Reviews over Benajarafe

Onbezorgd, ontspannen, genieten. Aanrader!

Marieke Oosterhof,
    8-10-2018

Wij hebben een fantastische week gehad! Prachtige locatie, mooi en zeer schoon appartement. Het zag er in het echt nog mooier als op de foto! Mooi uitzicht naar de zee. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Complimenten voor de gastvrijheid van de eigenaren het was in 1 woord geweldig!

Heerlijk ontspannen, ècht vakantiegevoel!

Frank en Simone,
    7-10-2018

Dit is echt een heerlijk appartement en verblijfsplaats: echt een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar zon, zee, strand en ontspanning met een uitstapje naar een stad hier en daar. Een huis met maar enkele appartementen, een vriendelijke gastvrouw en -heer, schoon, veel ruimte in je (2-persoons)appartement, veel rust in de omgeving, een heerlijk zwembad en terras om met prachtig uitzicht te ontbijten. Faciliteiten op de boulevard (strandtentjes, supermarkt, bakkertje) op loopafstand. Wij hebben hier heerlijk genoten en raden Andalucia Alles Verzorgd zeker aan voor een heerlijk vakantieverblijf!

een heerlijke onbezorgde vakantie

Janneke,
    24-6-2018

gastvrij, attent, behulpzaam. heerlijk appartement

mooie ligging, wel auto noodzakelijk

Super leuk, fantastisch, rustig en warm verblijf

Vincent en Marjo,
    14-6-2018

Fantastisch complex met een fraai uitzicht naar de zee. Je moet een klein stukje omhoog rijden of lopen vanuit de kust om de appartementen te bereiken, maar dan ben je in hele rustige ambiance met een mooi terras met zwembad. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en willen alles voor je doen. Fijn ontbijt en een mooie nette kamer. Wil je er op uit, dan is er heel veel te doen in de omgeving. De eigenaren regelen een auto voor je en deze wordt gebracht naar het complex.

Zee en zon zonder zorgen

Paul Hager,
    12-6-2018

“The second time around is so much better than the first time”, zong ooit de Amerikaans soulband Shalamar. En het is waar: ons tweede bezoek aan Casa Andalucia (dit keer met kinderen) lijkt nóg leuker dan het eerste verblijf vorig jaar.

In de horeca is het geen ongebruikelijk verschijnsel dat een etablissement na verloop van tijd geen kans meer ziet om blijvend te voldoen aan de hoge eisen die het zichzelf in het begin stelde. Want aan de top komen is één ding, er blijven is nog veel moeilijker! Maar onze gastvrouw en -heer Jet en Roland weten schijnbaar makkelijk hun hoge niveau van klantvriendelijkheid en service waar te maken. Schijnbaar, want succes komt natuurlijk niet vanzelf. Zeker niet als je doelgroep bestaat uit onder anderen mensen met een zorgvraag en hun begeleiders. Dan moet die zorg echt vanuit je hart komen en dat is bij Jet en Roland overduidelijk het geval.

Zon en zee zonder zorgen? Casa Andalucia.

Benajarafe scoort een 8,1 uit 10, op basis van 12 reviews