Hotel Bali Medplaya

Contact

45 reviews over Hotel Bali Medplaya in het Nederlands

• 6K nk15-07-2019

Eenmalig

Het hotel is erg gehorig. Veel mensen uit Engeland die erg luidruchtig waren (ook snachts) wij waren het enige Nederlandse gezin. Eten was matig. De kamer was vies, tot 2 x aan toe extra laten schoonmaken. positieve is dat het erg kindvriendelijk is en de animatie en kinderdisco was top! De shows waren ook erg leuk!

6Ligging
    3Hygiëne

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2017
    6Lize11-09-2017

Redelijk: ligging perfect, eten minder

Voor de ligging is dit hotel perfect: leuke winkeltjes, restaurantjes, strand en haven op loopafstand. Zwembaden ook prima, soms wat vol maar in hoogseizoen logisch.

Het eten was echter echt niet okee. Ontbijt was nog redelijk, diner ronduit slecht. Te weinig keus en goed opletten of alles gaar is. Ook de kopjes regelmatig met lippenstift oid en dus totaal niet schoon.

Kamer zat echt verkeerd: elke avond Engelsen die ontzettend graag wilden laten weten dat ze er zijn: zingen, dansen, gillen, schreeuwen, ruzie maken of hard praten: wij lagen elk geval elke avond tussen 22 uur en 1 uur ervan wakker.

Ons advies; prima hotel, maar ga lekker in de omgeving eten. Genoeg keus en echt de prijzen zijn zeer vriendelijk (vooral iets weg van de boulevard).

6Kindvriendelijk
    6Hygiëne
    7Zwembad
    3Eten
    6Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    8Service

• 9Fam Donkervoort18-08-2017

Net terug van een heerlijke vakantie

Hotel Bali was een erg leuk hotel waar heel veel mensen zijn maar je elkaar niet in de weg zit. Via de stijle berg naar beneden sta je binnen 5 min op het strand en op de leuke winkel boulevard. Als je links blijft lopen ben je binnen 10 min bij de haven waar ook nog een leuk winkel gebied te vinden is. Aangezien wij met jonge kinderen waren hebben we veel strand en zwembad gezien. Er was ook leuke animatie aanwezig bij het hotel. Het eten is behalve in de ochtend zeer gevarieerd. S'avonds waren er mexicaanse, Engelse en Spaanse avonden met genoeg keuze voor iedereen. Al met prijs kwaliteit een top vaak tie gehad. Onze kamer bevond zich in balie 2 s'avonds hadden we geen last van herrie en keken we uit op het zwembad en de zee.

8Kindvriendelijk
    10Zwembad
    8Eten
    10Prijs/kwaliteit
    10Service

• 7B&S10-08-2017

goed 3 xxx hotel

prijs /kwaliteit was dit een goed hotel, steile helling van strand naar hotel, elke avond ander thema ivm eten, deuren ligweide zwembad pas open om 09.00u dus niet héél vroeg je handdoek moeten gaan leggen, iedereen aanschuiven op rij bij de deur. jammer dat zwembad maar om 10.30 open gaat, is wat verouderd hotel maar is proper. zwembad begint direct bij 1.5m en gaat dieper , iedereen bleef zowat op de trappen zitten of in de eerste meters staan om wat afkoeling te hebben... kon wel in de 2 mooie kinderbadjes..vriendelijk personeel !!

7Eten
    7Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    7Service

• 5Franka10-08-2017

Géén aanrader

Na het gebrekkig en afgeraffelde verhaal van de man achter de receptie kwamen we terecht in een verschrikkelijke kamer. Oud, muf, héél gehorig en uitzicht op het kinderzwembad van het naastgelegen hotel. Kers op de taart was voor ons de muis die door de gang rende. Gevraagd voor een andere kamer. Wat een wereld van verschil en een prachtig uitzicht op de zee. Het eten is kort samengevat: vet en smakeloos. Alles is gericht op de Engelse en kinderen. Je moet hier in ieder geval niet komen om van de rust te genieten. Je staat in de ochtend in de rij om naar het zwembad te mogen. Daar hebben wij voor gepast en zijn iedere keer naar de zee gegaan. Daar was overigens genoeg rust en ontspanning te vinden, heerlijk! Ook sta je iedere avond in de rij om drinken te bestellen. Vervolgens wordt je geholpen door een stel chagrijnige mensen achter de bar. Je moet steeds zelf je glazen retourneren bij de bar. Wij gaan hier in ieder geval nooit meer terug en raden dit hotel dan ook zeker niet aan!

