Hotel Bali Medplaya

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Redelijk: ligging perfect, eten minder

Lize
11-9-2017

Voor de ligging is dit hotel perfect: leuke winkeltjes, restaurantjes, strand en haven op loopafstand. Zwembaden ook prima, soms wat vol maar in hoogseizoen logisch.

Het eten was echter echt niet okee. Ontbijt was nog redelijk, diner ronduit slecht. Te weinig keus en goed opletten of alles gaar is. Ook de kopjes regelmatig met lippenstift oid en dus totaal niet schoon.

Kamer zat echt verkeerd: elke avond Engelsen die ontzettend graag wilden laten weten dat ze er zijn: zingen, dansen, gillen, schreeuwen, ruzie maken of hard praten: wij lagen elk geval elke avond tussen 22 uur en 1 uur ervan wakker.

Ons advies; prima hotel, maar ga lekker in de omgeving eten. Genoeg keus en echt de prijzen zijn zeer vriendelijk (vooral iets weg van de boulevard).

Net terug van een heerlijke vakantie

Fam Donkervoort
18-8-2017

Hotel Bali was een erg leuk hotel waar heel veel mensen zijn maar je elkaar niet in de weg zit. Via de stijle berg naar beneden sta je binnen 5 min op het strand en op de leuke winkel boulevard. Als je links blijft lopen ben je binnen 10 min bij de haven waar ook nog een leuk winkel gebied te vinden is. Aangezien wij met jonge kinderen waren hebben we veel strand en zwembad gezien. Er was ook leuke animatie aanwezig bij het hotel. Het eten is behalve in de ochtend zeer gevarieerd. S'avonds waren er mexicaanse, Engelse en Spaanse avonden met genoeg keuze voor iedereen. Al met prijs kwaliteit een top vaak tie gehad. Onze kamer bevond zich in balie 2 s'avonds hadden we geen last van herrie en keken we uit op het zwembad en de zee.

goed 3 xxx hotel

B&S
10-8-2017

prijs /kwaliteit was dit een goed hotel, steile helling van strand naar hotel, elke avond ander thema ivm eten, deuren ligweide zwembad pas open om 09.00u dus niet héél vroeg je handdoek moeten gaan leggen, iedereen aanschuiven op rij bij de deur. jammer dat zwembad maar om 10.30 open gaat, is wat verouderd hotel maar is proper. zwembad begint direct bij 1.5m en gaat dieper , iedereen bleef zowat op de trappen zitten of in de eerste meters staan om wat afkoeling te hebben... kon wel in de 2 mooie kinderbadjes..vriendelijk personeel !!

Géén aanrader

Franka
10-8-2017

Na het gebrekkig en afgeraffelde verhaal van de man achter de receptie kwamen we terecht in een verschrikkelijke kamer. Oud, muf, héél gehorig en uitzicht op het kinderzwembad van het naastgelegen hotel. Kers op de taart was voor ons de muis die door de gang rende. Gevraagd voor een andere kamer. Wat een wereld van verschil en een prachtig uitzicht op de zee. Het eten is kort samengevat: vet en smakeloos. Alles is gericht op de Engelse en kinderen. Je moet hier in ieder geval niet komen om van de rust te genieten. Je staat in de ochtend in de rij om naar het zwembad te mogen. Daar hebben wij voor gepast en zijn iedere keer naar de zee gegaan. Daar was overigens genoeg rust en ontspanning te vinden, heerlijk! Ook sta je iedere avond in de rij om drinken te bestellen. Vervolgens wordt je geholpen door een stel chagrijnige mensen achter de bar. Je moet steeds zelf je glazen retourneren bij de bar. Wij gaan hier in ieder geval nooit meer terug en raden dit hotel dan ook zeker niet aan!

Redelijk hotel

Mark
14-7-2017

Hotel is niet ver van het strand maar ligt op een sterk hellende weg, voor mensen die slecht ter been zijn een bijna onmogelijke opgave om dit dagelijks te doen. Zelf gelukkig geen problemen mee maar er waren toch ook wat mensen in een rolstoel en erg oude mensen in dit hotel aanwezig en daar is de locatie in mijn ogen echt niet geschikt voor. Hotel is redelijk schoon, het eten op sommige dagen prima maar toch ook wel wat mindere dagen meegemaakt. Veel Engelsen en Spanjaarden in dit hotel wat volgens mij prima samen ging maar wij hebben daar weinig zicht op gehad aangezien we overdag op het strand waren en 's avonds in de jachthaven vertoefden.

Gewoontjes

Wilma
30-5-2017

Weer was goed, het eten was redelijk maar wel smakelijk. Vriendelijk personeel.

Over het algemeen waren er heel veel Engelsen. Daarvan was een groot gedeelte nogal luidruchtig vooral op de gangen. Ook de kamers zijn zeer gehorig.

Ook is er geen Nederlandse TV. wel Pools, Frans ,Duits ,Russich, Engels en Spaans.

Ik vind dat dit wel aanwezig moet zijn, er komen toch ook Nederlanders?

Wel een groot compliment , mocht er wat stuk zijn dat is het zo gemaakt.

Om bij het hotel te komen moet je eerst een helling op, wat voor veel mensen een moeilijke opgave is.

Een groot voordeel : de bushalte is vlakbij.

Goed hotel,

Familie schapendonk
30-10-2016

Mooi en net hotel, prima kamers het eten was er goed, en elke dag veel animatie,vriendelijk personeel.prima prijs -kwaliteit verhouding

Top!

Els
7-6-2016

Onbegrijpelijk dat mensen zeggen dat het slecht is en onvriendelijk personeel. Geweldig vriendelijk personeel en het hotel is gewoon super goed als je kijkt naar prijs kwaliteit. Eten - Geweldig goed !

Slecht

DP
6-6-2016

Verouderde kamers, slecht eten en onvriendelijk personeel.

Leuk voor een mannenweekend weg maar zeer zeker niet voor Nederlandse gezinnen met kleine kinderen of voor mindervalide personen door onpraktische ligging en onbeschofte Engelsen.

Geweldige vakantie!

Lidy
3-8-2015

Hotel Bali bestaat uit 3 verschillende gebouwen. Wij hadden een hotelkamer in Bali 1, heel schoon en met zeezicht. Eten is inderdaad erg gericht op de engelse en spaanse gasten. Het eten viel bij ons in de smaak.

Ontzettend vriendelijk personeel. Zowel bij Bali 1 als bij Bali 2 een kinder en een dieper bad. Er was constant toezicht bij de zwembaden. Ook het zwembad en de omliggende terrassen met ligbedden waren erg schoon. Voor de kinderen maakte het barpersoneel speciale non-alcoholische cocktails klaar, deze vielen erg in de smaak.

Vlakbij hotel Bali is een bushalte, waardoor het makkelijk is om naar Malaga,Torremolinos en andere plaatsen te gaan. Bus is er erg goedkoop. Enigste nadeel is, dat Hotel Bali aan een steile weg ligt, niet makkelijk te bereiken voor mensen die slecht ter been zijn of met hele kleine kinderen.

Wij hebben er in ieder geval een top-vakantie gehad. Voor herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Bali Medplaya voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bali Medplaya in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bali Medplaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bali Medplaya scoort een 7.39 uit 10 op basis van 52 reviews.