Hotel Bali Medplaya

Contact

56 reviews over Hotel Bali Medplaya

• 9c van ipenburg24-07-2010

helemaal supper

wij zijn gisteren weer thuis gekomen en we hebben een supper vakantie gehad de mensen daar zijn echt heel vriendelijk vooral voor de kinderen alleen als je naar het strand wil moet je wel een drukke weg oversteken en heb je trappen die niet makkelijk zijn met kleine kinderen en een buggy om weer in het hotel te komen moet je een behoorlijk eindje klimmen maar het eten de kamers en de mensen van de bediening zijn echt een 10 waard het was er supper

• 7Jolide18-07-2010

Na 2x bali geen derde keer

Ik vond het nu (2010) minder dan 2 jaar geleden. Veel Engelsen en relatief gezien best aardig wat Spaanjaarden in het hotel.

• 9Marco&Dagmar25-06-2010

Super hotel!!!

We zijn net 2 dagen terug uit dit hotel,en het was super! We lagen in Bali 1,en hadden frontaal zeezicht,geweldig! De kamers waren netjes,en werden elke dag goed schoongemaakt. We zaten er op basis van all-inclusive,en dit ging perfect. Het eten,we hebben nog nooit zo'n goed buffet gehad als hier!! Iedere dag 4 verschillende soorten soep,diverse salades,groenten,vis,diverse soorten vlees,en heel veel deserts. Enige minpunt is dat het hotel aan een hellende straat ligt,en dat kan voor oudere wat lastig zijn. Verder voor een driesterren hotel,een super prijs/kwaliteit verhouding. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Henny30-05-2010

Goed hotel

Hotel Bali is een goed hotel. Er komen veel Engelse en Duitsers. Het eten is erg goed en de bediening in de eetzaal is snel. Aan de bar laat de snelheid wel eens te wensen over, maar dat komt meer omdat er soms te weinig barpersoneel wordt ingezet. En dat is jammer. De kamers zijn gehorig, dat is wel een minpuntje. Verder hebben wij in dit hotel een prima vakantie gehad

Met vrienden

• 9Wilko29-05-2010

Groot maar goed!

Wij zaten in de "studios" en dat is vanaf de receptie nog wel een pittig stukje lopen. Maar dat is wel lekker als je goed ontbeten of gedineerd hebt in het prima buffet restaurant.

De kamer was prima, waterkoker, koffiezetapparaat, broodrooster, koelkast en elektrisch fornuis.

Je kunt er heerlijk aan 2 (!) zwembaden liggen. In Mei toen wij er waren was het water nog wel aan de frisse kant.

Vriendelijke bediening, aardige mensen die voor het hotel werken. Kortom; hier ga je geen spijt van krijgen!!!

• 7G.J. Schot21-05-2010

voor ons niet meer

de ligging ten opzichte van het strand is heftig omhoog de service tijdens de maaltijd en aan de bali is prima eten is redelijk tot goed soms niet warm genoeg kamers prima

• 8Van Dijk08-05-2010

goed hotel voor 3 sterren

We zijn hier in de meivakantie geweest en het was prima vertoeven. Normaliter zijn we minimaal 4 sterren gewend maar dit hotel was prima. Het eten was lekker en goed. Personeel erg vriendelijk. Er waren op dit moment veel spanjaarden en engelsen. Animatieteam was erg goed. Kortom> wij komen wel terug.

• 9Henk en Aly Overvelde04-04-2010

Aanrader

Schoon en net hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt,niet erg veel afwisseling maar keus genoeg en van goede kwaliteit. Voor elk wat wils. Goed bedden en mooi uitzicht. We zijn er nu 3 keer geweest maar verveeld nooit.

• 8Diana13-10-2009

zeer goed hotel voor een redelijke prijs

Voor een relatief goedkoop 3 sterren hotel vond ik dit een erg goed hotel. Je moet inderdaad wel iedere keer die heuvel op en af maar dat vergeet je al snel weer. Goede busverbindingen naar de omliggende plaatsen zijn dichtbij het hotel te vinden en ook voldoende winkeltjes in de directe omgeving. Groot voordeel is dat ze 2 zwembaden hebben van verschillende dieptes waardoor er automatisch 1 was waar meer kinderen waren en de ander was wat rustiger. Ruim voldoende ligstoelen bij de zwembaden maar dat kwam waarschijnlijk doordat het geen hoogseizoen meer was. De shows in de avond vond ik erg wisselend er zaten een paar goede bij maar ook een paar hele slechte verder deden de entertainers hun werk bijna allemaal erg goed. Het is een hotel waar voornamelijk engelsen komen en in het weekend ook wel flink wat spanjaarden en toch was er een nederlandstalige receptioniste dat was wel positief. Al met al een prima hotel voor niet al te veel geld.

Alleenreizend

• 8Balineesje30-09-2009

Goed hotel

Zijn net terug van een weekje "Bali" zijn tevreden over het hotel,service,vriendelijkheid en hygiene. Maar ik vind dat ze wel voor het diner een kledingcode mogen instellen, want als je zag hoe sommigen de eetzaal binnenkomenstruinen in hun strandkleding walchelijk !! Voor een driesterren hotel was het waar voor je geld. Ook het eten.

1 tip over Hotel Bali Medplaya

• Hans, 19-11-2011

Als je hier naartoe gaat is het het zeker waard om uit te zoeken hoe hier met het OV te komen. De taxirit is zeer duur!! Het OV duurt in totaal 10 minuutjes langer maar in totaal ben je voor 1 persoon 3 euro kwijt van het vliegveld van Malaga. Neem trein C1 naar Fuengirola (leuk winkel plaatsje) en stap uit bij Arroyo de la Miel (erg leuk, toeristisch, wit plaatsje)

4 vragen over Hotel Bali Medplaya

• J van dijk, 31-05-2017

Internet

Is er WiFi in Hotel Medplaya Belnalmadena

Dank u.

• Vincent, 29-10-2015

wifi

ik lees nergens of er wifi is in het hotel kan iemand mij daarmee helpen? alvast bedankt!

• Eva, 02-01-2012

Vraag

Ik ga eind januari naar dit hotel en nu was de vraag wat de makkelijkste manier is om vanaf het vliegveld bij het hotel te komen?

Jelle van Dongen, 29-06-2015

Wij hadden via sunweb een transferbus. dit duurde ongeveer 20 minuten.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats