Hotel Puerta De La Luna

6.4Voldoende

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Baeza

6.4Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Puerta De La Luna voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

15 reviews over Hotel Puerta De La Luna

• 7HT11-06-2017

Mooi sfeervol hotel

Restaurant brengt drukte met zich mee omdat er in twee dagen dat wij er waren al drie feesten gegeven werden voor de plaatselijke bevolking rond het zwembad overdag. Echt jammer, want verder mooi hotel.

Gereisd in januari 2017

• 7José en partner31-05-2017

Verblijf in een oude stad

Hotel ligt in de ommuring van een Middeleeuwse stad. Onze navigatie koos de korste route, dus wees voorbereid op zéér smalle straatjes. Voor het hotel kan je niet laden en lossen. Alles éénrichting verkeer, wij zagen geen andere mogelijkheid dan parkeren in de garage van het hotel. 16,50 p.n. Vonden wij behoorlijk aan de prijs. Buiten de stad is een open plek om te parkeren. Het hotel bestaat uit verschillende gebouwen met trapjes en liften. Ook in de kamer moesten wij eerst een trapje af. De kamer is koel, door de hoge huizen er omheen. Nadeel is dat het geluid draagt in de smalle straten. De binnentuin met klein zwembad is mooi. Ontbijtbuffet heeft het accent op zoet en gebak liggen, maar alles is er. In de benedenstad leuk park met aan 2 kanten restaurantjes. Maar we vonden de achterkant van de oude stad het leukst. Daar loopt een wandelpromonade met prachtig uitzicht. En vind je na een ruime kilometer eettentje André met gewoon simpel lekker eten voor 12 euro, met buiten terras. Alleen Spaanse kaart. Maandags gesloten.

Gereisd met partner in mei 2017

• 6Maria01-07-2016

Prachtige omgeving, je waant je in de 16e eeuw.

Mooie omgeving, wel heel erg rusting. Geen bestemming om lang te blijven. In het hotel begrijpen ze niet was gastvrijheid is. Je voelt je getolereerd ipv Welkom.

Gereisd met partner in juni 2016

• 6gast27-06-2016

goed hotel, bereikbaarheid zeer slecht

Hotel slecht te vinden, parkeer mogelijkheden slecht tot niet

Gereisd met partner in juni 2016

• 8lieve22-04-2011

sfeervol gebouw

Zeer goed stadshotel.Moeilijk te vinden.Parkeergarage beetje eng.In tegenstelling tot onze ervaring in Cordoba was er hier geen hulp vh personeel om de auto in en uit te rijden.Zeer ruime kamers met zeer goede bedden. Inderdaad ongezellige ontbijtruimte en akelig stil.Heel veel keuze in zoetigheden.In het restaurant kan je lekker eten.In de stad zelf is er niet veel keuze.

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• 10barbara25-05-2009

dit hotel is een pareltje

bij onze boeking was ons een upgrade beloofd indien beschikbaar en die hebben we ook zonder probleem gekregen. De kamer was zeer ruim,licht en modern.Ook de badkamer was in orde. Het ontbijt was zeer uitgebreid en van goede kwaliteit. Het hotel ligt vrij centraal, bij de kathedraal en is daardoor iets moeilijker met de wagen te bereiken maar er is een openbare parking vlakbij. Enig minpuntje: geen spontane uitleg van de receptie. We hebben zelf moeten vragen waar het ontbijt doorging en wanneer,... maar dat was dan ook het enige Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding, een echte aanrader

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

• 9Filip Peeters28-06-2008

Mooie klassevol hotel in historisch kader.Receptie vriendelijk en behulpzaam.Ruime gezellige kamers met gratis airo met als extra: flesjes olijfolie uit de streek.Zeer mooi en super bed. Midden in historisch centrum maar toch rustig. Parkeren géén probleem in straat Cuesta de san benito (50m van hotel) Zembad is klein en niet echt uitnodigend omdat het vak naast het restaurant ligt. Uitgebeid ontbijtbuffet: vers, verfijnt en gevarieerd. (warm&koud)Policy is wel: op is op voor fruitsap en taartjes. Klassehotel aan een scherpe prijs.

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Hugo28-05-2008

Zeer mooi hotel in een historisch pand, midden in het oude centrum van Baeza. Uiterst rustig gelegen (verkeersarme straten), op 50 meter van de kathedraal. Alle bezienswaardigheden zijn makkelik te voet bereikbaar. Zeer ruime, comfortabele en degelijk ingerichte kamers, met prima bedden, een grote, praktische badkamer en een terras met zithoek. Klassiek ontbijtbuffet met veel vers fruit, taarten en zoetigheden. Het hotel heeft een klein zwembad (open lucht) en een eigen parkeergarage (16 Euro per nacht / een tiental plaatsen); zeer aan te bevelen, want parkeren is een echt probleem in Baeza. Het personeel is vriendelijk, maar wel wat afstandelijk. De talenkennis is uitermate beperkt (eigenlijk alleen maar Spaans).

Gereisd met partner in mei 2008

• 10karine deschouwer15-12-2006

prachtig luxe hotel, zeer rustig., mooi fris zwembad.

Gereisd met familie in juli 2006

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald