We hebben een aantal aanbieders voor Benajarafe voor je op een rij gezet:

Reviews over Benajarafe

Klein maar fijn.

Paul Hager
    29-6-2017

Pittoresk. Dat is het juiste woord voor dit kleine vissersdorpje 25 km ten oosten van Malaga. Behalve dan in het weekend, wanneer de Spanjaarden uit de grote stad het fraaie zandstrand domineren, vaak met aanhanger en complete huisraad. Door de week is Benajarafe uitermate rustig. Het is dan ook geen oord waar een op feesten beluste tiener zich lang zou kunnen vermaken. Voor de liefhebber van de Spaanse keuken is er voldoende vertier. Wij aten o.a. in El Pollo (eten: 8, bediening: 7), het sympathieke, kleine bar/restaurantje La Bodeguita (eten 8:, bediening: 10) en Loungebar Malaysian Beach (tot 02.00 uur 's avonds geopend, eten: 9, bediening: 7). Een uitgesproken afrader is het pretentieuze El Balandro (eten: 7, bediening: 3). De goed aangeschreven en in vis gespecialiseerde chiringuito (strandtent) 'Pedro' hebben we helaas niet kunnen uitproberen vanwege de merkwaardige openingstijden (alleen in de middag, ergens tussen 13 en 17 uur). Voor wie zelf wil koken: er zijn 2 supermarkten.

Gereisd Met partner in juni 2017

Mooi zandstrand, ook rolstoelgeschikt

Roland62
    16-5-2015

Dorp ligt op 25 kilometer van Malaga tussen Rincon de la Victoria en Torre del Mar. Prachtig zandstrand met genoeg restaurantjes ed. Bus gaat vanaf de boulevard naar alle richtingen. Zoek je echt het uitgaansleven dan is niet de geschikte plaats. Rust en privacy en genieten van de omgeving. Weinig hoogbouw!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

Benajarafe en omgeving

Roland62
    13-4-2015

Benajarafe is van oudsher een karakteristiek vissersdorp. Het heeft geen hoge flats zoals aan de westkant van Malaga (in Toremolinos, Marbella etc). Het heeft een mooie boulevard met genoeg goede restaurants en bars. Winkels en pinautomaat aanwezig. Voor meer toeristische plaatsen en uitgaansleven ga je naar Torre del Mar, Rincon de la Victoria, Torrox, Nerja en natuurlijk Malaga. Maar alle bezienswaardigheden liggen in de buurt. Natuur, golfen, cultuur, steden (Granada, Ronda, Frigiliana, Gibraltar, Marbella). Het strand van Benajarafe is een van de weinigen aan de kust dat rolstoelgeschikt is. Strand is superschoon. De omgeving is schitterend, het achterland is de Axarquia, een prachtig natuurgebied. De mensen zijn hier zeer aardig en de prijzen zijn laag. Je hebt hier dus je privacy en rust maar vanuit Benajarafe kun je alles opzoeken als je dat wilt. De bus stopt aan de boulevard en rijdt naar alle richtingen voor een habbekrats.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer rustig dorpje

Maureen Matser
    14-9-2014

Benajarafe is een heel rustig dorpje met mooie stranden en goede faciliteiten voor minder validen. Buiten een paar restaurantjes een bakker en supermarkt heeft Benajarafe verder geen boulevard of winkeltjes. Daarvoor moet je in het naastgelegen Torre del Mar zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Benajarafe scoort een 8,3 uit 10, op basis van 12 reviews