Appartement Arcosur Principe Spa

Appartement Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Arcosur Principe Spa voor je op een rij gezet:

26 reviews over Appartement Arcosur Principe Spa

• 7tweedames20-06-2008

Geen verkeerd appartement; max 2 volwassenen. Slapen op de slaapbank; dun matras, elke dag opmaken en tussen de kast en het bed is nog 10 cm over! Je zit tussen kast en muur. Over elkaar heen klimmen of via het balkon naar de andere kamer om naar de wc te gaan. Handdoekenservice bij zwembad is er niet. Te weinig parasols en kapot. Met de telefoon in het appartement kan je niet naar buiten bellen, dus neem je mobiel mee voor noodgevallen! Tv: alleen Spaanse zenders. Klein app. met veel keukenapparatuur. Tja, ik ga niet op vakantie om de was te doen. Lopen naar het centrum en de haven is toch een aardige wandeling en er is hoogteverschil. Je moet goed ter been zijn. Het strand is niet geschikt voor kinderen of ouderen. Het is snel diep. Om het zwembad staat een hek en kinderen mogen alleen bij het zwembad onder begeleiding. Tip; kies iets in de buurt van de haven!

• 9g.k.h.09-06-2008

Prachtig appartement. Het personeel allemaal zeer vriendeijk. Groot schoon zwembad, en klein kinderbad. Mooi ruim balkon.

Supermarkt dichtbij. Bus halte, en taxi standplaats, 3 min lopen. Voor oudere mensen wel makkelijkte weten,i.v.m. veel hellingen, en trappen, in Benalmadena.

• 9Ruud en Tineke09-05-2008

Nieuw appartementencomplex wat luxe aandoet. Mooie en netjes afgewerkte appartementen die tevens zijn voorzien van vaatwasser en wasmachine/droger. Luxe badkamer met massagedouche. Appartement voor 2 personen ruim genoeg, voor 4 personen in 1 appartement krap (wij hadden twee appartementen). Een jaar wachten om dit complex te boeken is niet nodig, op de winkel na is het gereed (opent zeer binnenkort). Vriendelijke en behulpzame mensen. Grote bedden in ruime slaapkamer waar ook een kluisje is. Wissel linnen gepland voor elke 4 dagen, maar dat wil wel eens een dagje langer duren. Mooi zwembad met gratis ligbedden. Verder is er een cafetaria en wellnesscenter. Ligging dicht bij drukke boulevard en strand. Oude centrum Arroyo de la Miel op ca 1 km. Puerta Marina ca 30 minuten slenteren.

• 7A van Deuveren13-04-2008

hagelnieuw complex is in nov 2007 geopend.Alles is nog niet goed op elkaar afgestemd.Het is nog niet helemaal klaar dus ik zou nog een jaartje wachten als advies.Het is een 4* complex,alleen is het jammer dat je maar 1keer in de week schoonmaak en schoon beddengoed en handdoeken krijgt.In 2009 zal het allemaal wel wat beter zijn denk ik. Mooi zwembad met klein kinderbad erbij en kunstgras er omheen.

• 7A van Deuveren13-04-2008

Nieuw complex, nov 2007 geopend maar nog niet klaar. 4* complex maar is maar 1keer in de week schoonmaak en schoon beddengoed. Denk als in 2009 alles klaar is dat het beter is. Alles is nieuw dus het loopt nog zeker niet soepel(personeel snapt het af en toe ook nog niet) Wel een mooi zwembad met kunstgras er omheen en een klein kinderbadje erbij. Wij waren de eerste Nederlanders in het complex. Al met al ligt de lokatie goed, 300meter van het strand en leuke boulevard. Ik zou nog wel een jaartje wachten om er heen te gaan.

2 tips over Appartement Arcosur Principe Spa

• wilma_pex, 23-05-2013

Koffiezetapparaat zoals we gewend zijn in Nederland is er niet. Zwembadzijde prefereren anders kijk je op zijkant andere appartementen. Binnenzwembad niet toegankelijk voor kinderen.

• Robendop, 17-07-2013

Vragen naar appartement 409 zeer groot!

0 vragen over Appartement Arcosur Principe Spa

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinTerras, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats