Hotel Ciudad del Renacimiento

Hotel Ciudad del Renacimiento
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ciudad del Renacimiento voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ciudad del Renacimiento in het Nederlands

eenpersoonskamers heet en raam in de gang

van miltenburg
9-10-2017

Het lag afgelegen maar men heeft de maaltijden goed verzorgd.

Eenpersoonskamers we hadden er twee waren bloedheet zonder airco en een raam op de gang verder niet.

Oude reviews (archief)

Heerlijk hotel, 4 sterren waard!

Marion
5-10-2009

Een brandnieuw hotel met mooie, grote kamers, grote luxe badkamer met bad en een flink balkon. Op verzoek werden daar dezelfde dag stoelen neergezet (stonden er nog niet). Parkeergelegenheid bij het hotel (op parkeerplaats en gratis). Vriendelijk en behulpzaam personeel wat (gebrekkig) engels spreekt. Ontbijt is spaans: toast met jam/pate, een kop koffie of thee en jus de orange.

Hotel ligt zo'n 15 minuten wandelen van het oude centrum van Baeza; niet erg als avondwandeling na een diner in Baeza. Wel lekker rustig met uitzicht op de heuvels (niet alle kamers).

Verblijf in her hotel is zeker voor herhaling vatbaar. Beschikbaarheid van een auto is echter wel erg handig.... omgeving is geweldig mooi, natuur, oude witte dorpjes enz.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ciudad del Renacimiento in Baeza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ciudad del Renacimiento zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ciudad del Renacimiento scoort een 6.29 uit 10 op basis van 2 reviews.