het weekend veel respectloze Spanjaarden van buitenaf aan het zwembad want controle is er niet, alleen in het hoogseizoen schijnen er zwembadpasjes te zijn. Veel werkzaamheden aan het complex, beginnen rond 8 uur, en dat is vroeg als je s,nachts uit je slaap wordt gehouden door lallende engelsen en vakantiegangers die om je heen aankomen en weggaan met de nodige herrie, het was geen ontspannende vakantie. Eens maar nooit meer Benalmadena.

• 2018
    9kees20-12-2018

prima keuze

Prima hotel, groot midden in het centrum van benalmadena alles was in de buurt restaurants, pubs, tapas, openbaar vervoer, auto gratis parkeren bij het hotel.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8J van Dam13-12-2018

Voordelig en schone accomodatie

Enorm groot complex, entree en openbare ruimtes zijn sfeerloos en gedateerd. Geen lobby. Het complex bestaat uit een aantal gekoppelde gebouwen. De appartementen zijn uitstekend. Schoon en comfortabel. Zeer goede bedden en bedbank. Zeer complete keukeninventaris. Ruim balkon. Groot zwembad, in de winter beperkt open. Schoonmaak 1x per 6 dagen, maar voldoende handdoeken en beddengoed beschikbaar. Prima geschikt voor een prettig verblijf tegen een scherpe prijs. Ligging is zeer gunstig.

Met vrienden

• 5Bos25-08-2018

Voor deze keer prima, maar nooit meer !

Contact met verhuurder verliep goed (prive gehuurd). Appartement op de begane grond, ligging aan een tuin, en prima smorgens in de schaduw. Het is wel een enorm complex, voor ons echt te groot! Dit merk je enorm goed aan het zwembad, veel te druk, handdoekje aan handdoekje. Ligbedden betaal je à 4 euro per stuk per dag. In het zwembad geen zwemringen of luchtbedden etc toegestaan, ook spelen met een bal is niet toegestaan. Ook grote parkeerproblemen voor je auto. In het zwembad heel veel haren gevoeld tijdens het zwemmen :-(. Appartementencomplex ook erg luidruchtig. Zwembad verder wel erg groot, en leuke glijbanen, dat was dan wel weer een pluspunt. Appartement vrij oud en muf, maar dat kan per appartement verschillen. Strand is dichtbij, hek uit naar (stukje stijl) naar beneden en je staat aan het strand. In omgeving ook veel leuke plekjes, Nerja / Marbella / Malaga en bergen in geweest.

Met jonge kinderen

• 2Carla29-05-2018

Particulier gehuurd en hele nare ervaring opgedaan

Niet doen veel lawaai van buren .En het hele complex moet nodig opgeknapt worden . Glijbanen waren dicht heb je dus niks aan met kinderen .

Met oudere kinderen

• 9Louise30-01-2018

Appartement was schoon, goed gemeubileerd

Verblijf was fantastisch, mooi uitzicht. Je moet wel goed kunnen lopen daar de omgeving helling op en af gaat.

Alleenreizend

• 2017
    6Simone faber01-12-2017

Mooi complex

Mooi complex echter alle fonteinen in het complex zijn erg vies en barsten vd kalkaanslag, nette appartementen van alles voorzien, zwembad indoor is betaald en slechts van 11 tot 14.00 voor kids open, nu in december is dat sneu voor kids. Verder mooie locatie.

Met jonge kinderen

• 9willeke29-10-2017

een mooie liggingiets stijl maar daar wen je gauw

mooie zwembaden aardige mensen. wij zaten op een mooi stuk keken op de zee. hadden om de 3 dagen aardig wat handdoeken leg een 2 euro neer en krijgt wat extra aan schone handdoeken en lakens het is een appartement waar we graag naar terug zouden gaan. benal beach ligt overal dicht bij. het openbaar vervoer is prima en de taxi is erg voordelig vergeleken bij nederland. als je,je hier verveeld ligt het echt aan je zelf. wij hopen echt terug te gaan. benal beach onze complimenten. groetjes van willeke en man.

• Oude reviews

9Fam.Sparreboom28-09-2016

Zeer schoon en modern appartement

Het appartement ligt centraal ten opzichte van een mooi park,winkels en het strand. Een mooi zwembad voor groot en klein.Gezelligheid voor alle leeftijden in het seizoen Gewoon niets negatiefs te melden,omdat je alles hebt wat je nodig hebt in een vakantie.

• 10Hetty Meintema02-08-2016

Perfecte vakantie in dit heerlijke appartement.

Het appartement was perfect, alles erop en eraan, je kan het zo gek niet opnoemen, zelfs een wasmachine. Keurig verzorgt, netjes en zeer schoon. Ook het zwembad was mooi voor groot en klein. Op het terras van je appartement heb je heerlijk uitzicht op de zee en fraai aangelegde tuin. Er is een leuke boulevard met veel restaurantjes. Je kan als je wil veel uitstapjes maken, er is van alles te doen, in de buurt en wat verderop. Top plek!! De nederlandse eigenaresse had het top voor elkaar, let dus wel op van wie je huurt. Wij komen er volgend jaar zeker terug.

Met oudere kinderen

2 tips over Appartement Benal Beach

• Irene, 02-11-2011

Het enige wat de moeite waard is, is het Paloma park wat direct aan de apartementen grenst. Dat is zeer de moeite waard.

• Melissa, 21-06-2009

Bekijk ook de hyve van benal beach..: http://benal-beach.hyves.nl/

Echt de moeite waard is selwo marina, mooi park. Vlak om de hoek bij Benal Beach, mooie shows en ben daar op de foto geweest met dolfijnen.

0 vragen over Appartement Benal Beach

Appartement info