8Kindvriendelijk
    5Hygiëne
    4Eten
    5Kamers
    4Prijs/kwaliteit
    4Service

• 6Mark14-07-2017

Redelijk hotel

Hotel is niet ver van het strand maar ligt op een sterk hellende weg, voor mensen die slecht ter been zijn een bijna onmogelijke opgave om dit dagelijks te doen. Zelf gelukkig geen problemen mee maar er waren toch ook wat mensen in een rolstoel en erg oude mensen in dit hotel aanwezig en daar is de locatie in mijn ogen echt niet geschikt voor. Hotel is redelijk schoon, het eten op sommige dagen prima maar toch ook wel wat mindere dagen meegemaakt. Veel Engelsen en Spanjaarden in dit hotel wat volgens mij prima samen ging maar wij hebben daar weinig zicht op gehad aangezien we overdag op het strand waren en 's avonds in de jachthaven vertoefden.

6Kindvriendelijk
    6Service
    6Ligging

• 7Wilma30-05-2017

Gewoontjes

Weer was goed, het eten was redelijk maar wel smakelijk. Vriendelijk personeel. Over het algemeen waren er heel veel Engelsen. Daarvan was een groot gedeelte nogal luidruchtig vooral op de gangen. Ook de kamers zijn zeer gehorig. Ook is er geen Nederlandse TV. wel Pools, Frans ,Duits ,Russich, Engels en Spaans. Ik vind dat dit wel aanwezig moet zijn, er komen toch ook Nederlanders? Wel een groot compliment , mocht er wat stuk zijn dat is het zo gemaakt. Om bij het hotel te komen moet je eerst een helling op, wat voor veel mensen een moeilijke opgave is. Een groot voordeel : de bushalte is vlakbij.

7Zwembad
    7Eten
    7Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    8Service

• 8Familie schapendonk30-10-2016

Goed hotel,

Mooi en net hotel, prima kamers het eten was er goed, en elke dag veel animatie,vriendelijk personeel.prima prijs -kwaliteit verhouding

9Kindvriendelijk
    9Ligging

Met oudere kinderen

• 9Els07-06-2016

Top!

Onbegrijpelijk dat mensen zeggen dat het slecht is en onvriendelijk personeel. Geweldig vriendelijk personeel en het hotel is gewoon super goed als je kijkt naar prijs kwaliteit. Eten - Geweldig goed !

10Kindvriendelijk
    10Zwembad
    10Eten
    10Prijs/kwaliteit
    10Service

Met vrienden

• 2DP06-06-2016

Slecht

Verouderde kamers, slecht eten en onvriendelijk personeel.

Leuk voor een mannenweekend weg maar zeer zeker niet voor Nederlandse gezinnen met kleine kinderen of voor mindervalide personen door onpraktische ligging en onbeschofte Engelsen.

2Kindvriendelijk
    2Eten
    2Kamers
    5Prijs/kwaliteit
    2Service
    2Ligging

1 tip over Hotel Bali Medplaya

• Hans, 19-11-2011

Als je hier naartoe gaat is het het zeker waard om uit te zoeken hoe hier met het OV te komen. De taxirit is zeer duur!! Het OV duurt in totaal 10 minuutjes langer maar in totaal ben je voor 1 persoon 3 euro kwijt van het vliegveld van Malaga. Neem trein C1 naar Fuengirola (leuk winkel plaatsje) en stap uit bij Arroyo de la Miel (erg leuk, toeristisch, wit plaatsje)

4 vragen over Hotel Bali Medplaya

• J van dijk, 31-05-2017

Internet

Is er WiFi in Hotel Medplaya Belnalmadena

Dank u.

• Vincent, 29-10-2015

wifi

ik lees nergens of er wifi is in het hotel kan iemand mij daarmee helpen? alvast bedankt!

• Joke, 22-11-2011

vervoer naar hotel

Weet iemand ook of er een bushalte is bij het hotel? Wij hebben n.l. vliegticket en hotel apart geboekt, dus wij moet zelf vervoer regelen. Nu dachten wij de bus te nemen, maar komt hij wel tot het hotel? Wij zijn met 9 personen, dus taxi word waarschijnlijk te duur want dan moeten wij 3 of 4 taxi nemen met al de koffers erbij. Misschien iemand een ander idee? Trein heb ik ook al gekeken, maar dan moet je alsnog met taxi of bus. Groeten Joke

Jelle van Dongen, 29-06-2015

door Benalmadena ligt een drukke boulevardweg, daar stoppen om de 10 minuten bussen van en naar malaga

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats