We hebben een aantal aanbieders voor Baeza voor je op een rij gezet:

Reviews over Baeza

rustig en authentiek

Conny
    24-3-2015

Baeza heeft een rustig en authentiek oud centrum met prachtige gebouwen. Vooral de kathedraal is een bezichtiging waard, je kunt ook de toren beklimmen voor een mooi uitzicht over de stad en de heuvels met olijfbomen er om heen. Slenter voor de rst lekker door de smalle straatjes en geniet van de rust om je heen, veel andere toeristen zul je niet tegen komen!

Gereisd Met partner in maart 2015

Mooi historisch stadje

Rinus
    2-4-2012

Baeza is een erg leuk historisch stadje, wat kleiner en rustiger dan Ubeda maar qua bezienswaardigheden is het ook zeer de moeite waard. Het centrale plein van dit schilderachtige stadje is de Plaza de Espagna waar veel terrasjes liggen. Vanhier kan men via een brede Paseo de la Conception naar de Plaza de Populo lopen waar men het fraaie oude stadhuis en een mooie stadspoort vind. De kathedraal is een enorm bouwwerk maar was gesloten, op het plein ervoor staat de eigenaardige leeuwenfontein. Nabij de kathedraal staat ook het Palacio de Jabalquinto met een prachtige gevel, in het ernaast gelegen gebouw van de Oude Universiteit is een een aardige expositie over de olijvencultuur.. Vermeldenswaardig zijn ook nog een viertal mooie stadspaleizen aan de Calle San Pablo.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij vonden Baeza een beeldschoon dromerig stadje met een

B. Otten
    1-11-2007

Wij vonden Baeza een beeldschoon dromerig stadje met een prachtige lichtval in de rustige straten. Mooie winkels, leuke 'ramblas' met terrasjes met uitsluitend zich kalm amuserende Spanjaarden. Een stad om naar terug te keren en een week te blijven. Schilderen en dromen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2007
Baeza scoort een 8,1 uit 10, op basis van 15 reviews