4 vragen over Hotel Bali Medplaya

Is er WiFi in Hotel Medplaya Belnalmadena

Dank u.

• Vincent, 29-10-2015

wifi

ik lees nergens of er wifi is in het hotel kan iemand mij daarmee helpen? alvast bedankt!

• Eva, 02-01-2012

Vraag

Ik ga eind januari naar dit hotel en nu was de vraag wat de makkelijkste manier is om vanaf het vliegveld bij het hotel te komen?

Jelle van Dongen, 29-06-2015

Wij hadden via sunweb een transferbus. dit duurde ongeveer 20 minuten.

• Joke, 22-11-2011

vervoer naar hotel

Weet iemand ook of er een bushalte is bij het hotel? Wij hebben n.l. vliegticket en hotel apart geboekt, dus wij moet zelf vervoer regelen. Nu dachten wij de bus te nemen, maar komt hij wel tot het hotel? Wij zijn met 9 personen, dus taxi word waarschijnlijk te duur want dan moeten wij 3 of 4 taxi nemen met al de koffers erbij. Misschien iemand een ander idee? Trein heb ik ook al gekeken, maar dan moet je alsnog met taxi of bus. Groeten Joke

Jelle van Dongen, 29-06-2015

door Benalmadena ligt een drukke boulevardweg, daar stoppen om de 10 minuten bussen van en naar malaga

We hebben een aantal aanbieders voor Bali Medplaya voor je op een rij gezet:

Beachcheck
    Beachcheck