We hebben een aantal aanbieders voor Benahavís voor je op een rij gezet:

Reviews over Benahavís

Super rustig!

Vanessa
    22-8-2017

Benahavis is een hele rustige omgeving. Veel golfvelden waartussen diverse accommodaties liggen. Spanjaarden hebben hier een eigen appartement, soms hebben in hetzelfde complex toeristen een appartement gehuurd. Wat ik een groot nadeel vindt aan dit appartement, is dat je geen enkel echt vertier in de buurt hebt. Je moet minimaal een kwartier tot een half uur rijden met de auto om ergens te komen. Een huurauto is dan ook wel erg aan te bevelen. Vantuit Benahavis zit je zo in Marbella, Estepona en rijd je makkelijk naar andere plaatsen zoals Gibraltar, Ronda, Mijas, Malaga enzovoort. Dus houd je van rust en hoef je geen vertier in de buurt een dikke aanrader. Wil je toch graag wat meer levendigheid op loopafstand, dan moet je hier beslist niet gaan zitten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke plek, ook in het najaar.

AMM
    24-10-2016

Benahavis zelf heeft mooie omgeving met veel bezienswaardigheden in de buurt.Lekker in de buurt een mooi strand, mooie bergen, je bent snel in Marbella/Pueto Banus als je wilt shoppen. Een dagje Gibraltar, het is allemaal erg goed te doen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Fijn klein rustig dorp tegen de Bergwand aan

M&B
    9-6-2013

Benahavis heeft een heel rustig , vriendelijk en relax imago , maar je moet wel van klimmen houden, helemaal boven een straat met heerlijke restaurantjes.... Zeker de Pizza proberen !! En zoek de kapper op, goed en goedkoop.

Gereisd Met partner in april 2013

Mooie appartementen in drukke luxe omgeving.

AMM
    22-7-2012

De huizen/villa's en appartementen zijn hier erg mooi en luxe. Voor vertier, strand en natuur, kortom voor alles heb je een auto nodig om er te komen, want alles is nogal heuvelop-heuvelaf. Wel is er vanalles in de buurt: strand, winkelen, leuke plaatsen( MIjas, Ronda, Istan,Puerto Banus Marbella) en de nodige restaurantjes.

Gereisd Met partner in januari 2012

Benahavis een een verademing aan de costa del sol, een 7

Hannie
    10-10-2007

Benahavis een een verademing aan de costa del sol, een nog origineel Spaans plaatsje met veel leuke horeca. Het ligt 7 km van de kust, daarvandaan kun je alle kanten op om een strand te kiezen. In de omgeving op ruim een uur rijden, zijn Ronda en Gibraltar een bezoek waard.

Gereisd Anders in oktober 2007
Benahavís scoort een 8,3 uit 10, op basis van 16 reviews