Camping Mar Azul

Meer campinginfo

6 reviews over Camping Mar Azul

• 10cindy iglesias23-09-2019

fantastische camping

Super mooie camping ik geef een dikke 10 voor deze camping omgeving minder veel loslopende honden en katten het is net of je terug gaat in de tijd ook veel armoede onder de lokale bevolking.

• 9Eetgelegenheden

• 2017
    8marijke.rossenaar01-11-2017

prima

Als je aankomt moet je even slikken de camping staat midden tussen de plastic kassen. Maar grote plekken fantastisch sanitair je kunt goed fietsen en het achterland is mooi. Voor een paar dagen prima camping en leuke prijs

• 8Ivan20-02-2017

Goede camping

Recente camping en dus weinig negatieve punten wat de camping zelf betreft uitgezonderd de wifi, is gratis maar werkt niet altijd optimaal. Spijtig van de omgeving, overal plastic kassen van tuinbouw. Ook het strand ligt er bevuild bij door hondenpoep die sommige kampeerders niet opruimen en bestaat uit keien, geen zand.

• 7Eetgelegenheden

• Oude reviews

10Beernaert Robin11-11-2016

Gewoon Top

hallo we hebben niet anders of veel lof over de camping. de douche blokken zijn super warm water en goede douche kop, goed onderhouden .
    goede ontvangst op het onthaal . eten super lekker . zeer vriendelijk personeel je mag alles vragen helpen doen ze op een vriendelijke manier. super zeker een aanrader.

• 10Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8Rob Gilde10-09-2016

Prachtige moderne camping met mooi zwembad!

Je moet op weg erheen eerst door een soort Westland (kassen gebied), gescheiden door een weg van de zee. Strand is niet bijzonder en overwegend bevolkt door Spanjaarden. Wat wel prima is de camping zelf, nieuw, modern, uitstekende sanitaire ruimtes, schaduw netten boven alle standplaatsen, vriendelijk personeel, schoon, klein restaurantje met iedere dag vers brood. Niet al teveel vaste standplaatsen. Schitterend zwembad met ligstoelen, toezicht, apart kinderbad. Kortom een aanrader!!! Voor vertier niet veel in de buurt, maar je kan dan naar AlmeriMar. Schitterend aangelegd stadje met jachthaven. De moeite waard.

• 7Eetgelegenheden

• 8Hans Slot18-10-2015

Prima camping!

Keurige camping met zonnige standplaatsen. Schoon sanitair. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 8Eetgelegenheden

0 tips over Camping Mar Azul