Appartement Arcosur Principe Spa

Appartement Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Arcosur Principe Spa voor je op een rij gezet:

26 reviews over Appartement Arcosur Principe Spa

• 9wilma_pex23-05-2013

Geweldig appartement

Ruime appartementen met voldoende ruimte en veel apparatuur in keuken. Zwembadwater in mei is nog behoorlijk koud.

• 9Robendop08-08-2011

Prachtig appartement!

Mooi appartementencomplex +/- 200m van het strand en diverse winkeltjes en restaurants. Appartement is zeer goed onderhouden met om de 3 dagen schone handdoeken en een schoonmaakbeurt ook de openbare ruimtes zoals zwembad en toilet beneden zijn kraakhelder, receptiepersoneel is vriendelijk en behulpzaam. Volgend jaar zeker terug!!

• 9Fam van der Hooft29-07-2011

Superappartement we gaan zeker terug!!

Mooi appartement van alle gemakken voorzien, mooi badkamer met luxe bad/douche, keuken met wasmachine/droger, magenetron,waterkoker, broodrooster en voldende servies en pannen. Het onderhoud is erg netjes met 3x in de week schoonmaak en nieuwe laken en handdoeken. De ligging is goed naar het strand +/- 200 meter en een hele grote supermarkt (mercadona) om de hoek onder het complex kun je elke ochtend vers brood en een nederlandse krant halen van dezelfde dag! ook voor uitstapjes ligt het erg centraal en de bushalte is om de hoek en erg goed!

• 7nvt16-05-2011

Mooie accommodatie

Wij zijn hier geweest in de meivakantie. Heel mooi ingerichte appartementen! Laminaatvloer, complete keuken met vaatwasser en wasmachine. Matrassen wat minder (spiraal). Het enige grote nadeel van deze accommodatie vonden wij het zwembadbeleid...tm mei alleen geopend in weekend vanaf 11.00 uur en er zit een badmeester die toezicht moet houden op het feit dat er geen speelgoed meegenomen wordt in het water....ons zoontje van 8 heeft zich behoorlijk verveeld zonder bal/luchtbed/waterpistool etc....het bleek een nieuwe wet te zijn (?!) waarbij in zwembaden geen plastic en of opblaasbaar speelgoed gebruikt mag worden..

• 4zandje11-05-2011

Niet geschikt voor kinderen

Het buitenzwembad is alleen geopend op vrijdag vanaf 11.00 uur, zaterdag en zondag. Van maandag t/m donderdag is het zwembad gesloten. Het binnenbad is van een bedrijf. Kosten 15 € per 4 uur. Je kan dan gebruik maken van het zwembad, fitness en sauna. Je moet wel ouder zijn dan 16. Het appartement is van alle gemakken voorzien, vaatwasser,wasmachine, waterkoker enz

• 9Pien04-08-2010

Super vakantie gehad.

Net terug van een weekje Arcosur is net van eigenaar veranderd. Wij hadden twee kamer appartement kinderen op de bed bank. Bedden waren prima!! Kinderbedje moesten daar nog huren voor 9 euro. BVN-TV. Liften erg traag en klein. Borg van Appartement moesten we ons credit-card nummer doorgeven bij vertrek krijg je dat briefje terug. Wasmachine+droger,vaatwasser blokjes voor de vaatwasser liggen klaar. Alles op loop afstand. Weinig Nederlanders veel spanjaarden prima. Genoeg ligbedjes en parasols helemaal geen hand doekje leggen gewoon normaal zoals het hoort. Badmeester bij het zwembad aanwezig gehele dag. Heerlijk gegeten bij het strand "Santa Ana". Kort om al deze beoordelingen kloppen super vakantie gehad!

• 8Leonie09-08-2009

Luxe appartement vlakbij zee en winkeltjes!

Wij waren hier met 2 volwassenen en 2 kinderen (6 en 1 jaar). Het appartement is voorzien van wasmachine en afwasmachine, erg comfortabel dus! Er was 1 slaapkamer met 2 persoonsbed en in de woonkamer een slaapbank, ook 2 persoons. Ideaal! Het comlex telt 11 verdiepingen en wij zaten op de 10'de (ook nog een hoekappartement) en we hadden hierdoor een schitterend uitzicht! Een nadeel is dat er maar 3 liften zijn, hierdoor moesten we soms lang wachten. Ook moet je 20 euro borg betalen voor afstandsbedieningen en 30 voor strijkijzer. Tijdens de schoonmaak van de kamer waren wij aanwezig, hierdoor werd er niet goed schoongemaakt. Het zwembad was voor ons goed genoeg. De oudste redde zich wel in het grote bad en met de kleine in het baby bad. Ook kon je hier heerlijk liggen tot een uur of 20.00. Het strand vlakbij, ook lekker!

2 tips over Appartement Arcosur Principe Spa

• wilma_pex, 23-05-2013

Koffiezetapparaat zoals we gewend zijn in Nederland is er niet. Zwembadzijde prefereren anders kijk je op zijkant andere appartementen. Binnenzwembad niet toegankelijk voor kinderen.

• Robendop, 17-07-2013

Vragen naar appartement 409 zeer groot!

0 vragen over Appartement Arcosur Principe Spa

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinTerras, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats