Hotel Bali Medplaya

Contact

56 reviews over Hotel Bali Medplaya

• 9Lidy03-08-2015

Geweldige vakantie!

Hotel Bali bestaat uit 3 verschillende gebouwen. Wij hadden een hotelkamer in Bali 1, heel schoon en met zeezicht. Eten is inderdaad erg gericht op de engelse en spaanse gasten. Het eten viel bij ons in de smaak. Ontzettend vriendelijk personeel. Zowel bij Bali 1 als bij Bali 2 een kinder en een dieper bad. Er was constant toezicht bij de zwembaden. Ook het zwembad en de omliggende terrassen met ligbedden waren erg schoon. Voor de kinderen maakte het barpersoneel speciale non-alcoholische cocktails klaar, deze vielen erg in de smaak. Vlakbij hotel Bali is een bushalte, waardoor het makkelijk is om naar Malaga,Torremolinos en andere plaatsen te gaan. Bus is er erg goedkoop. Enigste nadeel is, dat Hotel Bali aan een steile weg ligt, niet makkelijk te bereiken voor mensen die slecht ter been zijn of met hele kleine kinderen. Wij hebben er in ieder geval een top-vakantie gehad. Voor herhaling vatbaar.

• 8Jelle van Dongen29-06-2015

Fantastische vakantie

Hotel Bali in Benalmadena is een keuriig hotel. prima ligging en het stadje heeft alles wat iemand wil hebben op hun vakantie. Service is uitstekend, is er iets kapot op je kamer? binnen een uur is alles geregeld. het eten vonden wij minder. vooral het ontbijt had weinig te bieden voor nederlandse toeristen, het eten was heel erg engels georiënteerd van smorgens tot savonds.

Wij zouden deze vakantie zo weer doen maar dan niet al inclusive vanwege het eten.

• 5warna18623-10-2014

Helaas maar daar zou ik nooit meer heen gaan

Bali 3 we zaten in een hoek beneden geen zon!handdoeken om de drie dagen verschoond bed 2x onze dochter is op de bank gaan liggen zeer door gezakt bed!eten prima we zijn van het kastje naar de muur gestuurd we konden het appartement niet vinden,niemand liep even mee een doolhof is het geen aan rader voor slechtlopende of oudere mensen!onze bedden waren goed er was niet goed schoon gemaakt personeel in restaurant super aardig en behulpzaam maar sommige bij de receptie zouden wel wat behulpzamer mogen zijn,verder een riool lucht net voor je het restaurant in gaat jammer,toilet papier steeds op in toiletten!

• 3Joke08-01-2012

Nooit meer!

Wij zijn net teruggekomen en zijn erg teleurgesteld in dit Hotel! Het eten was gewoon koud! Elke dag kregen we hetzelfde te eten. Er waren alleen maar 70 plussers en de animatie viel erg tegen. Elke avond bingo en karaoke! Er was maar 1 animator per dag! De all inclusieve formule viel erg tegen. In de middag kreeg je alleen hotdog en tosti en een klein ijsje! Veel mensen waren daar aan het klagen maar ze deden er niets mee. Ik kan niet snappen dat iemand het hier leuk vind, voor de jongeren is hier zeker niets te doen. Omgeving is wel mooi, wij hebben van armoe maar een auto gehuurd en zijn er 10 dagen op uit geweest.

• 8Hans19-11-2011

Leuke plaats, maar niet in het naseizoen

Alle medewerkers waren zeer vriendelijk, op de animatoren na. Deze waren te druk bezig met zichzelf, het versieren van gasten of met het ontlopen van de dingen waar ze juist voor aangenomen zouden moeten zijn.

De badkamer was toe aan een opknapbeurt. Het bad was kapot op meerdere plaatsen en op de plafonds zaten behoorlijke schimmelplekken. Het bed was een verschrikking, te klein voor de langere medemens (slaap hier niet als je langer dan 1.80m bent) en veel te hard!

Er was een niet gevarieerd animatieprogramma, wat met name gericht was op ouderen (die natuurlijk ook in het naseizoen de overhand hebben).

Het eten was zeer Engels gericht. We hadden net zo goed in Engeland in een B&B kunnen overnachten wat dat betreft.

Tijdens overlast van dronken Engels na de overwinning op Spanje werden deze netjes verwijderd. Er werd vele malen excuses gemaakt, wat erg netjes was.

