Appartement Colina del Paraiso by CheckIN

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Benahavís

7.6Goed

• 8.4Inrichting
  • 9.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Colina del Paraiso by CheckIN voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

In het Spaanse Andalusië ligt Apartamentos Colina del Paraiso by Checkin Hoteles. Bij het complex vind je onder andere drie zwembaden, een restaurant, fitness en tennisbanen. Het complex ligt rustig maar daardoor ook enigszins afgelegen, je hebt dus wel een auto nodig. Leuke plaatsen in de omgeving zijn Estepona en San Pedro.

87 reviews over Appartement Colina del Paraiso by CheckIN

• 2019
    8A.M.Korteweg27-10-2019

Prima

Rustig , prima accomodatie, auto wel een must, leuke dorpen landinwaarts,

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Cor29-09-2019

Zeker doen, maar let wel op.

De accommodatie ziet er erg goed uit, maar een auto is zeker een aanrader. Er is niets op loop afstand. Het diner in het restaurant is er erg goed, maar ontbijt raden wij sterk af (beschimmeld brood). Personeel zeer aardig, vriendelijk en behulpzaam. Er was tijdens ons verblijf wel een vliegen probleem, jammer. De wifi is niet top, maar werkte wel redelijk.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Maaike24-08-2019

Aanrader

Schoon en heel ruim appartement met prachtig uitzicht richting de zee. Fijne zwembaden niet de grootste maar prima te doen. Wat ook heel fijn is geen handdoekje leggen altijd een plekje . Het restaurant is zeker een aanrader lekker eten voor een goede prijs met weer dat mooie uitzicht. Het ligt in een rustige wijk wat een prima uitvalsbasis is voor leuke uitstapjes naar bv Gibraltar (doe de dolfijnen excursie ) Het dakterras met de jacuzzi viel erg in de smaak vooral bij de kinderen. We hebben een vakantie gehad om nooit meer te vergeten echt een aanrader !!!!

• 7Renee24-08-2019

Geweldige ruime appartementen

Prima en ruime appartementen. Elke slaapkamer heeft zijn eigen badkamer. De keuken is groot en voorzien van een wasmachine en een vaatwasser. Kortom alle luxe is aanwezig. Het enige nadeel is dat de zwembaden veel te klein zijn voor het aantal mensen. Het zwembad hebben we daarom zoveel mogelijk gemeden. Een auto heb je wel nodig. De jacuzzi was wel heel oud en er zaten niet veel bubbels meer in.

• 8Anoniem19-08-2019

Goed.

Prachtig apartement, goed schoon, jacuzzi op het dak was lekker cool (moet ook wel met die hitte) ieder niveau had een zwembad maar de zwembaden waren als nog te klein voor de hoeveelheid mensen in het hoogseizoen. Boven al was het restaurant uitstekend! Hebben daar meerdere malen gegeten

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7Rob18-08-2019

Mooie accommodatie, maar minder goed schoongemaakt

We hadden een 4 kamerappartement aan de rand van het complex met een mooi uitzicht richting zee. Qua grootte en ligging is het appartement zeker de moeite waard. We hebben door de ligging weinig geluidsoverlast gehad. Wel erg veel last gehad van de airco unit bij ons op het balkon. Deze sloeg elk uur ongeveer 5x aan. Bij aankomst was het appartement niet goed schoon. De “schoonmaak” bij een verblijf van 8 dagen of langer, bestaat uit het verschonen van handdoeken en bedlinnen. Voorzieningen om zelf goed schoon te maken zijn er, afgezien van een kale bezem en een gebruikte mop, niet. Er zien 3 zwembaden bij het complex waar meestal wel voldoende bedjes zijn. De zwembaden worden met de minste inspanning schoongemaakt. Het complex heeft een goed restaurant, receptie, speeltuintje, fitnessruimte, voetbalveld en tennisbanen. Het personeel is erg vriendelijk en bereid om je te helpen bij vragen.

• 6Tannenbaum11-08-2019

Het appartement helemaal top, maar omgeving ook

Heel fijn appartement,heel ruim, het ligt helaas wel erg afgelegen,je kan dan ook niet een gezellig stukje lopen,auto is een must, ook zijn de appartementen heel erg gehorig, je moet echt geluk hebben met je buren. De keuken en de inrichting was niet schoon, we hebben alles voor gebruik nog moeten wassen, hygiene laat echt te wensen over. Dakterras met jacuzzi helemaal top,hebben we veel gebruik van gemaakt. Wat we ook wat minder vonden is dat er geen winkeltje op het park zit,al is het maar voor je kleine boodschapjes,je moet dan toch elke keer je auto pakken om naar beneden te rijden. Kortom prima vakantie gehad, maar voor ons geen 2e keer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Nando27-07-2019

We komen zeker nog ‘n keer terug.

Prachtige accommodatie gelegen in een luxe villawijk met zeer luxe ruime kamers(appartamenten). Het was schoon maar de schoonmakers komen 1 keer in de week. Verder mooi uitzicht maar de auto is wel noodzakelijk om van de prachtige omgeving te kunnen genieten. Zwembaden zijn niet al te groot maar toereikend om verkoeling te bieden. Geen gevecht om bedden aan het zwembad(handdoekje leggen). De sfeer was heel gemoedelijk. Geen last van feestende of lallende gasten. S’nachts was het gewoon heerlijk stil. Klimaatcontrole in het appartement werkte fantastisch. Animatie en entertainment in dit hotel is misschien niet waar ze in uitblinken maar voor mijn gezinssamenstelling was dat geen gemis. De omgeving had daarin genoeg te bieden. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Angela25-07-2019

Heerlijk, relaxe vakantie gehad

Heerlijk, ruime, luxe appartement, van alle gemakken voorzien Heerlijk ruime tuin erbij. Kinderen hebben zich prima vermaakt, alleen misschien in de avond nog activiteit organiseren voor de oudere jeugd (12t/m17 jaar)

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Nynke11-06-2019

Het appartement is mooi maar slecht schoongemaakt

Het appartement is super mooi en erg groot. Het is helaas niet goed schoon en wordt in de week dat wij er waren ook niet schoongemaakt. Je moet je met z'n vieren een week lang met 6 handdoeken redden. Dat had ik niet verwacht van zo'n lux appartementen complex. Natuurlijk kun je extra betalen voor extra handdoeken maar dat staat niet in verhouding. Verder waren bij het zwembad een aantal ligbedden stuk. Ook worden de zwembaden maar met de minste inspanning schoongemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

Appartement Colina del Paraiso by CheckIN info