Bed and Breakfast Casa Las Yeseras

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

169 reviews over Bed and Breakfast Casa Las Yeseras

• 10Ben16-02-2020

Een adres om steeds terug naar toe terug te keren.

Fenomenale vakantie met heel lekker eten en drinken aan een eerlijke prijs.

Mooie fietsroutes zowel met mountainbike als met racefiets.

Iris, eigenaar, 19-02-2020

Bedankt voor de mooie review, we kijken er al naar uit om jullie terug te mogen verwelkomen!

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Christiane Haverhals16-02-2020

Estupendo

Zeer zeer goed, prachtige ligging, zeer goed verzorgde moderne kamers, mooie tuin met mooi zwembad. Het eten is fenomenaal, culinaire hoogstandjes worden hier met veel liefde geprepareerd door de zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer. Er zijn vele mooie wandelingen in de directe nabijheid. De middellandse zee is niet ver af en het mooie moorse witte dorp Bedar is op wandelafstand, waar je o.a lekkere tapas kan nuttigen. Casa las yeseras is een echte aanrader!!!

Iris, eigenaar, 19-02-2020

Bedankt voor de beoordeling, we kijken al uit naar jullie volgende verblijf bij ons!

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    10Sandra & Wally21-09-2019

Pareltje

Vorig jaar hebben we dit pareltje aan de zuidkust van Spanje ontdekt. Wat een mooie stek! Super nette kamers, heerlijk zwembad, geweldige uitzichten. Maar we zijn teruggekomen voor de gastvrijheid en gezelligheid van Luc en Iris, wat een toppers. Elke avond kun je lekker aanschuiven aan tafel om te genieten van een heerlijk diner. Een aanrader! Wij gaan zeker weer!

Iris, eigenaar, 19-02-2020

Bedankt lieve Sandra vor de mooie review, we kijken alweer uit naar jullie verblijf bij ons! Tot gauw!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Jolien Van den Braembussche03-06-2019

Niet twijfelen, een topadres!

Iris en Luc verwennen je van ‘s morgens tot ‘s avonds. De dag begint met een lekker ontbijtbuffet. ‘s Avonds kan je er heel lekker eten, overdag kan je genieten van een lekkere cocktail! De suite is zeker een aanrader, heel mooie kamer met prachtig uitzicht. Een goed adres om mooie uitstappen te maken. Met de tips van Iris en Luc ontdek je hele mooie plekjes. De streek is prachtig, natuur, cultuur...

Wij komen zeker nog eens terug!

Iris, eigenaar, 19-02-2020

Bedankt Jolien voor deze mooie beoordeling, wij tellen af naar jullie volgende verblijf bij ons. Tot binnenkort!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    10marleen en gerard03-09-2018

een woord uitmuntend.van smorgens tot avond genot

b .een b&b met een hart.zeer goede nette kamers met airco en ventilator ,inloopdouche en ruim bed.uitgebreid ontbijt met eitje .smiddags snacks en savonds kan je aanschuiven indien gewenst.voor een zeer goede maaltijd door luc en iris met zorg gemaakt.het enige minpuntje zou ik denken aan een trapje in het zwembad vanuit het kinderbad .ik kan me inbeelden dat oudere mensen moeilijkheden kunnen ondervinden om in het zwembad te gaan .anders is deze b&b top .iris en luc jullie zijn topmensen die gemaakt zijn voor het uitbaten van een b&

Iris, eigenaar, 19-02-2020

Bedankt Gerard en Marleen voor de mooie beoordeling, we tellen af naar jullie volgende verblijf bij ons.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Willem15-08-2018

Een grotere vakantieaanrader heb ik niet

De ontvangst, het eten en drinken, de kamers, allemaal super. Heel schappelijke prijzen, prijs kwaliteit een dikke tien. Je hebt natuurlijk wel een huurauto nodig om op de "gele berg" te geraken, maar al bij al geeft je dat ook de nodige vrijheid om een uitstap te maken.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Elly14-08-2018

Bed and breakfast met hotelservice. Heerlijk eten met keuze. Zeer gastvrij. Je voelt je er onmiddellijk thuis. Mooi zwembad. Voor wie graag geniet van lekker eten en rust.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Anja & Geert03-06-2018

Top accomodatie

Een fantastische accommodatie, erg gastvrij. Mooie omgeving, vele stranden op 15 minuten. Een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Veerle16-05-2018

Fantastisch!

Luc & Iris, super gastvrij koppel! Prachtige ligging, mooie omgeving, lekker eten, vrijblijvend of je wel of niet mee eet 's avonds. Alles is top, we gaan zeker nog eens terug!!! Geen minpunten!

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10erik Beveren28-10-2017

Uitstekend adresje

Prachtige ligging op de berg met toch nog zicht op zee , rustige omgeving met prachtig zwembad en mooie rustbanken

Gereisd met vrienden in september 2017

Bed and Breakfast Casa Las Yeseras info