Appartement Colina del Paraiso by CheckIN

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°16°
Appartement Colina del Paraiso by CheckIN
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Colina del Paraiso by CheckIN voor je op een rij gezet:

9 tips over Appartement Colina del Paraiso by CheckIN

Iris, 26-8-2017
Voor 10 euro borg per handdoek kun je perfecte handdoeken voor zwembad/strand bij de receptie halen.
LudoNieste, 28-9-2015

Auto is een must.

Colina is een prima uitvalsbasis naar andere plaatsen zoals Benahavis, Marbella, San Pedro de Alcantara, Estepona, Casares, Puerto Banis, etc.

Luchthaven Malaga ongeveer een uur rijden.

Lidl of Mercadona op 10 minuten rijden.

Hans , 28-7-2015
Een auto is noodzakelijk want het ressort ligt op twee kilometer van het strand en in de omgeving heeft veel te bieden. Estepona met mooie stranden en natuurlijk Ronda.

Guus kolk, 28-6-2015
De wifi was wel instabiel, vorig jaar beter. Daarintegen was de TV ontvangst dit jaar zeer goed. Alle buitenlandse zenders goed terwijl het in 2014 alleen engelse en spaanse zenders waren.
Henk, 9-5-2015
Ronda, oude kern van Marbella, San Pedro de Alcantara (strand en boulevard), Benahavis voor de restaurants.
Marco Schoenmakers, 12-10-2014
Ten alle tijden 'n Auto huren, anders kom je nergens. En kijk wat ze bij de receptie voor producten hebben, zodat je niet aan het eind van je vakantie veel weg moet gooien!

Christiaan, 26-10-2013
Mabella is een heerlijk stadje met parken, speeltuinen en met een mooie kindvriendelijke boulevard (oude centrum!)
frank, 13-5-2013
Marbella, zowel de oude stad als de haven puorto banus zijn aanraders. Let op de siesta.
Netty, 19-10-2011
Een dagje uit naar de haven van Puerto Banus waar je heerlijk kunt eten in de vele restaurantjes die er zijn. Of je dagje naar Puro Beach met zwembad, strand en winkeltjes in Laguna Village in Estepona.

Onze bezoekers bekeken ook: