Camping Mar Azul

5 reviews over Camping Mar Azul in het Nederlands

prima

marijke.rossenaar,
1-11-2017

Als je aankomt moet je even slikken de camping staat midden tussen de plastic kassen. Maar grote plekken fantastisch sanitair je kunt goed fietsen en het achterland is mooi. Voor een paar dagen prima camping en leuke prijs

Gereisd met partner in oktober 2017

Goede camping

Ivan,
20-2-2017

Recente camping en dus weinig negatieve punten wat de camping zelf betreft uitgezonderd de wifi, is gratis maar werkt niet altijd optimaal. Spijtig van de omgeving, overal plastic kassen van tuinbouw. Ook het strand ligt er bevuild bij door hondenpoep die sommige kampeerders niet opruimen en bestaat uit keien, geen zand.

Gereisd met partner in oktober 2016

Gewoon Top

Beernaert Robin
11-11-2016

hallo we hebben niet anders of veel lof over de camping.

de douche blokken zijn super warm water en goede douche

kop, goed onderhouden .

goede ontvangst op het onthaal .

eten super lekker .

zeer vriendelijk personeel je mag alles vragen helpen doen ze

op een vriendelijke manier. super zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Prachtige moderne camping met mooi zwembad!

Rob Gilde
10-9-2016

Je moet op weg erheen eerst door een soort Westland (kassen gebied), gescheiden door een weg van de zee. Strand is niet bijzonder en overwegend bevolkt door Spanjaarden. Wat wel prima is de camping zelf, nieuw, modern, uitstekende sanitaire ruimtes, schaduw netten boven alle standplaatsen, vriendelijk personeel, schoon, klein restaurantje met iedere dag vers brood. Niet al teveel vaste standplaatsen. Schitterend zwembad met ligstoelen, toezicht, apart kinderbad. Kortom een aanrader!!! Voor vertier niet veel in de buurt, maar je kan dan naar AlmeriMar. Schitterend aangelegd stadje met jachthaven. De moeite waard.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima camping!

Hans Slot
18-10-2015

Keurige camping met zonnige standplaatsen. Schoon sanitair. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mar Azul in Balerma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mar Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.