Appartement Arcosur Principe Spa

Appartement Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Arcosur Principe Spa voor je op een rij gezet:

26 reviews over Appartement Arcosur Principe Spa

• 8Linda11-06-2011

Super plek!

Heerlijk appartement van ( Pierre en Vanances ). Ligt dichtbij het stand. De haven van Benalmadena wat ik persoonlijk het gezelligste deel vindt, is wel een eindje lopen. Appartement is van alle gemakken voorzien, zoals degene hiervoor me ook al beschrijft. Bij ons was echter wel een koffiezetapparaat aanwezig. Het zwembad is inmiddels ook iedere dag geopend. Er is altijd een badmeester aanwezig. Ik en mijn vriend hebben het er heerlijk gehad, voor mensen met kinderen die vermaakt willen worden is het minder geschikt, er is geen animatie of iets dergelijks.

• 9Joep04-06-2011

goed adres

appartement geboekt via internet van particulier. Het ligt in een groter complex . Alles is in het appartement aanwezig( behalve koffiezetter) magnetron-oven, vaatwasser, wasmachine, grote koelkast met diepvriesvak. Airco die geheel geluidsarm is. Bedden vond ik te zacht( maar dat is erg persoonlijk). BVN zender en ruim balkon. Er is een 24 uurs receptie in hetgebouw. Bakker en grote supermarkt op kleine loopafstand. Het ligt 500 meter van boulevard en strand. Een plek om terug te keren.

• 10Jansen01-10-2009

Geweldig complex heerlijke vakantie

Complex is pas in 2008 in gebruik en dat is ook wel te zien.Splinter nieuwe keuken voorzien van alle gemakken (vaatwasser, koelkast, diepvries, wasmachine en magnetron) en badkamer (ligbad met douche voorzien van douchekabine (geen gordijn) met diverse sproeikoppen). Goede harde bedden, 1x 2 persoonsbed bestaande uit 2 bedden van ieder 120cm breed. Voor 4 personen is het appartement toch te klein. Zelf koken is perfect bakker en supermarkt om de hoek. Strand dichtbij (einde straat) maar het zwembad is ook erg goed en genoeg ligbedjes. Het zwemwater werd elke dag gecontroleerd. Wij zaten (op advies van iemand op zoover) op de 10 etage met uitzicht op zee. (zwembadkant) Echt prachtig.

• 10M. Dirksen30-09-2009

schitterend uitzicht

Prachtig appartement, met voldoede ruimte en uitzicht op zee. Was moeilijk te vinden. Ligt net achter de boulevard. Prima receptie. Parkeer gelegenheid was wat weinig. Op loopafstand van de boulevard en de zee. Benalmadena had veel leegstand en weinig toeristen.

• 9van Moll21-06-2009

geweldig appartementencomplex stijlvol en modern

Ons verblijf in Arcosur Principe was super, heerlijk appartement voorzien van werkelijk alle gemakken (wasmachine,afwasmachine,oven-magnetron e.d) ruimte genoeg voor 2 (ev.klein kind erbij) +/- 55m2.Afstand naar de zee is 500 mtr. Indien mogelijk vragen om zeezicht en hoger dan de zevende verdieping. Helemaal geweldig is als je de hoekappartementen krijgt vooral no 816. De oppervlakte van de balkons zijn ongeveer 14m2 maar dat appartement heeft wel 60m2(voor de zonaanbidders onder ons) Supermarkten op loopafstand. Ligbedden aan het strand liggen perfect ( 8 euro voor 2). Wij zijn iedere dag aan de zee geweest, het enige minpuntje is nl het te kleine zwembad. Eettentjes langs het strand zijn een aanrader, vooral de typisch spaanse!! De sardientjes op de bbq ( zeker doen). Tip: taxi naar Torremolinos ongeveer 12 euro en als je even heerlijk hollands wilt eten ga dan naar La Plazita, zit op een romantisch binnenpleintje.

• 8Ruud en Fieneke Valk09-11-2008

Een Topper voor een redelijke luxe vakantie

Van 25 Okt t/m 5 nov.2008 zijn wij in dit appt. geweest Het is een prima appartementencomplex met een goede service en zeer behulpzame medewerkers. De appt zijn niet echt groot maar wel zeer comfortabel met een gezellige zithoek, uitstekende bedden en een luxe keuken,alleen de badkamer was wat aan de kleine kant.Het balkon was ruim en op de hogere etages had je een prima uitzicht over zee en de bergen.Arcosur is voor ons zeker een plek om nog eens naar toe te gaan.

• 7linda27-10-2008

goed appartement

In oktober (2 volwassen pers) 20 dagen van dit appartement gebruik gemaakt. Volledig uitgerust, met wasmachine/droger en vaatwasser. Ruime keuken en grote koelkast. Werkkast met strijkplank en bout Badkamer met massage douche. Flatscreen t.v met BVN Bedjes met afgeschermd zwembad. In het hoogzeisoen waarschijnlijk niet voldoende bedjes. Schoonmaak en wisseling handdoeken is soms 2x in de week en zeker geen vaste dagen. Tevens spa aanwezig waar je apart voor moet betalen. Supermarkt en bakker op 10 min lopen. Als je niet in het drukke centrum wil zitten, maar wel een mooi en volledig uitgerust apartement wil, dan is dit een aanrader.

• 9domingo belgie24-08-2008

toffe vakantie!

wij zijn zeer tevreden over ons luxe appartement!2tv s,haardroger,vaatwasser,strijkyzer,wasmachine/droogkast.na 4 dagen was er wissel van lakens en handdoeken.in benalmadena is er veel te bezichtigen en vooral de visrestaurantjes zijn heel gezellig!de haven is zeer mooi maar wel wat drukker.wij gaan volgend jaar zeker terug!!

• 9Maria27-07-2008

Prima accommodatie

Wij zijn begin juli een week in Arcosur geweest en het is een prachtige accommodatie, zeker als je de hotels in omgeving goed bekijkt. Handdoekwissel gebeurt nauwelijks, maar je zit dan ook niet in een hotel. Qua ligging: het is dicht bij het strand, maar ligt eigenlijk te ver van het haventje waar het pas echt gezellig is. Verder een aanrader!

• 8Suzanne10-07-2008

Net terug van 2 weken vakantie in deze accomodatie. We hebben het erg naar ons zin gehad in deze omgeving en dit appartement.Luxe appartement met groot bed, luxe keuken met wasmachine en vaatwasser, twee tv's (met o.a. bvn op tv in de slaapkamer), 2 airco's en ruim balkon. Strijkijzer en strijkplank zijn aanwezig.Wissel van de handdoeken e.d. kun je het beste bevorderen door op tijd (voor tienen) het kaartje aan de deur te hangen.Strand is op ongeveer 200-300 meter afstand en op de weg er naartoe kom je langs een supersol supermarkt. De afgelopen twee weken waren er steeds voldoende ligbedden aan het strand (8,-)en vonden wij het niet druk. Gibraltar bezoeken met de rots waar de "wilde" aapjes te zien zijn is een aanrader. Gibraltar om te shoppen niet doen, weinig variatie aan winkels en niet echt tax free. Marbella en Malaga zijn leuk om te bezoeken.

2 tips over Appartement Arcosur Principe Spa

• wilma_pex, 23-05-2013

Koffiezetapparaat zoals we gewend zijn in Nederland is er niet. Zwembadzijde prefereren anders kijk je op zijkant andere appartementen. Binnenzwembad niet toegankelijk voor kinderen.

• Robendop, 17-07-2013

Vragen naar appartement 409 zeer groot!

0 vragen over Appartement Arcosur Principe Spa

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinTerras, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats