Appartement Arcosur Principe Spa

Appartement Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Arcosur Principe Spa voor je op een rij gezet:

26 reviews over Appartement Arcosur Principe Spa

• 9Ruud en Tineke09-05-2008

Nieuw appartementencomplex wat luxe aandoet. Mooie en netjes afgewerkte appartementen die tevens zijn voorzien van vaatwasser en wasmachine/droger. Luxe badkamer met massagedouche. Appartement voor 2 personen ruim genoeg, voor 4 personen in 1 appartement krap (wij hadden twee appartementen). Een jaar wachten om dit complex te boeken is niet nodig, op de winkel na is het gereed (opent zeer binnenkort). Vriendelijke en behulpzame mensen. Grote bedden in ruime slaapkamer waar ook een kluisje is. Wissel linnen gepland voor elke 4 dagen, maar dat wil wel eens een dagje langer duren. Mooi zwembad met gratis ligbedden. Verder is er een cafetaria en wellnesscenter. Ligging dicht bij drukke boulevard en strand. Oude centrum Arroyo de la Miel op ca 1 km. Puerta Marina ca 30 minuten slenteren.

• 7A van Deuveren13-04-2008

hagelnieuw complex is in nov 2007 geopend.Alles is nog niet goed op elkaar afgestemd.Het is nog niet helemaal klaar dus ik zou nog een jaartje wachten als advies.Het is een 4* complex,alleen is het jammer dat je maar 1keer in de week schoonmaak en schoon beddengoed en handdoeken krijgt.In 2009 zal het allemaal wel wat beter zijn denk ik. Mooi zwembad met klein kinderbad erbij en kunstgras er omheen.

• 7A van Deuveren13-04-2008

Nieuw complex, nov 2007 geopend maar nog niet klaar. 4* complex maar is maar 1keer in de week schoonmaak en schoon beddengoed. Denk als in 2009 alles klaar is dat het beter is. Alles is nieuw dus het loopt nog zeker niet soepel(personeel snapt het af en toe ook nog niet) Wel een mooi zwembad met kunstgras er omheen en een klein kinderbadje erbij. Wij waren de eerste Nederlanders in het complex. Al met al ligt de lokatie goed, 300meter van het strand en leuke boulevard. Ik zou nog wel een jaartje wachten om er heen te gaan.

2 tips over Appartement Arcosur Principe Spa

• wilma_pex, 23-05-2013

Koffiezetapparaat zoals we gewend zijn in Nederland is er niet. Zwembadzijde prefereren anders kijk je op zijkant andere appartementen. Binnenzwembad niet toegankelijk voor kinderen.

• Robendop, 17-07-2013

Vragen naar appartement 409 zeer groot!

0 vragen over Appartement Arcosur Principe Spa

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinTerras, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats