Hotel Bailén

We hebben een aantal aanbieders voor Bailén voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bailén in het Nederlands

2007

Dit hotel was een onderdeel van het spaanse en heeft nog 5

Bruno R. van Maurik
14-11-2007

Dit hotel was een onderdeel van het spaanse "Paradores"-concern en heeft daarom nog wat daarvan over gehouden. Het is gelegen aan de oude N-IV hoofdweg door de plaats Bailen met eigen parkeerplaats, op zo'n 5 minuten lopen van het centrum. De kamers zijn ruim, wel aan renovatie toe, met grote ruime bedden en een ruime badkamer. Belangrijk is het dat het schoon is. Omdat de hoofdweg buiten de plaats ligt is het erg rustig. De bediening is vriendelijk (spaans) en de bar en restaurant zijn gezellig met veel lokale specialiteiten. Het geheel is in een U-vorm gebouwd met zwembad en een echt groen gazon met gezellige zitjes. Enig nadeel is dat er geen lift is, maar er is dan ook alleen maar begane grond en 1 verdieping.

Gereisd Met vrienden in november 2007

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bailén in Bailen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bailén zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.