Reviews over Benajarafe

Klein maar fijn.

Paul Hager
    29-6-2017
    Pittoresk. Dat is het juiste woord voor dit kleine vissersdorpje 25 km ten oosten van Malaga. Behalve dan in het weekend, wanneer de Spanjaarden uit de grote stad het fraaie zandstrand domineren, vaak met aanhanger en complete huisraad. Door de week is Benajarafe uitermate rustig. Het is dan ook geen oord waar een op feesten beluste tiener zich lang zou kunnen vermaken. Voor de liefhebber van de Spaanse keuken is er voldoende vertier. Wij aten o.a. in El Pollo (eten: 8, bediening: 7), het sympathieke, kleine bar/restaurantje La Bodeguita (eten 8:, bediening: 10) en Loungebar Malaysian Beach (tot 02.00 uur 's avonds geopend, eten: 9, bediening: 7). Een uitgesproken afrader is het pretentieuze El Balandro (eten: 7, bediening: 3). De goed aangeschreven en in vis gespecialiseerde chiringuito (strandtent) 'Pedro' hebben we helaas niet kunnen uitproberen vanwege de merkwaardige openingstijden (alleen in de middag, ergens tussen 13 en 17 uur). Voor wie zelf wil koken: er zijn 2 supermarkten.

Heerlijk !

Jan en Leni Grootscholten
    29-3-2017
    Heerlijk rustig dorpje. Leuke restaurantjes aan het strand. Kiezel en zandstrand.

gezellig

Peter van Tent
    13-10-2015
    groot strand met leuke eetgelegenheden

mooi strand

charles en rieneke Hermus
    24-9-2015
    heerlijke broodjes bij de bakker aan het strand

Fantastische plek en leuke omgeving

Vincent
    13-7-2015
    Mooie rustige omgeving met fraaie stranden en leuke strandtentjes. Leuke dorpjes en steden in de omgeving.
Benajarafe scoort een 8,5 uit 10, op basis van 12 reviews