Hotel Playa Canela

1 review over Hotel Playa Canela in het Nederlands

Fantastisch.

Nelleke Vos, 30-9-2015

De eerder gelezen recensies op Zoover waren niet zo best, dus we waren op alles voorbereid. Maar het is echt fantastisch geweest! Mooi hotel, prachtige, schone kamer met goede bedden en uitzicht op zee, heerlijk eten en ook nog eens stralend weer. We hadden allerlei anti mug spullen meegenomen, maar die waren ( niet meer?) nodig. Het eten was altijd vers, meer dan genoeg en alles werd keurig aangevuld. Voor ons een extra bonus dat het nu rustig was.

Iets minder was dat er geen stoelen op het strand meer waren en dat ook veel winkeltjes gesloten waren. Maar dat hoort bij het seizoen. En inderdaad, er werd bij de receptie niet al te veel Engels gesproken, maar dat maakt het ook wel weer authentiek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playa Canela in Ayamonte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playa Canela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Playa Canela scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.