• 7Ger en Lydia23-05-2011

fijn hotel centraal gelegen

hotel Bali is een hotel wat aan een steile weg ligt , en het zit voor het grootste gedeelte vol met Engelsen !!! alles is dan ook op de Engelsen afgestemd het ontbijt , het diner , en de entertainment er was een optie om tot all inclusief over te gaan als je aankomt , en dat is nu net wat die Engelsen zoeken veel drank voor weinig geld het eten was goed maar geen spaanse invloed , dus we hadden het gevoel dat we in Engeland met vakantie waren kamer was netjes en er werd dagelijks gepoetst

• 8Wimnul4005-04-2011

5 mooie dagen

Afgelopen 5 dagen in Bali gezeten. We hadden voor Villa Sol gekozen ,maar deze is overgenomen door de Med Playa groep. Dus omdat er gewerkt werd overgezet door M/P naar Bali. Helemaal niet verkeerd ontbijt was al beter als vorige keer in V/S. Kamer was oke en zag er netjes uit. Elke dag schoon gemaakt en goed. Ja en er zitten Engelsen ,maar daar stoor ik me niet aan en zij zich niet aan mij dus daar blijf ik niet voor thuis. Ja die helling waar hij aan ligt is vervelend dus ben je slecht ter been ,niet doen en anders voor ff eruit gerust boeken,niks mis mee.

• 8Angelique14-09-2010

Prima hotel

Bali is zeer zeker aan te raden voor een strandvakantie aan de Costa del Sol, mits je goed ter been bent omdat het hotel aan een hellende weg ligt. Eenvoudige, maar schone kamers. Schoonmaak en wisseling handdoeken elke dag. Wel erg gehorige kamers, je hoort de gasten boven je lopen. Qua animatie is werkelijk overal aan gedacht, activiteiten voor de kids maar ook waterpolo, darts, minigolf en WII games voor de volwassenen en elke avond mini-disco en een show. Eten goed en gevarieerd.

• 6Johanna23-08-2010

Voor ons niet meer...

Voordelen: Ruim appartement (laatste gebouw), 2 zwembaden, internet is goedkoop.

Nadelen: Ligging op een helling, met warm weer, strandspullen en kleine kinderen een hele klim. Alleen maar Engelsen en daar was het eten ook naar(erg vet!). Schimmel op de muren (laatste appartementengebouw). In 8 dagen werd er 2 keer gepoetst, 2 keer handdoeken verschoond(waarvan 1 keer op verzoek) en 1 keer bedden verschoond. Voor ons de volgende keer een ander hotel.

Met jonge kinderen

• 8Yves en Hanne29-07-2010

Mooi hotel

Zijn net terug van Hotel Bali, hebben een leuke vakantie gehad, enige nadeel is de helende straat waar het hotel in gelegen is, zeker niet aan te raden voor mensen die slecht te been zijn! We hadden prachtig zeezicht!! Kamers iedere dag goed zuiver gemaakt. Shows zeer veel werk in gestoken, deze waren echt prachtig!! Kelners in het restaurant werken ook zeer hard! Nederlandstalige dame aan de receptie, wat het ook gemakkelijker maakt. Zwembad in Bali II is wel gezelliger dan in Bali I.

Zeker een aanrader!

1 tip over Hotel Bali Medplaya

• Hans, 19-11-2011

Als je hier naartoe gaat is het het zeker waard om uit te zoeken hoe hier met het OV te komen. De taxirit is zeer duur!! Het OV duurt in totaal 10 minuutjes langer maar in totaal ben je voor 1 persoon 3 euro kwijt van het vliegveld van Malaga. Neem trein C1 naar Fuengirola (leuk winkel plaatsje) en stap uit bij Arroyo de la Miel (erg leuk, toeristisch, wit plaatsje)

4 vragen over Hotel Bali Medplaya

• J van dijk, 31-05-2017

Internet

Is er WiFi in Hotel Medplaya Belnalmadena

Dank u.

• Vincent, 29-10-2015

wifi

ik lees nergens of er wifi is in het hotel kan iemand mij daarmee helpen? alvast bedankt!

• Eva, 02-01-2012

Vraag

Ik ga eind januari naar dit hotel en nu was de vraag wat de makkelijkste manier is om vanaf het vliegveld bij het hotel te komen?

Jelle van Dongen, 29-06-2015

Wij hadden via sunweb een transferbus. dit duurde ongeveer 20 minuten.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats