Bed and Breakfast Casa Las Yeseras

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Casa Las Yeseras
9,8

164 reviews over Bed and Breakfast Casa Las Yeseras in het Nederlands

Een grotere vakantieaanrader heb ik niet

Willem
15-8-2018

De ontvangst, het eten en drinken, de kamers, allemaal super. Heel schappelijke prijzen, prijs kwaliteit een dikke tien. Je hebt natuurlijk wel een huurauto nodig om op de "gele berg" te geraken, maar al bij al geeft je dat ook de nodige vrijheid om een uitstap te maken.

Elly
14-8-2018

Bed and breakfast met hotelservice. Heerlijk eten met keuze. Zeer gastvrij. Je voelt je er onmiddellijk thuis. Mooi zwembad. Voor wie graag geniet van lekker eten en rust.

Top accomodatie

Anja & Geert
3-6-2018

Een fantastische accommodatie, erg gastvrij. Mooie omgeving, vele stranden op 15 minuten. Een aanrader.

Fantastisch!

Veerle
16-5-2018

Luc & Iris, super gastvrij koppel!

Prachtige ligging, mooie omgeving, lekker eten, vrijblijvend of je wel of niet mee eet 's avonds.

Alles is top, we gaan zeker nog eens terug!!!

Geen minpunten!

Uitstekend adresje

erik Beveren
28-10-2017

Prachtige ligging op de berg met toch nog zicht op zee , rustige omgeving met prachtig zwembad en mooie rustbanken

Thuis in andalusie

Sarah Milis
25-10-2017

Luc en Iris zijn een geweldig gastkoppel. Niets is hen

te veel. gezellig tafelen in een aangename en rustige omgeving , ... en fijne animatie door Luc😉. Kortom, je wordt er goed 'gesoigneerd'!

Thuiskomen in spanje

Kevin claes
25-10-2017

Super verblijfplaats met fijn gastkoppel. Gastvrijheid, gezelligheid en lekker tafelen ...

Gina Hendrickx
24-10-2017

Lekker eten, geweldige gastheer en gastvrouw

Altijd weer een beetje thuiskomen !!

Herwig Vergucht
24-10-2017

Superligging, superuibaters, mooie accommodatie.

Eigenlijk valt er niks negatief te zeggen anders zouden we er niet voor 8ste jaar na mekaar nar toe gaan.

fantastisch

Josée Hendrickx
24-10-2017

super gastvrouw/heer - niets is te veel om hun gasten te verwennen

fantastisch uitzicht

zeer lekker eten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Las Yeseras in Bédar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Las Yeseras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Las Yeseras scoort een 9.82 uit 10 op basis van 164 reviews.