Vakantiehuis Casa Andalucia

48 reviews over Vakantiehuis Casa Andalucia in het Nederlands

een heerlijke onbezorgde vakantie

Janneke
24-6-2018

gastvrij, attent, behulpzaam. heerlijk appartement

mooie ligging, wel auto noodzakelijk

Super leuk, fantastisch, rustig en warm verblijf

Vincent en Marjo
14-6-2018

Fantastisch complex met een fraai uitzicht naar de zee. Je moet een klein stukje omhoog rijden of lopen vanuit de kust om de appartementen te bereiken, maar dan ben je in hele rustige ambiance met een mooi terras met zwembad. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en willen alles voor je doen. Fijn ontbijt en een mooie nette kamer. Wil je er op uit, dan is er heel veel te doen in de omgeving. De eigenaren regelen een auto voor je en deze wordt gebracht naar het complex.

Zee en zon zonder zorgen

Paul Hager
12-6-2018

“The second time around is so much better than the first time”, zong ooit de Amerikaans soulband Shalamar. En het is waar: ons tweede bezoek aan Casa Andalucia (dit keer met kinderen) lijkt nóg leuker dan het eerste verblijf vorig jaar.

In de horeca is het geen ongebruikelijk verschijnsel dat een etablissement na verloop van tijd geen kans meer ziet om blijvend te voldoen aan de hoge eisen die het zichzelf in het begin stelde. Want aan de top komen is één ding, er blijven is nog veel moeilijker! Maar onze gastvrouw en -heer Jet en Roland weten schijnbaar makkelijk hun hoge niveau van klantvriendelijkheid en service waar te maken. Schijnbaar, want succes komt natuurlijk niet vanzelf. Zeker niet als je doelgroep bestaat uit onder anderen mensen met een zorgvraag en hun begeleiders. Dan moet die zorg echt vanuit je hart komen en dat is bij Jet en Roland overduidelijk het geval.

Zon en zee zonder zorgen? Casa Andalucia.

Ik kan geen negatieve punten bedenken. Het is er heerlijk genieten! Zon, zee, boulevard, alles Binnen handbereik. Zeer gastvrij en als je zorg of hulp nodig hebt staan ze voor 100% voor je klaar!

ontspannen

J van der Donk.
24-4-2018

Wij werden opgehaald bij het vliegveld, wat heerlijk was dat. Het appartement is praktisch ingericht. Het geeft een huiselijk gevoel en de bedden slapen heerlijk! Jet en Roland weten veel van de omgeving en geven dan ook goede tips om de dag goed te besteden. Er zijn veel heerlijke restaurants waar je met uitzicht op de zee super kan eten. Een vakantie bij Casa Andalucia werkt heel ontspannend, mede door de zon , de ligbedden en het zwembad.

Het was een geweldige ervaring!

Joop en Nellie Poels-Stoffels
11-4-2018

Wij hebben het gekozen om dat we op leeftijd zijn en we vooral iets wilden hebben wat ons een veilig gevoel gaf! En dat is zo. Verder heeft Andalucia de meeste zon uren van heel Spanje! Jet is een schat en samen runnen ze een fijn vakantie verblijf! De ligging is wel geweldig (mooi) maar als je nog kunt lopen is het een beetje hoog!

Fantastisch gastvrij onthaal en verblijf

Joannie
21-10-2017

Casa Andalucia is een zeer goede uitvalsbasis voor bezoeken aan omliggende steden én een plek om heerlijk te relaxen. Prachtig appartement met goede voorzieningen, terras met verschillende zitgelegenheden, goed zwembad met relaxstoelen en uitzicht op zee. Zeer gastvrij onthaal, het ontbijt is heerlijk (verse broodjes, beleg, fruit, etc.). Kortom, Casa Andalucia heeft alles in huis voor een heerlijke vakantie. Zonder meer een aanrader!

Fantastisch, je moet het zelf ervaren!

Caroline
16-10-2017

Het is een heerlijk adres. Goede uitvalsbasis voor tripjes naar oa Nerja, Malaga en Marbella. Maar ook om lekker te relaxen aan het zwembad met een boekje.

Ontvangst is zeer gastvrij. Schoon appartement goede sanitaire voorzieningen. Mooi uitzicht richting zee. Goed verzorgd ontbijt met iedere dag vers fruit.

Alleen maar geweldig en genieten.

Wendy en Veronique
29-9-2017

Heerlijke bedden, goed werkende douche met fatsoenlijke straal. Super schoon appartement met heerlijk ruikende handdoeken. Gastvrije, behulpzame en hele vriendelijke eigenaars die je tips geven over de omgeving. Wij hadden het ontbijt erbij geboekt ter plaatse. Dit was heerlijk! Verse broodjes, eitje, vers geperste jus d'orange, etc werd iedere ochtend in een leuke mand gebracht. Aan ieder klein detail is gedacht.

Geen minpunt kunnen ontdekken.

Genieten met een hoofdletter!

Susanne
1-9-2017

Inmiddels voor mij een derde bezoek en zeker niet de laatste keer. Zeer aangename stek met erg fijne en gezellige gastheer en gastvrouw. Appartement zeer schoon en goed uitgerust.

Zeer centraal gelegen om ook leuke uitstapjes te maken en het strand is op loopafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Andalucia in Benajarafe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Andalucia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Andalucia scoort een 9.71 uit 10 op basis van 48 reviews.