Hotel Balmoral **

Hotel Balmoral
6,8

WebsiteLink naar website

7 reviews over Hotel Balmoral in het Nederlands

Te veel betaald en vaak hetzelfde eten bij diner.

Elisabeth, 1-11-2017

Ligging is oke. Het is geen 3 sterren maar 2. Het eten is vaak hetzelfde, vaak komen ingredienten uit blik. Het hotel is veel te duur voor hetgeen je er voor krijgt. Je gaat niet alleen voor de ligging. Het hotel wordt steeds duurder ook. Als men vragen heeft, ik wil ze graag beantwoorden.

Prima hotel

Ilona, 12-8-2017

Ligging van het hotel is fantastisch. 1 straat oversteken en je staat op strand. Leuk park in de buurt en zeker de moeite waard om te bekijken.

Eten niet fantastisch. Ontbijt is super. In de avond is het eten lauw.

Heel fijn hotel met perfecte ligging voor strand

Hans en Ineke Deventer, 2-7-2016

Over het geheel genomen een prima hotel , goed van eten en drinken en een hele goede locatie. Prijs kwaliteit verhouding is dik in orde. Als we wat negatiefs moeten vermelden is het dat de twee liften wat aan de kleine kant waren.

hotel is onlangs gerenoveerd

inez, 30-11-2007

hotel is onlangs gerenoveerd. Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Goede ligging je kunt zo overal naar toe. de kamers zijn netjes en van alle comfort.

Zijn in september 2003 geweest

appie, 9-7-2006

Zijn in september 2003 geweest. waren er de enige nederlanders! Het is een al wat ouder hotel vlakbij het strand. Eten was redelijk voor die prijs en het personeel was attent en heel erg behulpzaam. Wij hebben er twee weken genoten!

In augustus 1999 daar geweest

Landa, 13-5-2006

In augustus 1999 daar geweest. Vriendelijk personeel, spaans en frans georienteerd. Maar wij, 2 vw en 2 kids, 4 en 8 jaar, hebben een leuke vakantie gehad. Iedere avond animatie (spaans en frans jammergenoeg) groot zwembad en speeltuintje. Jawel een leuke vakantie voor weing geld. Strand was 50 meter ervandaan en de boulevard. Lekker rustig , weinig jeugd (14-21 jaar).

balmoral is een hotel waar overwegend oudere spanjaarden komen,en die zijn heel nadrukkelijk aanwezig,verder is alles een beetje versleten,maar wel schoon en een gemoedelijke sfeer,het eten is redelijk ,maar je betaald ook niet veel voor dit hotel.ben hier 2 keer geweest en heb het er ondanks de minpuntjes goed naar mijn zin gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Balmoral voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Balmoral in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Balmoral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Balmoral scoort een 6.82 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: