Hotel Bali Medplaya

Contact

56 reviews over Hotel Bali Medplaya

• 8echtpaar 50 plus17-08-2009

prima hotel

een hotel met zelfbediening in de bar en terras,wat wij als zeer positief ervaren(geen obers direkt bij je als je even wil zitten)wij hadden zeezicht,goede bedden,airco,en het hotel werd goed schoongehouden.buffet goed tot zeer goed,wel veel gezinnen uit engeland,weinig nederlanders.elke avond een ander show. ligt op een helling,dus een goede conditie is wel gewenst,niet zo ver van een moderne haven met winkels,een mooie wandelboulevard,bus halte vlakbij.

• 8Anita en Lilia23-06-2009

Rustige ligging, dicht bij het strand

Mooi hotel, goed ontbijt en avondeten. 3 gebouwen, wij zaten in het oude maar dit was netjes en schoon en zag er absoluut niet oud uit, we hadden uitzicht op zee. Rustige ligging; weg omlaag, trappen omlaag en je bent op de boulevard/strand vlakbij de mooie jachthaven. Enige nadeel is de harde kuntstof ligbedjes aan het zwembad maar je kunt ook heerlijk aan het strand liggen! Ik ga er zeker nog eens terug!

Anders

• 8Peter & Suzanne26-10-2008

super vakantie

Zeer goed, zeker voor de prijs en wat je daarvoor krijgt. Was de eerste keer in Spanje voor ons ,maar mensen en sfeer erg ontspannen en gezellig. Geen last gehad van de zogenaamde engelse toeristen. Alleen maar positieve mensen ontmoet. De dolfijnen in het echt zien was voor de kinderen een hele belevenis. Wij waren /zijn echte Frankrijk-fans maar in Spanje komen we zeker terug.

• 8Piet de kramer29-08-2008

voor herhaling vatbaar.

Wij ( 20 en 22 jaar) zijn net terug van het hotel Bali en deze vakantie is ons goed bevallen. Mooi uitzicht vanaf de hotelkamer/balkon, goede service en leuke animatie. Een enig minpunt in onze ogen was het ontbijt dat geheel op Engelsen is gericht. Verder een uitstekend hotel, prijs komt overeen met de kwaliteit. Verwacht geen 5 sterrenservice! Er waren veel Engelsen aanwezig, maar daar hoef je je niet aan te storen. Wij hebben bijna geen oudere mensen gezien, heel veel mensen met kinderen!

• 8Janssen03-08-2008

Prima hotel met uitzicht op zee

Een prima hotel, niet nieuw, maar wel schoon en goed. Het eten is er erg uitgebreid en lekker. iedere avond uitgebreid buffetten. Animatie van een erg goed niveau. Iedere avond een geweldige show. Veel engelsen in hotel.

• 9Tanja20-07-2008

Goede keuze

Het hotel is op een helling gelegen. Vanuit elke kamer heb je wel zeezicht. Het eten was lekker en elke avond was er wel wat anders. Keuze uit vlees-en visgerechten + salad bar. Overdag was er een animatieteam, die spelletjes speelden, minigolfden,... Elke avond was er een show, deze was steeds zeer leuk en/ of mooi. Iedereen was er zeer kindvriendelijk, zowel in het hotel , als de animatie. Onze kamer was wel sterk verouderd, maar netjes. Het hotel is ook volledig afgestemd op Britten.

Een hotel met een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

• 0G.J. Schot30-04-2008

vriendelijk personeel aan de balie en eetzaal in de bar zijn ze stug kamers schoon maar klein tv wijnig zenders geen nl wel 6 x tve 1 entertement in de bar waar veel pilaren staan zodat alleen diegene die vooraan zitten wat kunnen zien geluid voor mij veel te hard daar er ook in de zelfde zaal 2 tv staan met verschillende voetbalwedstrijden en in de andere zaal de dansmuziek zo hard staat dat je nu van alles niets meer hoord je hoefd dan ook niet in de launch te gaan zitten want die zit er tussen in ben er 14 dagen geweest heb me vermaakt in een andere gelegenheid s,avonds de omgeving is wel mooi een mooi park maar het is overal klimmen ik heb het wel gezien daar

• 8Jan17-11-2007

Prima hotel, vriendelijk personeel, altijd in voor een onverstaanbare, hartelijke begroeting en een brede lach.... Ingesteld op ouderen, tenminste in deze periode, merendeel Engelsen (waarvan een aantal vergeet dat ze gast zijn), maar dat terzijde. Kamers zijn eenvoudig maar volledig en worden prima schoon gehouden. Keuze op tv-kanalen is erg beperkt. Zon is er daarentegen in overvloed. In onze periode, 2e wk nov2007, elke dag >24C.

• 9F.Elferink22-10-2007

Hotel Bali heeft 3 verschillende gebouwen,wij zaten in deel Med Playa. Personeel erg vriendelijk, elke dag schone handdoeken en elke dag werden de bedden verschoond.Eten was goed er is altijd wel iets wat je lekker vind, keus genoeg.De meeste gasten zijn Engelsen.Ga je ergens zitten niemand valt je lastig om iets te drinken heb je dorst moet je dat zelf even melden, We gaan hier zeker nog een keer naar toe. Wel veel 55+ dit speciaal voor de jongeren.

• 7Wouter28-10-2006

Hotel via Touroperator gereserveerd. Prima geregeld. Ontbijt zéér uitgebreid en gevarieerd. Hotel kamer klein maar efficient ingericht. Badkamer idem. Kamer elke dag schoongemaakt en nieuw beddengoed. Voldoende handdoeken. Hotel bestaat uit 3 gebouwen. Het nieuwste ligt het mooist en heeft het beste uitzicht. Enige nadeel> hotel ligt aan een een steile berg. Men moet goed ter been zijn.

Anders

1 tip over Hotel Bali Medplaya

• Hans, 19-11-2011

Als je hier naartoe gaat is het het zeker waard om uit te zoeken hoe hier met het OV te komen. De taxirit is zeer duur!! Het OV duurt in totaal 10 minuutjes langer maar in totaal ben je voor 1 persoon 3 euro kwijt van het vliegveld van Malaga. Neem trein C1 naar Fuengirola (leuk winkel plaatsje) en stap uit bij Arroyo de la Miel (erg leuk, toeristisch, wit plaatsje)

4 vragen over Hotel Bali Medplaya

• J van dijk, 31-05-2017

Internet

Is er WiFi in Hotel Medplaya Belnalmadena

Dank u.

• Vincent, 29-10-2015

wifi

ik lees nergens of er wifi is in het hotel kan iemand mij daarmee helpen? alvast bedankt!

• Eva, 02-01-2012

Vraag

Ik ga eind januari naar dit hotel en nu was de vraag wat de makkelijkste manier is om vanaf het vliegveld bij het hotel te komen?

Jelle van Dongen, 29-06-2015

Wij hadden via sunweb een transferbus. dit duurde ongeveer 20 minuten.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats